لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری ریخته گری CameraTracker برای افتر افکت 2014
Learning Foundry CameraTracker for After Effects 2014
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
CameraTracker به شما امکان می دهد بدون ترک After Effects آهنگ های حرکتی سه بعدی را کشیده و حرکت دوربین را مطابقت دهید و در مقایسه با ردیاب داخلی Adobe کنترل بیشتری بر کارهای پیچیده ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه از این پلاگین پیشرفته برای ردیابی و حل عکسهای اصلی ، اصلاح دوربین با مات های زباله و قرار دادن اشیا objects در عکسها برای آزمایش داده های ردیابی خود استفاده کنید. Motion graphics pro Andy Needham همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از ابزار Track Finder برای از بین بردن داده های ردیابی بد ، و صادرات داده ها به CINEMA 4D برای برخی از پروژه های نمونه بسیار جالب ، از جمله شبیه سازی 3D و درمان متن 3D استفاده کرد.
موضوعات شامل:
ردیابی حرکت در شات li>
حل داده های دوربین سه بعدی li>
پالایش آهنگ ها li>
شناسایی و رفع خطاهای ردیابی li>
صادر کردن داده های آهنگ سه بعدی li>
استفاده از داده های CameraTracker در کامپوزیت ها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مبانی پیگیری و حل
1. The Basics of Tracking and Solving
بهترین روشها برای استفاده از CameraTracker در After Effects
Best practices for using the CameraTracker in After Effects
حرکت را در یک ضربه ردیابی کنید
Tracking the motion in a shot
حل داده های دوربین سه بعدی بر اساس یک شات ردیابی شده
Solving the 3D camera data based on a tracked shot
پالایش آهنگ ها با مات زباله
Refining tracks with garbage mattes
تست حل
Testing the solve
2. بهبود حل دوربین 3D
2. Improving 3D Camera Solves
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Analyzing track data to obtain better solves
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Using the track finder to identify tracking errors
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Using thresholds to remove points and improve the solve
Usin...
Using the Solve parameters to set accurate physical camera data
با استفاده از نمای ابر نقطه
Using the point cloud view
تنظیم هواپیمای زمین
Setting the ground plane
ایجاد کف و دیوارها با استفاده از مواد جامد
Creating a floor and walls using solids
3. یکپارچه سازی 3D با یک عکسبرداری ردیابی
3. Integrating 3D with a Tracked Shot
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Exporting a composition to CINEMA 4D
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Setting up geometry in CINEMA 4D
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Creating a 3D simulation
4- موارد دیگر برای داده های CameraTracker
4. Other Uses for the CameraTracker Data
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Creating an axis when no ground plane is present
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Creating a solid to use as a matte
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Integrating 3D text into a shot
نتیجه
Conclusion
با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی
Next steps
طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز
Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.
از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.
نمایش نظرات