آموزش Unity 5: 2D Generate Procedure Terrain

Unity 5: 2D Generate Procedural Terrain

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با روش Unity 5 از طریق روش تولید زمین بی نهایت دو بعدی - از جمله بیوم هایی با سر و صدای پرلین ، شهرها و حتی ساختارهای داخلی - تولید شود. و برای بارگذاری و ذخیره سریع مطالب از تکنیک های سریال سازی استفاده کنید.
موضوعات شامل:
  • کاشی کاری تصاویر
  • کنترل تصادفی سازی و سر و صدا
  • جابجایی و ترسیم نقشه ها
  • ایجاد اتصالات صاف کاشی
  • متحرک سازی زمین
  • افزودن یک لایه ساختمان
  • افزودن شهرها
  • ساختن ساختمان
  • ایجاد ساختارهای چند بخشی
  • صرفه جویی و بارگیری زمین

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کاشی های بی نهایت 1. Infinite Tiles

  • گرفتن تصویر روی صفحه Getting an image on the screen

  • کاشی کاری تصاویر Tiling the images

  • کاشی های تصادفی Randomizing tiles

  • کار با سر و صدای پرولین Working with Perlin noise

  • حرکت نقشه Moving the map

  • بازنویسی نقشه Redrawing the map

2. بهتر به دنبال زمین 2. Better Looking Terrain

  • تکنیک های کاشی های بدون درز Techniques for seamless tiles

  • ساده کردن مدیریت با زمین لایه بندی شده Simplifying management with layered terrain

  • آب متحرک Animating water

  • اضافه کردن یک شخصیت برای پیاده روی در اطراف Adding a character to walk around

  • شناسایی قطعات مسدود شده Identifying blocked pieces

  • تراز کردن قطعات مسدود شده Aligning blocked pieces

  • جلوگیری از راه رفتن روی قطعات مسدود شده Preventing walking on blocked pieces

3. بیوم 3. Biomes

  • ایجاد نشانگر Generating markers

  • درک لبه های مختلف Understanding variant edges

  • درک کاشی های مختلف Understanding variant tiles

4- چیدمان شهر 4. City Layout

  • تولید داده های شهر Generating city data

  • ایجاد یک شهر واحد Creating a single-building city

  • کار با ساختمان های متعدد در یک شهرستان Working with multiple buildings in a city

  • ایجاد یک بلوک بزرگ از ساختمان ها Creating a large block of buildings

  • طراحی مناطق شهری Designing city areas

  • اضافه کردن جاده ها Adding roads

  • جلوگیری از پیاده روی در ساختمانها Preventing walking on buildings

5- داخل ساختمانها 5. Inside Buildings

  • اطلاعات بیشتر در مورد ساختمان ها More info on buildings

  • علامت گذاری به ساختمان قابل ورود Marking a building enterable

  • صحنه های تغییر در ساختمان وارد می شوند Changing scenes on building enter

  • ذخیره اطلاعات شهری Storing city information

  • تولید فضای داخلی ساختمان Generating the building interior

  • اضافه کردن پخش کننده Adding the player

  • ایجاد فضای داخلی چند وجهی Creating a multiroom interior

  • حذف کاشی های هدر رفته Removing wasted tiles

  • پخش کننده از کف شروع می شود Player starts on floor

  • اضافه کردن دیوارها Adding walls

  • جلوگیری از راه رفتن روی دیوارها Preventing walking on walls

  • تراز کردن دیوارها با مسدود کردن Aligning the walls with blocking

  • افزودن درب Adding a door

  • بازگشت به زمین Returning to terrain

  • قدم بیرون از یک ساختمان Step outside from a building

6. ذخیره و بارگیری 6. Saving and Loading

  • ویرایش نقشه Editing map

  • درک حافظه پنهان Understanding caching

  • نگه داشتن ساختمان Caching buildings

  • سریال کردن حافظه پنهان Serializing the cache

  • تست سریال سازی Testing the serialization

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Unity 5: 2D Generate Procedure Terrain
جزییات دوره
4h 4m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
26,173
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Violet Sagmiller Dan Violet Sagmiller

دن ویولت ساگمیلر عاشق فناوری و تدریس است. او نویسنده ، مایکروسافت MVP ، برنامه نویس و مربی است. دن چندین کتاب نوشت ، در کالج های متعدد تدریس کرد و از سال 1999 به عنوان یک برنامه نویس ، معمار ، طراح ، اتومات ، مربی و مدیر در سراسر جهان فعالیت کرده است. خواه برنامه های کاربردی تجاری ، بازی ها ، وب سایت ها یا ابزارهایی باشد ، Dan معمولاً آنها را بنا می کند یا به دیگران می آموزد که چگونه این کار را انجام دهند.