لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ساخت Mecha با استفاده از Rhino V7
Building a Mecha using Rhino V7
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
سطح 1 و سطح 2 سطوح مبتدی و متوسط استفاده از Rhino V7 را از طریق یک نوع پروژه کاربردی یاد بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که از جدیدترین مجموعه ابزارهای Rhino استفاده کنید، عمدتاً از ابزارهای NURBS Surfacing و همچنین مقدمه ای برای Subdivison Surfacing استفاده کنید. از سطح بندی تا رندرینگ. پیش نیازها: این دوره برای سطوح مبتدی تا متوسط در نظر گرفته شده است
در این آخرین آموزشهای سه بعدی راینو، گام به گام، ایجاد یک مکانیزم سه بعدی را یاد خواهیم گرفت. ما یاد خواهیم گرفت که از ابزارهای گسترده سطحسازی NURBS و همچنین معرفی سریع Subdivision Surfacing موجود در Rhino V7 استفاده کنیم.
این آموزش همراه با تصاویر پسزمینه است که به عنوان فایل مرجع برای دانلود و دنبال کردن شما استفاده میشود.
این دوره برای سطح مبتدی و همچنین سطح متوسط ارائه شده است. هدف این است که بر اساس آموزش های قبلی Rhino 3D، دانش سه بعدی خود را حتی بیشتر گسترش دهیم.
هیچ پیش نیازی برای انجام این دوره وجود ندارد، حتی اگر یادگیری ابزارهای بسیار ابتدایی در Rhino 3D من از سطح مبتدی تا پیشرفته می تواند مفید باشد.
چه مهندس، طراح صنعتی، طراح داخلی، معمار یا علاقهمند باشید، این دوره برای شما مفید خواهد بود.
اگر مجوز Rhino V7 ندارید و مایل به یادگیری هستید، میتوانید به وبسایت رسمی Rhino 3D بروید و نسخه آزمایشی رایگان آن را دانلود کنید تا آن را دنبال کنید.
این دوره دارای 45 درس و 16 ساعت و 55 دقیقه است.
ما نحوه ایجاد هواپیماهای ساخت و ساز کمکی، ذخیره آنها و بازیابی آنها را یاد خواهیم گرفت.
در نهایت، نحوه ایجاد مواد اولیه Rhino و همچنین کشف مواد جدید PBR (Physically Based Rendered) را که فقط در نسخه V7 موجود است، خواهیم آموخت.
اگر میخواهید با استفاده از نسخه V6 یا V5 راینو همراه باشید، این کار را انجام دهید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
2- قرار دادن تصاویر پس زمینه
2- Placing Background Images
3- ایجاد منحنی های سه بعدی
3- Creating 3D Curves
4- ساخت قفس
4- Building Up ''The Cage''
5- Project To Cplane
5- Project To Cplane
6- روکش
6- Surfacing
7- روکش قسمت 2
7- Surfacing Part 2
8- تکمیل بدن
8- Completing The Body
9- سایبان
9- The Canopy
10- سطح و لبه های فیله را بازسازی کنید
10-Rebuild Surface and Fillet Edges
11- شانه ها
11- The Shoulders
12- بازو
12- The Arm
13- تفاوت های بولی
13- Boolean Differences
14- تفنگ اصلی
14- The Main Gun
15- تکمیل بازو
15- Completing The Arm
16- افزودن جزئیات
16- Adding Details
17- تقویت کننده عمودی
17- The Vertical Booster
18- پا قسمت 1
18- The Leg Part 1
19- مفصل پا
19- The Leg Articulation
20- The Leg Part 2
20- The Leg Part 2
21- ویرایش قفس
21- Cage Edit
22- پاها
22- The Feet
23- استفاده از Primitives
23- Using Primitives
24- افزودن جزئیات
24- Adding Details
25- منحنی های برون ریزی
25- Projecting Curves
26- افزودن جزئیات قسمت 2
26- Adding Details Part 2
27- کار با CPLane
27- Working With CPLane
28- افزودن جزئیات قسمت 3
28- Adding Details Part 3
29- تفنگ بالا
29- Upper Gun
30- تفنگ بالایی قسمت 2
30- Upper Gun Part 2
31- تقویت کننده جانبی
31- Side Booster
32- افزودن جزئیات قسمت 4
32- Adding Details Part 4
33- گروه بندی اشیا
33- Grouping Objects
34- Untrim and Pipe
34- Untrim and Pipe
35- زیربخش روکش قسمت 1
35- Subdivision Surfacing Part 1
36- Subdivision Surfacing قسمت 2
36- Subdivision Surfacing Part 2
37- Subdivision Surfacing قسمت 3
37- Subdivision Surfacing Part 3
38- واگذاری مصالح
38- Assigning Materials
39- تخصیص مواد قسمت 2
39- Assigning Materials Part 2
40- خطوط تابلو
40- Panel Lines
41- نقشه برداری بافت
41- Texture Mapping
42- نقشه بافت قسمت 2
42- Texture Mapping Part 2
43- اعمال برگردان
43- Applying Decals
44- Projecting Text Object
44- Projecting Text Object
نمایش نظرات