آموزش MetaBootcamp علوم کامپیوتر: مبتدی تا متوسط 2022

Computer Science MetaBootcamp: Beginner to Intermediate 2022

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: اصول برنامه نویسی، سیستم های سایبری، پایتون، رمزنگاری، توسعه وب، امنیت سایبری، شبکه، ML را بیشتر بیاموزید!

آنچه یاد خواهید گرفت

  • سرانجام درک کنید که رایانه ها و همه سیستم های سایبری چگونه در سطح پایه کار می کنند.
  • در تمام لایه‌های سیستم‌های سایبری از سیگنال‌های الکتریکی در پایین تا الگوریتم‌های موجود در سر خود سفر کنید.
  • مفاهیم برنامه نویسی مانند Model View Controller (MVC)، دستکاری بیت و موارد دیگر را درک کنید.
  • درک کل نگر از اصول اولیه مانند متغیرها، حلقه ها، شرطی ها و موارد دیگر.
  • اسکریپت نویسی و اتوماسیون را از طریق پایتون، بهترین زبان برنامه نویسی امروزی که در توسعه وب، یادگیری ماشین و علم داده استفاده می شود، بیاموزید.
  • نحوه کار اینترنت و سایر مفاهیم شبکه را بدانید.
  • فناوری های وب مانند HTML، CSS و Javascript را بیاموزید.
  • با تکمیل چالش Capture the Flag در پلتفرم محبوب TryHackMe، اولین قدم خود را در زمینه امنیت سایبری بردارید.
  • با تمرین مشکلات رایج leetcode که امروزه معمولاً در مصاحبه‌های فنی مطرح می‌شوند، برای مشاغل یا دوره‌های کارآموزی آماده شوید.
  • با تبدیل پروژه پایتون خود به یک صفحه وب با استفاده از HTML، CSS و JS، به راحتی از یک زبان و چارچوب به زبان دیگر مهاجرت کنید.
  • با داستان ها و شخصیت های جالب همراه باشید که مفاهیم آموخته شده در دوره را مجدداً تقویت می کنند.
  • سرعت اجرا تا 5 ترم از مدرک مهندسی و علوم کامپیوتر در صورت تقاضا و به سرعت نقاط قوت، ضعف و علایق شما را تشخیص می دهد.
  • بتوانید به راحتی اصول هر یک از زیرشاخه های غول پیکر را در CSE متمایز کرده و درک کنید.
  • به وضوح و دقیقاً درک کنید که یک دانش‌آموز CS چگونه راه می‌رود، چگونه فکر می‌کند و چگونه رفتار می‌کند!
  • مسیری را برای خود در مشاغل آینده فناوری شناسایی کنید!

آیا تا به حال فکر کرده اید که دو سال اول یک دوره عمومی دانشگاه علوم کامپیوتر چگونه به نظر می رسد؟ شاید بخواهید بدانید که آیا این رشته برای شما مناسب است و آیا در آن مهارت دارید؟ دیگر تعجب نکنید، زیرا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به آنجا برسید، چگونه در طول سفر خود خوب شوید، و زندگی به عنوان یک دانشمند کامپیوتر چگونه است! پول گرانبها است، زمان حتی بیشتر، بنابراین اولویت ما این است که شما را به جلو سوق دهیم و به شما یک شروع اولیه در زندگی دانشگاهی بدهیم. هدف ما از این دوره این است که به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا می خواهید مهندسی علوم کامپیوتر را در سطح دانشگاه انجام دهید، و در صورت ثبت نام در یک دوره چه انتظاراتی می توانید داشته باشید!

در این دوره آموزشی غیر سنتی و متاواسه، شما می توانید در کمتر از 7 ساعت اصول اولیه مهندسی علوم کامپیوتر را با سرعت طی کنید!

همه آنچه را که در اینجا وعده داده شده و موارد دیگر را خواهید دید:

  • مبانی محاسبات

  • مبانی اینترنت

  • مبانی توسعه وب

  • مبانی برنامه نویسی

  • 4 مشکل LeetCode از Tech Interviews

  • 1 چالش امنیت سایبری TryHackMe

  • 3 پروژه مقدماتی پایتون: از اصول اولیه برای ساخت Blackjack، Rock-Paper-Scissors و Hangman استفاده کنید

  • 1 پروژه توسعه دهنده وب عملی با استفاده از HTML/CSS/JavaScript

  • 2 پروژه Python در دنیای واقعی: از کتابخانه های محبوب برای ساختن یک چت بات مبتنی بر یادگیری ماشین و چالش رمزنگاری رمزگذاری/رمزگشایی و اجبار بی رحمانه استفاده کنید

  • 2 ماژول های ارزیابی: مسابقه مستقیم 9-QUESTION و 28 تفکر انتقادی

  • 5 شورت فنی : تاریخچه و چیزهای بی اهمیت ارائه شده در قطعات بایتی

  • عناصر داستان روایی، الگوریتم های تجسم شده و شخصیت های متحرک برای سرگرم کردن یادگیری شما

  • Metaverse با یک آکادمی مجازی: ما هر هفته یک جلسه تکمیلی برای همه دانش آموزان برای دوره در یک پلت فرم آنلاین و مبتنی بر آواتار (Gathertown) میزبانی می کنیم

فلسفه ما نسبت به تدریس صرفاً این است: یک فرد باید بتواند ملزومات یک درس را از بین ببرد، مهم نیست که چقدر سخت باشد. مطالب آموزش عالی در حال حاضر سخت است و اغلب توسط افراد سختگیر در موسسات سخت تر می شود. کد فقط به اندازه ذهنی که دوست دارد کارها را انجام دهد مهم است. روی معناشناسی تمرکز کنید، نه نحو (در این دوره متوجه خواهید شد که چیست و بیشتر :))

به این ترتیب، دوره با رعایت اصول توضیح-فهم-ارزیابی ساختار یافته است، در حالی که تصاویر و انیمیشن ها را در خود جای داده است تا یک بسته آموزشی جامع را تشکیل دهد! دروس ما یک تجربه جامع، سمعی و بصری و چند حسی است که اودیسه کامل تجربه دانشگاهی قطعی برای مهندسی علوم کامپیوتر را در بر می گیرد. هرچه حواس بیشتری را درگیر کنیم، مفاهیم را بیشتر به خاطر می آوریم، حافظه اصلی قوی تر و درک عمیق تر می شود. ما معتقدیم که برنامه‌های کاربردی مرتبط و مثال‌های فراوان باید بخشی از فرآیند یادگیری باشد و لذت قابل‌توجهی داشته باشد.

یادگیری با انجام دادن و انجام دادن از طریق یادگیری با پیچ و تاب اودیسی همان چیزی است که شما خواهید فهمید و دوست خواهید داشت.

این دوره به طور فعال در حال برگزاری است، پشتیبانی زنده در دسترس است، و هر گونه به روز رسانی مورد نیاز به صورت دوره ای انجام می شود.

سلب مسئولیت: این یک رویکرد یادگیری تجربی و آوانگارد است تا شما را مانند ما عاشق فناوری کند. تنها در 7 ساعت، دانش ابتدایی از هر چیزی که یک دانشجوی مهندسی علوم کامپیوتر در طول دو سال در یک دانشگاه استاندارد تجربه می کند، بدست خواهید آورد. این جایگزینی برای دانشگاه نیست، بلکه رویکردی برای ارائه تست درایو به شما است. اگر قبلاً با اصول اولیه آشنا هستید، این دوره ممکن است برای شما مناسب نباشد، اما لطفاً با خیال راحت مرور کنید، شاید چیزی برای شما نیز وجود داشته باشد!


این دوره برای چه کسانی است:

  • توسعه دهندگان مبتدی پایتون
  • توسعه دهندگان وب مبتدی
  • مهندسین مبتدی امنیت سایبری
  • دانش آموزان دبیرستانی در حال ورود به فناوری اطلاعات یا علوم کامپیوتر و/یا مهندسی
  • دانشجویان کارشناسی ارشد CS مایلند ترم های آینده خود را سریع بگذرانند و برای آینده بهتر آماده شوند.
  • والدینی که خواهان راهنمای نهایی برای معرفی فرزندان خود به دنیای فناوری هستند
  • متخصصان فناوری به دنبال دریافت دیدگاه جدیدی در مورد مفاهیمی هستند که مدت‌ها پیش آموخته‌اند یا فقط برخی از آن مفاهیم را به‌روزرسانی کنند

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • پیش نمایش Preview

  • طرح کلی دوره Course Outline

  • نحوه استفاده از دوره How to Use the Course

  • منابع برای اودیسیان Resources for Odysians

  • این دوره برای چه کسانی است؟ Who is this Course for?

  • ما که هستیم؟ Who are We?

  • ارزیابی پیشینی Apriori Evaluation

مبانی محاسبات Basics of Computing

  • تفکر انتقادی آغاز می شود! Critical Thinking Begins!

  • لایه 0 - شما به من برق می دهید! Layer 0 - You Electrify Me!

  • لایه 0.5 - CPU، من تو را انتخاب می کنم! Layer 0.5 - CPU, I Choose You!

  • لایه 1 - همه روی مادربرد Layer 1 - All Aboard the Motherboard

  • BRK Time - چرا به آن مادربرد می گویند؟ BRK Time - Why is it Called Motherboard?

  • Layer 1.5 - C-Men Assemble Layer 1.5 - C-Men Assemble

  • BRK Time - همه هوشمند، همه جا BRK Time - All Smart, Everywhere

  • لایه 2 - در یک زبان چیست؟ Layer 2 - What's in a Language?

  • BRK Time - اولین زبان برنامه نویسی BRK Time - 1st Programming Language

  • لایه 3 - مسابقه در طول زمان Layer 3 - A Race Through Time

  • لایه 4 - از پایین شروع می شود Layer 4 - Started from the Bottom

  • زمان آزمون! Quiz Time!

مبانی برنامه نویسی Programming Basics

  • دنیای باینری Binary World

  • بیت ها، بایت ها و کلمات Bits, Bytes and Words

  • اپراتورهای بیتی Bitwise Operators

  • مکمل دو Two's Complement

  • جابجایی و پوشش Shifting and Masking

  • متغیرها و انواع داده ها Variables and Data Types

  • رشته ها و لیست ها Strings and Lists

  • اپراتورها و عملیات Operators and Operations

  • شرایط I Conditionals I

  • شرایط II Conditionals II

  • حلقه ها Loops

  • کارکرد Functions

  • لغت نامه ها Dictionaries

مشکلات مصاحبه فنی Leetcode Leetcode Tech Interview Problems

  • تعویض متغیرها Swapping Variables

  • موارد تکراری Duplicates

  • معکوس کمی Bit Reversal

  • معکوس کردن رشته String Reversal

  • دام های رایج Common Pitfalls

پروژه های مقدماتی پایتون Introductory Python Projects

  • جلاد Hangman

  • بلک جک Blackjack

  • چت بات Chatbot

  • رمز سزار Caesar's Cipher

پروژه دنیای واقعی پایتون Real-World Python Project

  • پوسته چیست؟ What is a shell?

  • ورودی ساده در پایتون Simple Input in Python

  • ورودی ساده در نسخه آزمایشی پایتون Simple Input in Python Demo

  • انجام کاری با ورودی Doing Something With Input

  • آرسن در مقابل اونیکس - قسمت اول Arsen Versus Onyx - Part I

  • چالش سنگ-کاغذ-قیچی Rock-Paper-Scissor Challenge

  • درباره بازی About the Game

  • راه حل OWL: سنگ-کاغذ-قیچی OWL Solution: Rock-Paper-Scissors

  • آرسن در مقابل اونیکس - قسمت دوم Arsen Versus Onyx - Part II

  • با بازگشت چه خبر است؟ What's Going on With Return?

  • چگونه بازگشت را پیاده سازی کنیم؟ How do We Implement Return?

  • نحوه اضافه کردن خروج: نسخه ی نمایشی How to add Exit: Demo

  • آرسن در مقابل اونیکس - قسمت سوم Arsen Versus Onyx - Part III

  • راه حل OWL: اضافه کردن Lizard و Spock OWL Solution: Adding Lizard and Spock

  • آرسن در مقابل اونیکس - قسمت چهارم Arsen Versus Onyx - Part IV

  • راه حل OWL: تقلب در بازی OWL Solution: Rigging the Game

پروژه توسعه وب Web Development Project

  • توسعه وب چیست؟ What is Web Development?

  • اینترنت چگونه کار می کند How the Internet Works

  • برنامه نویسی وب چیست I What is Web Programming I

  • کنترلر نمای مدل Model View Controller

  • مقدمه ای بر HTML Intro to HTML

  • مقدمه ای بر HTML: DEMO Intro to HTML: DEMO

  • معرفی CSS Intro to CSS

  • معرفی CSS: DEMO Intro to CSS: DEMO

  • معرفی JS Intro to JS

  • مقدمه ای برای JS: DEMO Intro to JS: DEMO

  • ترجمه پایتون به HTML/CSS/JS Translating Python to HTML/CS/JS

  • راه حل OWL: RPS صفحه وب OWL Solution: Web Page RPS

  • آرسن در مقابل اونیکس - قسمت پنجم Arsen Versus Onyx - Part V

  • بخش نزدیکتر Section Closer

بخش ضبط امنیت سایبری Cybersecurity Capture-The-Flag Section

  • معرفی CTF CTF Intro

  • پیوند به اتاق Link to the Room

  • نحوه استفاده از TryHackMe How to Use TryHackMe

  • راه حل OWL: CTF Walkthrough OWL Solution: CTF Walkthrough

  • بخش نزدیکتر Section Closer

بخش نتیجه گیری Conclusion Section

  • تبریک می گویم! Congratulations!

  • بعد چه می شود؟ What's Next?

  • به زودی میبینمت! See You Soon!

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش MetaBootcamp علوم کامپیوتر: مبتدی تا متوسط 2022
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
7h 7m
79
Udemy (یودمی) udemy-small
12 فروردین 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
4.7 از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Odysy Academy

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Odysy Academy Odysy Academy

یادگیری مجازی Reimagined.Odysy Academy یک ابتکار آموزشی جامعه محور است که توسط کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شده است. نامزدهای دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کارنگی ملون، دانشگاه آمریکایی شارجه، دانشگاه ایلینوی اوربانا-شامپین، و دانشگاه ماساچوست آمهرست. در اینجا، مدارک دانشگاهی چند ساله در STEM در یک بازه زمانی چند ماهه خلاصه می‌شود و از طریق تصاویر جذاب، پروژه‌های عملی و چالش‌های کد مبتنی بر داستان ارائه می‌شود. چند سال اول یک رشته انتخابی خود را با سرعت طی کنید و ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر! برای اینکه همه چیز واضح باشد، این ساختار محتوای دوره سریالی است که توسط ما در Udemy طراحی شده است: تصاویری با طراحی زیبا که اصول اولیه و سوالات مصاحبه فنی را توضیح می دهد. آموزش کدنویسی جذاب و دقیق با داستان های متحرک. پروژه های عملی عملی با چشم انداز دنیای واقعی.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.