آموزش مبانی نقاش مواد

Substance Painter Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Substance Painter در حال تبدیل شدن به استاندارد صنعت برای ایجاد بافت های با کیفیت بالا است. این دوره به عنوان مقدمه ای برای نرم افزار برای ایجاد اولین مجموعه بافت خود به کار می رود. Substance Painter ابزاری بسیار قدرتمند برای ایجاد بافت های با کیفیت بالا است. در این دوره ، Substance Painter Fundamentals ، شما می خواهید اصول این ابزار محبوب را بیاموزید. قبل از پرش به داخل نرم افزار ، خواهید آموخت که چرا و چگونه می توان از داده های mesh برای ساخت رویه ای شبکه استفاده کرد. در مرحله بعدی ، شما کل مراحل راه اندازی پروژه خود را در Substance Painter طی خواهید کرد. سرانجام ، شما در مورد پخت تمام نقشه های ضروری یاد خواهید گرفت و نحوه استفاده از نرم افزار در محیط استودیو را خواهید فهمید. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از UI خواهید داشت و قادر خواهید بود از چندین روش مختلف برای دستکاری مواد استفاده کنید ، در نتیجه یک رندر نهایی آماده شده برای نمونه کارها از آنچه برای پروژه های شخصی خود استفاده می شود ، خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

پخت نقشه های بافت و جابجایی در UI Baking Texture Maps and Moving Around the UI

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • پخت نقشه های اضافی Baking Additional Maps

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • مطابقت با نام پخت Match by Name Baking

  • بررسی بیشتر UI Further Exploring the UI

تخمگذار مواد Laying Down Materials

  • مواد نقاشی Painting Materials

  • استفاده از لایه ها Using Layers

  • ایستگاه از پیش تنظیم قلم مو Brush Presets

  • برس های ذره ای Particle Brushes

  • قلم موهای دیگر Other Brushes

  • با استفاده از لایه های پر Using Fill Layers

  • ایجاد مواد پایه Creating Base Materials

استفاده از ماسک Using Masks

  • استفاده از ماسک Using Masks

  • ماسک توسط نقاشی Mask by Painting

  • ماسک توسط چند ضلعی Mask by Polygon

  • ماسک توسط Bitmap Mask by Bitmap

  • جلوه رنگ Paint Effect

  • ماسک های هوشمند Smart Masks

  • مواد هوشمند Smart Materials

افزودن جزئیات Adding Details

  • افزودن جزئیات Adding Details

  • ارتفاع نقاشی Painting Height

  • مهر زدن روی نقشه های عادی Stamping Normal Maps

  • با استفاده از استنسیل Using Stencils

  • نقاشی Emissive Painting Emissive

  • سایش ذرات Particle Wear

ارائه Presentation

  • تغییرات عمده فروشی Wholesale Changes

  • لمس نهایی Final Touchups

  • صادر کردن نقشه ها Exporting Maps

  • جلوه های ارسال Post Effects

  • با استفاده از Iray Using Iray

نمایش نظرات

آموزش مبانی نقاش مواد
جزییات دوره
2h 16m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
118
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Victor Kam
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Victor Kam Victor Kam

ویکتور کم در صنعت بازی در چندین نقش کار کرده است. او مستقیماً از مدرسه به عنوان یک طراح سطح در سری Electronic Arts for the Need for Speed شروع به کار کرد و در آنجا یاد گرفت که چه چیزی برای ساختن جهان با در نظر گرفتن طراحی و گیم پلی در نظر گرفته شده است. او سپس به عضویت تیم United Front Games در ساخت دنیای وسیع سگهای خواب در جایی که به آرامی به قلمرو هنر محیطی تغییر مکان داد ، قرار گرفت. در کنار او ، او قادر به کسب مهارت های فنی مانند استفاده از MAXscript و شبکه های سایه بان بود. او علاقه خود را به توسعه دارایی های با کیفیت بالا با استفاده از Unreal 4 و جدیدترین ابزارهای Substance در طی یک طراحی کوتاه مدت سطح آموزش در مدرسه فیلم ونکوور پیدا کرد. او بسیار با انگیزه و کنجکاو در مورد فناوری است ، همیشه به دنبال راه های سریعتر و کارآمد برای ایجاد هنر با کیفیت بالا است.