آموزش ساخت بازی های یادگیری در Captivate

Building Elearning Games in Captivate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایده "گیمیفیکیشن" در یادگیری هیجان انگیز است ، اما چگونه اصول گیمیفیکیشن را در دوره های واقعی پیاده سازی می کنید؟ Adobe Captivate می تواند به شما کمک کند ویژگی های مشابه بازی را که می توانند تجربه یادگیری را به عنوان یک ماجراجویی واقعی احساس کنند ، پیاده سازی کنید.

در اینجا آناستازیا اصول گیمیفیکیشن مانند فرار ، محدودیت های زمانی و عنصر شانس را معرفی می کند و نحوه ساخت فعالیت ها را با استفاده از هر اصل در Adobe Captivate نشان می دهد. او از ویژگی هایی استفاده می کند که با Captivate مستقیماً از جعبه خارج می شوند ، از جمله متغیرها ، اقدامات پیشرفته و یکپارچه سازی JavaScript. فعالیت های پایان یافته را می توان جدا کرد و به صورت جداگانه مورد استفاده قرار داد ، اما به طور کلی یک پروژه جامع بزرگتر ایجاد می کند. در هر صورت ، توسعه دهندگان Captivate با نمونه های مثبتی که می توانند برای پویاتر و جذاب تر کردن پروژه های خود استفاده کنند ، به کار خود پایان می دهند.
موضوعات شامل:
  • استفاده از JavaScript و Captivate together
  • ایجاد فعالیت های زمان بندی شده
  • افزودن یک عنصر شانس با یک مولد اعداد تصادفی
  • استفاده از اسلایدهای س randomال تصادفی
  • پیگیری فعالیت و نمره با اقدامات پیشرفته
  • استفاده از سوالات جدید بررسی دانش Captivate 9

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم صحنه 1. Setting the Stage

  • آنچه باید قبل از شروع این دوره بدانید What you need to know before starting this course

  • مشاهده پروژه به پایان رسید Viewing the finished project

  • مقدمه ای برای استفاده از JavaScript و Captivate با هم An introduction to using JavaScript and Captivate together

2. استفاده از فرار و احتمال 2. Using Escape and Chance

  • با استفاده از پویا فرار و عنصر شانس Using the escape dynamic and the element of chance

  • راه اندازی استخرهای سؤال و اسلایدهای تصادفی تصادفی Setting up question pools and random question slides

  • گرفتن اسلایدهای سوال تصادفی Retaking random question slides

3. ایجاد یک فعالیت به موقع 3. Creating a Timed Activity

  • ایجاد فوریت با محدودیت زمانی Creating urgency with a time limit

  • استفاده از تایمر با تعامل از پیش ساخته شده Using timers with prebuilt interactions

  • ساخت یک تایمر با JavaScript Building a timer with JavaScript

  • تایمر در سوالات مسابقه Timers on quiz questions

4- با استفاده از عنصر شانس 4. Using the Element of Chance

  • با استفاده از عنصر شانس Using the element of chance

  • با استفاده از ژنراتور شماره تصادفی JavaScript Using a JavaScript random number generator

5- با استفاده از تراز کردن 5. Using Leveling

  • پیشرفت با تراز کردن Showing progress with leveling

  • کاوش در مورد تنظیمات شعبه آگاهی Exploring the Branch Aware setting

  • معرفی اسلایدهای بررسی دانش Introducing knowledge check slides

  • سطح ساختمان با اسلایدهای بررسی دانش و اقدامات پیشرفته Building levels with knowledge check slides and advanced actions

6. اجرای داربست 6. Implementing Scaffolding

  • تلفن های ماهواره ای به عنوان داربست Satellite phones as scaffolding

  • تنظیم دارایی های بصری برای مادام العمر Setting up visual assets for lifelines

  • روشن کردن نکات نجات Turning on lifeline hints

  • تنظیم اقدامات پیشرفته برای نجات Setting up advanced actions for lifelines

  • تبدیل اقدامات پیشرفته به اقدامات مشترک Converting advanced actions to shared actions

7. پایان بازی 7. Finishing the Game

  • انتشار پروژه Publishing the project

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی های یادگیری در Captivate
جزییات دوره
2h 50m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
42,092
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anastasia McCune Anastasia McCune

توسعه پروژه های تعاملی و آموزش الکترونیکی از سال 1998

Anastasia McCune از سال 1998 پروژه های تعاملی و آموزش الکترونیکی را برای آژانس ها و دانشگاه ها توسعه داده است.

Anastasia چندین برنامه نرم افزاری را به عنوان Adobe Certified آموزش می دهد. مربی و به عنوان یک توسعه دهنده/مشاور مستقل حرفه ای، عمدتاً از Adobe Captivate و Adobe Animate کار می کند. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته رسانه های دیجیتال از دانشگاه دنور است. او با همسر و فرزندانش در دنور، کلرادو زندگی می کند.