نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
ایجاد و بازتاب چهار حالت اصلی پیاده روی را کشف کنید و چندین تکنیک مختلف و منحصر به فرد را برای تصفیه و گسترش چرخه به انیمیشن های قاب بندی شده نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017. آیا تا به حال به یک چرخه پیاده روی برای انیمیشن خود در مایا احتیاج داشته اید؟ اگر چنین است پس این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، Building Walk Cycles in Maya 2017 ، شما ایجاد چرخه راه رفتن را از جمع آوری منابع تا ترجمه نهایی انیمیشن دوچرخه سوار به حرکت رو به جلو پوشش می دهید. اول ، شما با یادگیری منابع خوبی از منابع مرجع و چگونگی ایجاد و آینه سازی چهار حالت اصلی پیاده روی شروع خواهید کرد. در مرحله بعدی ، شما می پرید و حالت ها و زمان های مختلف را یاد می گیرید تا به چرخه های پیاده روی خود طعم های مختلفی ببخشد. سپس ، خواهید فهمید که چگونه با استفاده از ویرایشگر نمودار ، آن موقعیت ها و زمان بندی ها را اصلاح کنید. سرانجام ، شما تکنیک های پخت صرفه جویی در وقت را برای تبدیل انیمیشن دوچرخه سواری به حرکت بدون فریم کلیدی کشف خواهید کرد. در پایان این دوره ، شما مجموعه ای از تکنیک های کاملاً پیچیده برای ایجاد پیاده روی را آموخته اید که می توانید آنها را برای شخصیت ها ، انیمیشن ها و تولیدات خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
تنظیم صحنه و ایجاد کنترل ها
Setting the Scene and Creating Controls
-
هدف از چرخه پیاده روی
The Purpose of the Walk Cycle
-
اهمیت مرجع
The Importance of Reference
-
ایجاد یک Gif متحرک
Creating an Animated Gif
-
مرجع انیمیشن را تهیه کنید
Prepare Animation Reference
-
مقدمه گرافمن
Gruffman Introduction
-
راه اندازی قفسه و منابع اسکریپت
Shelf Setup and Script Sourcing
-
ایجاد چند ضلعی های مرجع
Creating the Reference Polygons
ایجاد و تصحیح ژست های چرخه
Creating and Refining the Cycle Poses
-
تداوم باورپذیری
The Continuum of Believability
-
چهار چرخه پیاده روی شدید
The Four Walk Cycle Extremes
-
ایجاد موقعیت مخاطب
Creating the Contact Pose
-
ساخت حالت تماس با طرف مقابل
Building the Opposite Side Contact Pose
-
استفاده از Keyframe درونیابی مایا برای ساختن حالت عبور
Using Maya's Keyframe Interpolation to Build the Passing Pose
-
ساختن ژست تأثیر
Building the Impact Pose
-
ژست Extension
The Extension Pose
-
متفاوت عکس در چرخه
Varying Poses Within the Cycle
-
بازی با تغییرات در زمان بندی
Playing with Variations in Timing
پالایش نهایی
Final Refinement
-
ایجاد Snap
Creating Snap
-
اصلاح ستون فقرات
Modifying the Spine
-
رهبری با شانه ها
Leading with the Shoulders
-
دستکاری آرنج و مچ دست
Manipulating the Elbows and Wrists
-
حرکت عقب بر روی انگشتان
Lagging Motion on the Fingers
-
اضافه کردن رول و فلپ به پا
Adding Roll and Flap to the Feet
حرکت
Locomotion
-
آماده شدن برای حرکت به جلو
Getting Ready To Move Forward
-
درجا می چرخد
Spinning in Place
-
حرکت به جلو با استفاده از چرخه بی نهایت
Moving Forward Infinitely Using Cycles
-
گسترش چرخه در محدوده گسسته فریم ها
Extending the Cycle Over a Discrete Range of Frames
-
پایان چرخه پنج ثانیه
Finishing the Five Second Cycle
نمایش نظرات