تولید رویهای در توسعه بازی، خود را به نسل الگوریتمی محیطهای منحصربهفرد رایانهای و تجربیات گیمپلی میدهد. این قدرت در توانایی آن است که به طور خودکار محتوای بازی را در لحظه توسعه دهد و میزان کار مورد نیاز طراح بازی را کاهش دهد. با این حال، برای اجرای چنین استراتژی، آمادگی بسیاری از سوی برنامه نویسان و هنرمندان ضروری است. درک کامل نقشی که هر دو روی سکه توسعه بازی (فنی/منطقی و هنر/طراحی) در تولید رویه ای ایفا می کنند، کلید اجرای موفقیت آمیز است. در این دوره، پنی و مایک تجربهای منحصر به فرد را برای برنامهنویسان و هنرمندان به ارمغان میآورند و مهارتها و سالها دانش صنعتی و آکادمیک آنها را با هم ترکیب میکنند تا یک تجربه یادگیری جامع را برای شما به ارمغان بیاورند که در آن محتوا و تسلط ارزشمندی خواهید یافت.
این دوره از Unity 2020.1 و Blender 2.9 استفاده می کند و با ویندوز و مک سازگار است.
مایک با آموزش نحوه مدلسازی شش شبکه مدولار مجزا که میتوانند بهخوبی کنار هم قرار گیرند و یک ماز کامل ایجاد کنند، به شما آموزش میدهد. او شما را از آنجا به قطعات ساختمانی برای یک سیاهچال میبرد، جایی که هر ماژول با زیرمجموعهای کوچکتر از مدلها ساخته میشود که میتوانند برای سرعت بخشیدن به گردش کار طراحی و تولید داراییهای بازی، ترکیب و مطابقت داده شوند. شما مجموعه ای از قطعات فاضلاب را با لوله کشی ایجاد خواهید کرد که برای ساختن یک پیچ و خم به هم می چسبند و بعداً عناصری با بافت آجری برای تعریف یک سیاه چال ایجاد می کنند. هر مدل پس از تکمیل برای استفاده در Unity آماده می شود.
پنی شما را از طریق تمرینهای متعدد در موتور بازی Unity هدایت میکند که منطقی را بررسی میکند که قطعات مدل مدولار را با استفاده از جادوی هندسه و ریاضیات به هم میچسباند تا مجموعهای بینهایت از امکانات پیچ و خم و سیاه چال را تشکیل دهد که ارزش هر بازی سه بعدی مشتاق را دارد. بازیکن. او قطعاتی را که با مایک در بلندر میسازید میگیرد و از طریق الگوریتمهای مختلف تولید پیچ و خم کار میکند تا امکانات را به شما نشان دهد، از محیطهای بسیار تصادفی گرفته تا پیچ و خمهای کاملی که یک نقشه کامل را طی میکنند. او همچنین قبل از کاوش در نقشههای چند سطحی، با استفاده از الگوریتم A* برای مسیریابی و انتخاب زیرمجموعههای قابل عبور از یک هزارتو یا سیاهچال، سیاهچالهایی با اتاقهای مختلف و راهروهای متصل به هم ایجاد میکند.
در پایان این دوره، شما یک جعبه ابزار چند رشته ای از مهارت ها خواهید داشت که به شما برتری را نسبت به دیگرانی که "فقط برنامه نویس" یا "فقط هنرمندان" هستند، می دهد. درک توسعه بازی که طراحی و منطق را از این نقطه نظر کاملاً ادغام می کند، برای تبدیل شدن شما به کالای ارزشمند در بازار کار یا آماده کردن شما برای اجرای یک عملیات مستقل بسیار مهم است.
آنچه دیگران در مورد دوره های پنی می گویند:
من دورهها و روش تدریس Penny de Byl را دوست دارم، آنها بسیار خاصتر از دورههای متوسط «مستر یونیتی» شما هستند و معمولاً، شما فقط موتور را یاد نمیگیرید، بلکه نحوه کار در پشت صحنه را نیز یاد میگیرید. او واقعا شگفت انگیز است!
من حدود 3 سال است که برنامه نویسی می کنم و از زمانی که دوره های "انیمیشن" و "زمین رویه ای" Penny را خریداری کردم، دوباره هیجان و سرگرمی به برنامه نویسی من بازگشته است.
پنی و تیمش چیزهای خود را می دانند و در توضیح همه چیز و تجزیه و تحلیل آن شگفت انگیز هستند. مهمتر از همه، او شما را به چالش میکشد که بهجای اینکه فقط به همه چیز «با قاشق غذا بدهید»، کارهای خود را انجام دهید. سپس او برمی گردد و یکی از راه های انجام آن را به شما نشان می دهد. فقط یک دوره شگفت انگیز!!!
آنچه دیگران در مورد دوره های مایک می گویند:
من چند سالی است که از بلندر استفاده می کنم، اما در کنار مایکی کاملاً تازه کار هستم و در اینجا چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام!
مایکی معلم شگفت انگیزی است، من نمی توانم این دوره را به اندازه کافی تحسین کنم. ارزش هر پنی را دارد.
مایکی یک مربی با استعداد، کامل و واضح است، و او می داند که چگونه دانش آموز را وادار کند "برای خود" فکر کند، که تجربه بسیار خوبی است.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Michael Bridgesمعلم فناوری
نمایش نظرات