آموزش اصول انیمیشن: تقلب اولین شخصیت شما در سینمای 4 بعدی

Animation Fundamentals: Rigging Your First Character in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام! من راس اتریج هستم، امروز می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به ابزارهای تقلب در Cinema 4D داشته باشیم. در پایان کلاس می‌توانید ریگ شخصیت خود را برای ژست گرفتن و انیمیشن راه‌اندازی کنید!

این کلاس برای افرادی که می‌خواهند ابزارهای تقلب در C4D را کنترل کنند، یا کسانی که می‌خواهند انیمیشن کاراکترهای سه بعدی را شروع کنند عالی است. همچنین یک گام بعدی عالی برای کسانی است که اخیراً کلاس قبلی من "مدلینگ در سینما 4 بعدی" را به پایان رسانده اند. آخرین بار با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی شخصیتی را در صحنه قرار دادیم که ایده‌آل نیست. این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه آن را به روش صحیح انجام دهید.

ما این موارد را پوشش خواهیم داد:

  • مقدمه ای بر مفاصل - توضیح بسیار ساده در مورد مفاصل و نحوه استفاده از آنها.

  • مقدمه‌ای برای افزودن IK به مفاصل، و امیدواریم توضیح دهید که IK چیست!

  • مقدمه ای بر Binding و Weights - به این صورت است که مش خود را به مفاصل خود متصل کنید.

  • پس از آن ما آماده ساختن یک ریگ کاراکتر کامل خواهیم بود! این یک شخصیت ساده است اما کاملاً متحرک خواهد بود. برای این کار از شخصیت قایق کلاس مدلسازی خود به عنوان پایه استفاده می کنیم.

  • و در نهایت ما آن شخصیت را با آنچه در مورد وزن گیری آموخته ایم به دکل متصل می کنیم.

این اولین مورد از یک کلاس دو قسمتی خواهد بود، در دسته دوم ما به ساخت دوچرخه و وصل کردن شخصیت به دوچرخه آماده برای انیمیشن خواهیم پرداخت. بنابراین من را در اینجا یا در رسانه های اجتماعی برای به روز رسانی دنبال کنید. می توانید پیوندهای صفحه نمایه من را دنبال کنید.

همچنین چند ویدیوی جایزه به این کلاس پیوست شده است که من در کانال جدید YouTube خود پست خواهم کرد! یکی مروری بر شی شخصیت فوق‌العاده مفید در C4D است که روشی کاربرپسند برای ساختن ریگ‌های از پیش تعیین‌شده است، یکی دیگر از طریق جایگزینی برای اتصال، و همچنین فرآیند انیمیشن من برای ایجاد انیمیشن دوچرخه نهایی است. خیلی چیزهای سرگرم کننده است، بنابراین حتماً از طریق این پیوند در آنجا مشترک شوید https://www.youtube.com/watch?v=HHLnD-4d7h8

امیدوارم پس از تکمیل این دوره، مهارت‌هایی را داشته باشید که یک مدل شخصیت را برای انیمیشن آماده کنید و همچنین دانش اولیه را برای شروع ساختن هر چیزی که نیاز به حرکت دارد، داشته باشید! پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

دنبال کنید و ریگ شخصیت خود را بسازید!  

در اینجا چند راه پیشنهادی برای دنبال کردن کلاس من وجود دارد، مسیر 1 ساده تر است، اما من فکر می کنم که پاداش در مسیر 2 بیشتر خواهد بود!

  • مسیر 1 - من را قدم به قدم دنبال کنید، من مدل کاراکتر خود را در مواد کلاس گنجانده ام تا از آن برای اتصال به دکل شما استفاده کنم.
  • مسیر 2 - چیزی که ممکن است سرگرم کننده تر باشد طراحی شخصیت خود است. دنبال کردن روند من به علاوه کمی خودیابی باید شما را به آنجا برساند. شما شخصیت بسیار متحرک خود را خواهید داشت که می توانید آن را شخصیت خود بنامید و همچنین باید درس ها بهتر بمانند!

اگر برای مدل‌سازی یک شخصیت به کمک نیاز دارید، می‌توانید کلاس قبلی من «مدل‌سازی در سینمای ۴ بعدی» را بررسی کنید 

همچنین اگر می‌خواهید ریگ نهایی من را بررسی کنید، فایل نهایی پروژه من در مواد کلاس موجود است.

لطفا نسخه های خود را به اشتراک بگذارید! اگر شخصیت خود را ساخته‌اید، دیدن آن شگفت‌انگیز خواهد بود، من حتی دوست دارم چند اسکرین شات فنی از ریگ‌های شما را ببینم! همچنین اگر تکنیک های من به شما کمک کرده است، دوست دارم هر چیز دیگری را که می سازید ببینم، سفر خود را به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نمای کلی کلاس Class Overview

  • اتصال یک کاراکتر کامل Binding a Full Character

  • خلاصه کلاس Class Debrief

  • مقدمه ای بر مفاصل و IK Intro to Joints and IK

  • معرفی Introduction

  • مقدمه ای بر Binding و Weights Intro to Binding and Weights

  • تقلب نهایی لمس Rigging Final Touches

  • جایزه: انیمیشن تست Bonus: Test Animation

  • ساخت یک دکل شخصیت Building a Character Rig

نمایش نظرات

آموزش اصول انیمیشن: تقلب اولین شخصیت شما در سینمای 4 بعدی
جزییات دوره
1h 39m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
686
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Russ Etheridge Russ Etheridge

انیماتور، طراح و کارگردان

سلام! من یک کارگردان و طراح انیمیشن مستقل در برایتون در بریتانیا هستم.

من بیش از 10 سال به طور حرفه ای در زمینه تولید انیمیشن VFX، طراحی حرکت، انیمیشن شخصیت های 2 بعدی و 3 بعدی، برای استودیوهای بزرگ، استودیوهای کوچک، سایز متوسط ​​... اینجا، آنجا و همه جا و اکنون کار کرده ام. دوست دارم برخی از چیزهایی را که در این راه آموخته ام به اشتراک بگذارم!

در جایی که محتوای جایزه کلاس و سایر انیمیشن‌های STUFF را پست می‌کنم مشترک شوید!

به کارهای بیشتر من در وب سایت من نگاهی بیندازید

من را دنبال کنید تویتر

تو را آنجا می بینم، وای، وای!!!