نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما با اصول rotoscoping آشنا می شوید و با استفاده از یک فیلم مانند فیلم تمیز می کنید - مهارت های اساسی برای هر کسی که می خواهد آهنگسازی را برای یک شرکت حرفه ای VFX انجام دهد. نرم افزار مورد نیاز: Nuke and Maya. وقتی کسی بخواهد به عنوان یک آهنگساز در یک شرکت VFX تبدیل شود ، انجام عکسبرداری و تمیزکاری در یک پروژه کاملاً ضروری و اجتناب ناپذیر است. در این دوره ، در داخل راهنمای تبدیل شدن به یک Roto Artist با NUKE و Silhouette ، شما اصول حرفه ای روتوسکوپی را به طور حرفه ای فرا می گیرید و تمیز می کنید تا تبدیل به یک هنرمند خوب CG شوید. شما نحوه صحیح روتوسکوپ را در Silhouette ، که پرکاربردترین نرم افزار در Rotoscopy است ، فرا خواهید گرفت. شما خواهید دید که چگونه می توانیم از این roto در Nuke استفاده کنیم و همچنین نحوه تمیز کردن و ادغام یک عنصر CG در عکس با ردیاب دوربین Nuke را یاد خواهید گرفت. در پایان دوره ، شما یک درک کلی از روتوسکوپی و تمیز کردن خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در کارهای خود پیش بروید. نرم افزار مورد نیاز: Nuke و Maya.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تهیه صحیح صفحه
Properly Preparing the Plate
-
تنظیم صحنه و ایجاد یک گره روتر که مسیر توالی تصویر شما را کنترل می کند
Setting up the Scene and Creating a Rooter Node that Will Control Your Image Sequences Path
-
حذف دانه و اعوجاج لنز
Removing the Grain and the Lens Distortion
ردیابی دوربین و ردیابی 2 بعدی در NUKE
Camera Tracking and 2D Tracking in NUKE
-
ایجاد ردیاب دوربین و به استثنای عناصر متحرک
Creating the Camera Tracker and Excluding the Moving Elements
-
درک پارامترهای ردیاب دوربین
Understanding the Camera Tracker's Parameters
-
درک نحوه صحیح پیگیری 2D و نحوه استفاده از تب Autotrack
Understanding How to Properly 2D Track and How to Use the Autotrack Tab
-
کاهش خطای حل دوربین برای دقیق تر شدن آن
Lowering the Solve Error of the Camera to Make It More Accurate
-
ایجاد دوربین و صحنه
Creating the Camera and the Scene
تمیز کردن صفحه
Cleaning up the Plate
-
جایگزینی Green Block با Grass
Replacing the Green Block with Grass
-
اضافه کردن Shadow Back on the Grass
Adding the Shadow Back on the Grass
-
حذف فوتبالیست صفحه سمت چپ با یک روش پروجکشن دیگر
Removing the Screen Left Footballer with Another Projection Technique
-
حذف افراد در پس زمینه با پیگیری 2D
Removing the People in the Background with 2D Tracking
-
از بین بردن موهای متحرک با روش های نقاشی
Removing the Moving Hair with Painting Techniques
روتوسکوپ در سیلوئت
Rotoscoping in Silhouette
-
اولین گام سیلوئت
Silhouette's First step
-
صفحه Roto صفحه سمت راست پسر راست
Roto Screen Right Guy's Leg
-
اتمام Roto
Finishing the Roto
-
چگونه Roto را رندر کرده و به NUKE اضافه کنیم
How to Render the Roto and Add It into NUKE
ادغام یک Frisbee با استفاده از مایا و Nuke
Integrating a Frisbee Using Maya and Nuke
-
صادرات دوربین از Nuke و وارد کردن آن در مایا
Exporting the Camera from Nuke and Importing It in Maya
-
فریزبی را مدل کنید
Model the Frisbee
-
ایجاد بافت
Creating the Texture
-
روشن کردن فریزبی
Lighting the Frisbee
-
ارائه فریزبی
Rendering the Frisbee
-
ادغام Frisbee در NUKE
Integrating the Frisbee in NUKE
نهایی کردن پروژه
Finalizing the Project
-
سیال کردن دوربین
Fluidifying the Camera
-
نتیجه
Conclusion
نمایش نظرات