آموزش Dan Roarty: خلق پرتره های سه بعدی واقع گرایانه

Dan Roarty: Creating Realistic 3D Portraits

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این شروع به پایان کار ، هنرمند شخصیت Dan Roarty ما را در روند ایجاد یکی از پرتره های 3D فوق العاده واقعی خود ، "تولدت مبارک ، نانا" ، ادای احترام به مادربزرگ فقید خود ، پیاده می کند. دن نشان می دهد که چگونه از ابزارهای مجسمه سازی در Mudbox و Maya برای ایجاد فرم اصلی نیم تنه استفاده می کند و لایه هایی را روی لایه هایی از جزئیات ، بافت و لحن با برنامه هایی مانند Knald و Shave و Haircut اضافه می کند. سرانجام ، او صحنه را روشن می کند و پاس های رندر نهایی را در فتوشاپ ترکیبی می کند تا یک پرتره واقع گرایانه ایجاد کند که یاد مادربزرگش را گرامی می دارد. شیرجه بزنید تا بفهمید چگونه این کار را انجام می دهد.

سرفصل ها و درس ها

پیش نمایش Preview

  • پیش نمایش Preview

مشاهده گزینه اول: فیلم کامل Viewing Option One: Full Movie

  • پرتره های سه بعدی واقع گرایانه Dan Roarty Dan Roarty's Realistic 3D Portraits

مشاهده گزینه دو: انتخاب فصل Viewing Option Two: Chapter Selection

  • مقدمه Introduction

  • پوست واقع گرایانه Realistic skin

  • چشم ، مو و لباس Eyes, hair, and clothing

  • روشنایی و ترکیب نهایی Lighting and final composition

نمایش نظرات

آموزش Dan Roarty: خلق پرتره های سه بعدی واقع گرایانه
جزییات دوره
35m 8s
6
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8,307
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Roarty
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Roarty Dan Roarty

Dan Roarty یک هنرمند شخصیت اصلی است که برای LucasArts ، Activision و Crystal Dynamics کار کرده است. دن متولد و بزرگ شده در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، هم اکنون در کالیفرنیا به همراه همسرش نیکول و سگش بیلی زندگی می کند و در Crystal Dynamics / Square Enix به عنوان یک هنرمند شخصیت اصلی کار می کند. در حالی که دان در کالج در مرکز تصویربرداری دیجیتال و صدا (در حال حاضر موسسه هنری ونکوور) بود ، او اولین کنفرانس من را در MTV کانادا به تولید و کارگردانی کوتاه انیمیشن فرود آورد. از آن زمان او شانس خوبی برای کار در LucasArts در Star Wars 1313 ، 2K Games ، Midway Games ، Radical (اکتیویشن) ، به عنوان معلم در موسسه فناوری بریتانیا کلمبیا ، و اکنون در Crystal Dynamics on Tomb Raider داشت. شور و شوق دن از خلق شخصیت های ماندگار و کارهایش در چندین کتاب ، مجله ، نمایش تلویزیونی و بازی های ویدئویی به نمایش گذاشته شده است.