آموزش بازی با بازی: شیوه های طراحی چرخه زندگی Salesforce Development

Play by Play: Salesforce Development Lifecycle Design Practices

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه تیم ها می توانند چرخه چرخه توسعه سازمانی را که از توسعه موازی پشتیبانی می کند ، با استفاده از اسکریپت نویسی SFDX و استراتژی های انشعاب سیستم کنترل نسخه پیاده سازی کنند. Play by Play سریالی است که در آن تکنسین های برتر با یک مشکل در زمان واقعی کار می کنند ، بدون آزمایش و بدون نسخه در این دوره ، بازی های Play by Play: Salesforce Development Lifecyycle Design Designs، Tyler Mowbrey و Don Robins نحوه پیاده سازی چرخه عمر توسعه شرکت را نشان می دهند. این شامل درک استراتژی های مختلف انشعاب ، تطبیق محیط Salesforce با استراتژی ، فراداده و برنامه های پشتیبانی مورد نیاز است. مفاهیم کنترل نسخه و انشعاب ، چگونگی تعامل اسکریپت ها در CLI و نحوه استفاده از اسکریپت SFDX برای اتوماسیون خطوط ادغام مداوم برای استقرار فراداده ها و کد ها از Scratch Orgs را بیاموزید. با پایان این دوره ، شما با روشهای کنترل نسخه ، یکپارچه سازی مداوم و خطوط استقرار ، درک کاملی از شیوه ها ، گزینه ها و ابزارهای مورد استفاده برای حمایت از توسعه تیم موازی به دست می آورید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه و تنظیم مرحله Introduction and Setting the Stage

  • ارائه سناریو و چالش Presenting the Scenario and Challenge

  • بحث و بررسی اجمالی دوره Course Overview Discussion

منبع و شعبه Source and Branching

  • نسخه کنترل چیست؟ What Is Version Control?

  • شعبه چیست؟ What Is Branching?

  • استراتژی های انشعاب Branching Strategies

  • نسخه ی نمایشی: بررسی پروژه آزمایشی Demo: Examining the Demo Project

  • نسخه ی نمایشی: راه اندازی VCS Demo: Setting up a VCS

  • نسخه ی نمایشی: تنظیم ساختار انشعاب اولیه Demo: Setting up the Initial Branching Structure

فیلمنامه نویسی Scripting

  • اسکریپت نویسی چیست؟ What Is Scripting?

  • درون اسکریپت Bash برای SFDX Inside a Bash Script for SFDX

  • نسخه ی نمایشی: اجرای اسکریپت Bash برای SFDX Demo: Executing a Bash Script for SFDX

فراداده در منبع Metadata in Source

  • اجرای استانداردهای کدگذاری در یک تیم توسعه دهنده Enforcing Coding Standards in a Development Team

  • مدیریت اسرار در VCS (یا نه) Managing Secrets in a VCS (Or Not)

استقرار خودکار Automating Deployment

  • ملاحظات برای راه اندازی خط لوله CI/CD Considerations for Setting up a CI/CD Pipeline

  • نسخه ی نمایشی: کاوش در Github و Travis CI Demo: Exploring Github and Travis CI

  • نسخه ی نمایشی: پیکربندی خط لوله CI/CD Demo: Configuring the CI/CD Pipeline

  • نسخه ی نمایشی: CI/CD در عمل - SFDX Demo: CI/CD in Action - SFDX

  • نسخه ی نمایشی: CI/CD در عمل - فراداده Demo: CI/CD in Action - Metadata

  • مدیریت ارگ ها و CI/CI در تیم های بزرگتر Managing Orgs and CI/CI on Larger Teams

خلاصه و خلاصه Summary and Recap

  • بیایید خلاصه کنیم! Let’s Recap!

نمایش نظرات

آموزش بازی با بازی: شیوه های طراحی چرخه زندگی Salesforce Development
جزییات دوره
1h 49m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Don Robins Don Robins

Tyler Mowbrey Tyler Mowbrey

Tyler Mowbrey یک برنامه کاربردی و سیستم دارای مجوز Salesforce و رهبر گروه توسعه دهنده سان دیگو است. او همچنین یک رهبر منطقه Salesforce Practice در Slalom است و مسئول هدایت تیم های با عملکرد بالا در اجرای جهانی و سازمانی است. تایلر بیش از 10 سال در هر دو بخش مشاوره و تمام وقت مشتری بر روی پلتفرم Salesforce کار کرده است ، و به وی نکات زیادی را در مورد بهترین شیوه های پیکربندی ، توسعه و معماری Salesforce داده است.