در هنگام درگیری بر احساسات خود مسلط شوید

Master Your Emotions During Conflict

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد روابط | مدیریت تعارض | هوش هیجانی | ارتباط | تحول | تأثیرگذاری بر راهبردهای یادگیری برای آرام کردن خود و تنظیم احساسات در هنگام درگیری درک و کنترل بیشتر احساسات خود را به چالش بکشید تحریفات مضر در تفکر خود را به چالش بکشید که باعث تشدید شما در هنگام درگیری می شود یک "مدل توانمندسازی" را بیاموزید تا بفهمید چگونه افکار، احساسات و احساسات خود را تغییر دهید. اقدامات در حین تعارض جلوگیری از تشدید تعارضات یادگیری یک فرآیند چهار مرحله ای برای مقابله با خشم رشد آگاهی و هوش هیجانی پاسخ دادن به درگیری ها از یک مکان آرام و قدرتمند در داخل روابط خود را در خانه و در محل کار بهبود بخشید پیش نیازها: تمایل به یادگیری روش جدید تفکر میل به برنامه ریزی مجدد نحوه مدیریت تعارض میل به رشد در خودآگاهی و هوش هیجانی

سلام دوست من و خوش آمدید به این دوره در مورد تسلط بر احساسات خود در هنگام درگیری. خوشحالم که بگویم اکثر دوره های من در Udemy دارای امتیاز بالا و پرفروش ترین در دسته های مربوطه هستند. این به این دلیل است که من سال ها تجربه حرفه ای دارم و به کیفیت و تحقیق کامل برای درک موضوعی قبل از ایجاد دوره اهمیت می دهم. بعلاوه، من واقعاً به شما شاگردانم اهمیت می دهم. من از شما می خواهم که بهترین تجربه ممکن را در طول دوره های من داشته باشید. با این اوصاف، اجازه دهید دوره ام را در مورد چگونگی تسلط بر احساسات خود در هنگام درگیری معرفی کنم.

تعارض اجتناب ناپذیر است

می‌خواهم با این جمله شروع کنم که درگیری بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی است. ما این را می دانیم. ما از پیشینه‌های متفاوتی می‌آییم، شخصیت‌ها، نیازها، ارزش‌ها، دیدگاه‌ها، نقش‌ها، اهداف و اولویت‌های متمایز داریم، که همگی ما را وادار می‌کنند تا اگر درگیری آشکار نباشد، اختلاف نظر داشته باشیم. بنابراین، سوال این نیست که آیا ما در خانه، اجتماع یا شغل خود درگیری را تجربه خواهیم کرد یا خیر. سوال این است که چگونه با آن برخورد خواهیم کرد.

چه چیزی تعیین می کند که چگونه تعارض را مدیریت کنیم؟

و اصل این دوره اینجاست. بزرگ‌ترین عاملی که تعیین می‌کند چقدر خوب درگیری را مدیریت می‌کنیم، واکنش‌های احساسی خودمان است. تعارض، به دلیل ماهیت خود، احساسات ما را تحریک می کند. گاهی اوقات احساسات بزرگ. پس از شروع، به راحتی می توان به روش هایی عمل کرد که اوضاع را بدتر از بهتر شدن می کند.

بعضی از افراد در وسط درگیری به حالت تهاجمی و مبارزه می‌روند، برخی دیگر هیجانی می‌دوند و به سکوت یا مماشات متوسل می‌شوند و برخی دیگر حواس را پرت می‌کنند و اجتناب می‌کنند. این تمایلات رایج هستند و در عین حال در دراز مدت تعارض را بدتر می کنند.

هدف دوره

بنابراین هدف از این دوره این است که به شما آگاهی و ابزارهایی برای آرام کردن و توانمندسازی خود بدهد تا بتوانید به درگیری ها و موقعیت های دشوار به روش های مثبت و سالم پاسخ دهید. بگذارید واضح بگویم که هدف من از این دوره آموزش مراحل حل تعارض به شما نیست. من این کار را در دوره پرفروش خود با عنوان استاد شدن در مدیریت تعارض در خانه یا محل کار انجام می دهم. در عوض، من به شما راهبردهایی برای مدیریت احساساتتان ارائه می‌دهم تا بتوانید به جای واکنش به آن موقعیت‌های محرک، پاسخ دهید. با استفاده از این استراتژی ها، مهم ترین نبرد را برنده شده اید. شما اکنون از یک مکان آرام و قدرتمند می‌آیید و می‌توانید به گونه‌ای وارد مکالمه شوید که به شما امکان می‌دهد درباره مسائل صحبت کنید یا به حل آن برسید.

برداشتن:

با گذراندن دوره، می توانید انتظار داشته باشید:


  • بدانید چگونه خود را آرام کنید و احساسات خود را در حین درگیری تنظیم کنید

  • تحریفات مضر در تفکر خود را که باعث تشدید شما در طول درگیری می شود به چالش بکشید

  • درک و کنترل بیشتری از احساسات خود به دست آورید

  • یک "مدل توانمندسازی" را بیاموزید تا بفهمید چگونه افکار، احساسات و اعمال خود را در طول تعارض تغییر دهید

  • جلوگیری از تشدید درگیری

  • فرآیند چهار مرحله ای مقابله با خشم را بیاموزید

  • در آگاهی و هوش هیجانی رشد کنید

  • به درگیری ها از یک مکان آرام و قدرتمند در داخل پاسخ دهید

  • روابط خود را در خانه یا محل کار بهبود بخشید

ابزارهای عملی

می‌خواهم اشاره کنم که این دوره شامل موارد اضافی زیادی در قالب جزوه‌ها و کاربرگ‌ها و همچنین تمرین‌هایی است که یادگیری شما را عمیق‌تر کرده و آن را واقعی‌تر می‌کند. من همه جزوات دوره را در یک PDF به شما می‌دهم که در صورت تمایل می‌توانید در ابتدای کلاس دانلود کنید.

من همچنین دوره را به صورت فایل صوتی در دسترس قرار می دهم که می توانید با این درس به آن نیز دسترسی داشته باشید. با دانلود آن می توانید به جای اینکه در دستگاه یا رایانه خود باشید، در حال حرکت به دوره گوش دهید.

من کی هستم؟

اسم من راجر کی آلن است. من یک روانشناس، نویسنده، مربی اجرایی و مشاور کسب و کار هستم که سال ها به مردم کمک می کنم تا روابط مثبت و سالمی ایجاد کنند. من به صدها زوج، شرکای تجاری، مدیران اجرایی، مدیران بخش و کارمندان کمک کرده‌ام تا از طریق درگیری‌های دشوار برای ایجاد روابط سالم و هماهنگ تلاش کنند. و بسیاری از این روش ها را به مربیان و مشاوران دیگر در سراسر جهان آموزش داده ام. در واقع، من بیش از 1500 مشاور مستقل از سراسر جهان را برای استفاده از برنامه‌های رهبری، شخصی و توسعه تیمی که ایجاد کرده‌ام گواهینامه دریافت کرده‌ام.

آیا در یادگیری نحوه ایجاد روابط قوی تر و بهتر به من ملحق نمی شوید؟



سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نمای کلی دوره Course overview

  • نکاتی برای بهترین استفاده از دوره Tips to get the most from the course

  • مایک آینده خود را باد می کند Mike Blows His Future

استراتژی هایی برای مدیریت احساسات Strategies for Managing Your Emotions

  • لحظات کلیدی - محرک های شما چیست؟ Key Moments-What are Your Triggers?

  • مدل توانمندسازی The Empowerment Model

  • ابتکار لیزا -- یک مطالعه موردی Lisa's Initiative--A Case Study

  • لحظه انتخاب Moment of Choice

  • آزمون شماره 1 Quiz #1

  • سه پیش نیاز برای مدیریت لحظات کلیدی Three Prerequisites for Handling Key Moments

  • ذهن آگاهی به عنوان یک استراتژی خودتنظیمی MIndfulness as a self-regulation Strategy

  • استراتژی های بیشتر در خود تنظیمی عاطفی More Strategies in Emotional Self-Regulation

  • مدیریت خشم Managing Anger

  • به چالش کشیدن افکار خودکار شما Challenging Your Automatic Thoughts

  • توقف نگاه گوش دادن را انتخاب کنید Stop Look Listen Choose

  • انتظار کمال نداشته باشید Don't Expect Perfection

  • امتحان شماره 2: درک خود را بررسی کنید Quiz #2: Check Your Understanding

  • نتیجه گیری Conclusion

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

در هنگام درگیری بر احساسات خود مسلط شوید
جزییات دوره
1.5 hours
16
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
275
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roger Kay Allen, Ph.D. Roger Kay Allen, Ph.D.

نویسنده ، روانشناس ، مشاور مدیریت ، مربی اجرایی راجر کی آلن ، دکترای تخصصی در توسعه و رهبری انسانی است. در سال 1992 دکتر آلن مرکز طراحی سازمانی را تاسیس کرد و با بسیاری از شرکتهای Fortune 500 (AT&T Capital ، داروسازی مرک ، هانیول ، پروکتور و گمبل ، هیولت پاکارد) و همچنین مشاغل کوچک و متوسط همکاری کرده است تا به رهبران در تعریف آنها کمک کند. چشم انداز ، بهبود رهبری خود ، توسعه تیم های خود ، و ایجاد فرهنگ های کاری با عملکرد بالا که در آن هر کارمند یک شریک همکاری در تجارت است. دکتر آلن بیش از 1200 مربی و مشاور از سراسر جهان را برای استفاده از 70+ ماژول رهبری و توسعه تیم خود مجاز دانسته است. قبل از مشاوره ، راجر یکی از بنیانگذاران و رئیس جمهور م Instituteسسه توسعه انسانی (1981-1990) بود که در آن هزاران ساعت مشاوره فردی ، ازدواج و خانواده را برای جمعیت مختلف مشتری ارائه می داد. وی علاوه بر هماهنگی کار سایر متخصصان ، برنامه هایی را در رشد شخصی / خانوادگی ایجاد و تدریس کرد که ده ها بار در چندین شهر کشور تدریس شده است. برنامه های وی در زمینه های رهبری و رشد فردی / خانوادگی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین تجربیات یادگیری موجود در هر مکان تحسین شده است.