نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
نزدیک شدن به انیمیشن شخصیت ، چه برای بازی ، VR یا پخش ، شامل مراحل زیادی است. در طول این دوره ، شما خواهید فهمید که زنده کردن شخصیت های شما چقدر سرگرم کننده و آسان است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و MotionBuilder 2016. بیاموزید که چگونه شخصیت های خود را با استفاده از motion capture در Maya and MotionBuilder 2016 ایجاد و زنده کنید. در این دوره ، انیمیشن ترکیبی برای بازی ها با استفاده از Mocap در Maya و MotionBuilder 2016 ، یک انیمیشن ایجاد خواهید کرد صحنه کوتاه برای یک سینمایی در بازی علمی تخیلی "Gigadisc" که اکنون در حال تولید است. ابتدا نحوه ایجاد یک انیمیشن را پوشش خواهید داد. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه ژست ها و وسایل جانبی شخصیت های خود را آماده کنید سرانجام ، شما مزایای انیمیشن ترکیبی و نحوه استفاده از حالت داستان و لایه های انیمیشن برای ساخت یک صحنه اکشن پیچیده را کشف خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از تمام مراحل مورد نیاز برای تولید یک فیلم سینمایی هیجان انگیز با استفاده از انیمیشن mocap و keyframe خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و MotionBuilder 2016.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ملزومات پیش تولید
Pre-production Essentials
-
توصیف Gigadisc
Describing Gigadisc
-
پیش از شبانه روزی داستان
Story Boarding Pre-work
-
صفحه های داستان
Storyboards
آماده سازی شخصیت و صحنه
Character & Scene Prep
-
مسدود کردن
Blocking
-
ویرایش در MotionBuilder
Editing in MotionBuilder
-
دستان موقعیت یابی
Positioning Hands
درک انیمیشن ترکیبی
Understanding Hybrid Animation
-
مرورگر دارایی
Asset Browser
-
لایه های انیمیشن
Animation Layers
-
حالت داستانی
Story Mode
مسدود کردن دوربین
Camera Blocking
-
آماده سازی صحنه
Preparing the Scene
-
موقعیت یابی دوربین
Positioning the Camera
-
تمام کردن صحنه
Finishing the Scene
حالت داستان و لایه های انیمیشن
Story Mode and Animation Layers
-
راه اندازی دوربین و معرفی Storyboard
Camera Setup and Storyboard Introduction
-
ویرایش بیشتر در حالت داستان
Further Editing in Story Mode
-
افزودن لایه های انیمیشن برای پاکسازی Motion Capture
Adding Animation Layers for Motion Capture Cleanup
-
تقویت شبح با لایه های انیمیشن
Enhancing Silhouette with Animation layers
تقویت صحنه با استفاده از لایه های انیمیشن
Enhancing a Scene Using Animation Layers
-
ایجاد چندین برداشت
Creating Multiple Takes
-
سازمان انتخاب کلیپ ها
Clip Selections & Organization
-
ویرایش دقیق در حالت داستان
Detailed Editing in Story Mode
-
تبدیل به لایه های انیمیشن
Converting to Animation Layers
-
با استفاده از دکل کنترل
Using the Control Rig
-
Motion Capture تمیز کردن
Motion Capture Clean Up
-
تنظیم عملکرد در لایه های انیمیشن
Adjusting the Performance on Animation Layers
ساخت یک صحنه اکشن پیچیده
Building a Complex Action Scene
-
فهرست دارایی و بررسی انیمیشن
Asset List and Animatic Review
-
عکسهای در حال اجرا
Running Shots
-
موقعیت یابی دوربین
Camera Positioning
-
در حال نهایی کردن جلوه های نمایشی
Finalizing Poses for Dramatic Effect
نمایش نظرات