آموزش راهنمای داخل برای تبدیل شدن به یک هنرمند روتو با NUKE و Silhouette

Inside Guide to Becoming a Roto Artist with NUKE and Silhouette

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما با اصول rotoscoping آشنا می شوید و با استفاده از یک فیلم مانند فیلم تمیز می کنید - مهارت های اساسی برای هر کسی که می خواهد آهنگسازی را برای یک شرکت حرفه ای VFX انجام دهد. نرم افزار مورد نیاز: Nuke and Maya. وقتی کسی بخواهد به عنوان یک آهنگساز در یک شرکت VFX تبدیل شود ، انجام عکسبرداری و تمیزکاری در یک پروژه کاملاً ضروری و اجتناب ناپذیر است. در این دوره ، در داخل راهنمای تبدیل شدن به یک Roto Artist با NUKE و Silhouette ، شما اصول حرفه ای روتوسکوپی را به طور حرفه ای فرا می گیرید و تمیز می کنید تا تبدیل به یک هنرمند خوب CG شوید. شما نحوه صحیح روتوسکوپ را در Silhouette ، که پرکاربردترین نرم افزار در Rotoscopy است ، فرا خواهید گرفت. شما خواهید دید که چگونه می توانیم از این roto در Nuke استفاده کنیم و همچنین نحوه تمیز کردن و ادغام یک عنصر CG در عکس با ردیاب دوربین Nuke را یاد خواهید گرفت. در پایان دوره ، شما یک درک کلی از روتوسکوپی و تمیز کردن خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در کارهای خود پیش بروید. نرم افزار مورد نیاز: Nuke و Maya.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تهیه صحیح صفحه Properly Preparing the Plate

  • تنظیم صحنه و ایجاد یک گره روتر که مسیر توالی تصویر شما را کنترل می کند Setting up the Scene and Creating a Rooter Node that Will Control Your Image Sequences Path

  • حذف دانه و اعوجاج لنز Removing the Grain and the Lens Distortion

ردیابی دوربین و ردیابی 2 بعدی در NUKE Camera Tracking and 2D Tracking in NUKE

  • ایجاد ردیاب دوربین و به استثنای عناصر متحرک Creating the Camera Tracker and Excluding the Moving Elements

  • درک پارامترهای ردیاب دوربین Understanding the Camera Tracker's Parameters

  • درک نحوه صحیح پیگیری 2D و نحوه استفاده از تب Autotrack Understanding How to Properly 2D Track and How to Use the Autotrack Tab

  • کاهش خطای حل دوربین برای دقیق تر شدن آن Lowering the Solve Error of the Camera to Make It More Accurate

  • ایجاد دوربین و صحنه Creating the Camera and the Scene

تمیز کردن صفحه Cleaning up the Plate

  • جایگزینی Green Block با Grass Replacing the Green Block with Grass

  • اضافه کردن Shadow Back on the Grass Adding the Shadow Back on the Grass

  • حذف فوتبالیست صفحه سمت چپ با یک روش پروجکشن دیگر Removing the Screen Left Footballer with Another Projection Technique

  • حذف افراد در پس زمینه با پیگیری 2D Removing the People in the Background with 2D Tracking

  • از بین بردن موهای متحرک با روش های نقاشی Removing the Moving Hair with Painting Techniques

روتوسکوپ در سیلوئت Rotoscoping in Silhouette

  • اولین گام سیلوئت Silhouette's First step

  • صفحه Roto صفحه سمت راست پسر راست Roto Screen Right Guy's Leg

  • اتمام Roto Finishing the Roto

  • چگونه Roto را رندر کرده و به NUKE اضافه کنیم How to Render the Roto and Add It into NUKE

ادغام یک Frisbee با استفاده از مایا و Nuke Integrating a Frisbee Using Maya and Nuke

  • صادرات دوربین از Nuke و وارد کردن آن در مایا Exporting the Camera from Nuke and Importing It in Maya

  • فریزبی را مدل کنید Model the Frisbee

  • ایجاد بافت Creating the Texture

  • روشن کردن فریزبی Lighting the Frisbee

  • ارائه فریزبی Rendering the Frisbee

  • ادغام Frisbee در NUKE Integrating the Frisbee in NUKE

نهایی کردن پروژه Finalizing the Project

  • سیال کردن دوربین Fluidifying the Camera

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش راهنمای داخل برای تبدیل شدن به یک هنرمند روتو با NUKE و Silhouette
جزییات دوره
1h 49m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
3.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Benjamin Jean
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Benjamin Jean Benjamin Jean

بنجامین ژان 5 سال را در Supinfocom فرانسه گذراند و ضمن انجام پروژه های آزاد و شخصی ، CG را با NUKE مطالعه کرد. او اکنون آهنگساز MPC لندن است و این شانس را داشته است که در چندین فیلم سینمایی مانند نابودگر ، کتاب جنگل ، مریخ و دیگران کار کند. بنیامین چیزی بیشتر از این ندارد که دانش فنی و هنری خود را در مورد NUKE با هر کسی که علاقه مند است به اشتراک بگذارد تا بتواند پروژه های VFX جالب و هیجان انگیز خود را بسازد.