آموزش یادگیری مدل سازی سه بعدی Blender برای توسعه بازی های ویدیویی Unity

Learn Blender 3D Modeling for Unity Video Game Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آموزش ایجاد یا ویرایش Props، سطوح طراحی، اعمال متریال و انیمیشن های ساده با استفاده از Blender 3D برای توسعه دهندگان یونیتی با استفاده از Blender 3D با اطمینان، وسایل Unity خود را ایجاد کنید. تنظیمات Unity Assets را با ویرایش آنها در Blender بیاموزید. مدل های پلی برای پروژه های بازی های ویدیویی خود در مورد استفاده از مواد، بافت ها و UV ها بیاموزید تکنیک های اولیه انیمیشن سازی برای یونیتی و بلندر یاد بگیرید ویژگی هایی که به طور خاص برای توسعه دهندگان بازی های ویدیویی جذاب است. دانش آموز پیشینه قابل احترامی در محاسبات شخصی دارد. دانش آموز میل به یادگیری سریع دارد. این دوره بر روی کامپیوتر PC/Windows تدریس می شود و نیاز به استفاده از یک صفحه کلید استاندارد با صفحه کلید عددی، یک ماوس 3 دکمه با چرخ ماوس و مقداری دانش کار با ابزارهای توسعه بازی، انیمیشن ها، اسکریپت ها و گرافیک دارد. دانش‌آموزان نیاز به استفاده از عقل سلیم دارند. Blender را بدون راهنما و بدون اینکه از شما خواسته شود دانلود و نصب کنید. (مدرس فرض می کند که اگر می توانید بازی های ویدیویی را توسعه دهید، می توانید این موارد را به تنهایی کشف کنید) دانش آموزان باید انتظار داشته باشند که هر بار یک سخنرانی را تماشا کنند و سپس سخنرانی را با یک جلسه در Blender دنبال کنند.

این دوره برای توسعه دهندگان Unity طراحی شده است که می خواهند قابلیت های خود را برای گنجاندن مدل سازی سه بعدی در Blender گسترش دهند. خواه به طراحی وسایل سه بعدی منحصر به فرد برای بازی های خود، ایجاد سطوح عالی، یا دستکاری دارایی های Unity موجود خود علاقه مند باشید، این دوره به شما کمک می کند تا از منحنی یادگیری عبور کنید و شما را در صندلی راننده قرار دهد. شما یاد خواهید گرفت که مانند یک حرفه ای با دانش کاری خوب از همه ابزارهای رایج برای ویرایش وسایل بازی ویدیویی و طراحی سطح، ترکیب کنید. ما تمام اصطلاحات اساسی، میانبرهای صفحه کلید، بهترین شیوه ها، نکات صرفه جویی در زمان، انیمیشن های اولیه، اختصاص UVs، اعمال مواد، بافت ها و موارد دیگر را پوشش می دهیم.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • چه چیزی در این دوره گنجانده شده است؟ What's Included in this Course?

  • صفحه کلید با Numpad Keyboard with Numpad

  • ماوس چرخ دکمه ای 3 3-Button Wheel Mouse

  • توجه به کاربران مک Note to Mac Users

  • مقدمه ای بر بلندر: آنچه شما نیاز خواهید داشت Introduction to Blender: What You Will Need

کنترل ها Controls

  • انتخاب و لغو انتخاب اشیا Selecting and Unselecting Objects

  • ابزار حرکت (گرفتن) Move Tool (Grab)

  • ابزارهای چرخش و مقیاس Rotation & Scale Tools

  • جهت گیری ها را تغییر دهید Transform Orientations

  • قفل محور Axis Locking

  • حذف اشیاء Delete Objects

  • اضافه کردن مش (ایجاد اشیاء جدید) Add Mesh (Create New Objects)

  • آخرین عملیات را تنظیم کنید Adjust Last Operation

  • پیمایش (مدار، حرکت، بزرگنمایی و رول) Navigation (Orbit, Pan, Zoom & Roll)

  • قاب انتخاب شد Frame Selected

  • دیدگاه (جلو-پشت، چپ-راست، بالا-پایین) Viewpoint (Front-Back, Left-Right, Top-Bottom)

  • ناوبری (Walk VS Fly Mode) Navigation (Walk VS Fly Mode)

  • لغو و انجام مجدد Undo & Redo

  • Perspective VS Orthographic Perspective VS Orthographic

  • لامپ و دوربین Lamps and Cameras

  • راه اندازی و بارگذاری تنظیمات کارخانه را ذخیره کنید Save Startup & Load Factory Settings

  • سفارشی سازی و ترجیحات Customization & Preferences

  • بررسی کنترل های اساسی Review Basic Controls

رابط Interface

  • حالت شی و حالت ویرایش Object Mode and Edit Mode

  • فضاهای کاری Workspaces

  • تقسیم و پیوستن به مناطق Split & Join Areas

  • مجموعه ها Collections

  • ضربه زدن به (افزایش یا رأس) Snap To (Increment or Vertex)

  • نکته درباره Snapping Note About Snapping

  • مبدأ و مکان نما 3 بعدی Origin & 3D Cursor

  • نقاط محوری Pivot Points

  • موارد دلخواه سریع Quick Favorites

حالت شی Object Mode

  • سایه صاف در مقابل سایه صاف Smooth Shading VS Flat Shading

  • Object Duplicate VS Duplicate Link شده است Duplicate Object VS Duplicate Linked

  • در حالت ویرایش کپی کنید Duplicate in Edit Mode

  • پیوستن Join

  • پنهان کردن و باز کردن Hide & Unhide

  • افزودن شیء متنی Add Text Object

  • شیء منحنی را اضافه کنید Add Curve Object

  • منحنی را به مش تبدیل کنید Convert Curve to Mesh

  • Clear Transforms Clear Transforms

  • Transforms را اعمال کنید Apply Transforms

  • فرزندپروری شی Object Parenting

حالت ویرایش: گزینه های انتخاب Edit Mode: Selection Options

  • انتخاب حلقه (راس، لبه و صورت) Loop Select (Vertex, Edge & Face)

  • بیشتر یا کمتر را انتخاب کنید Select More or Less

  • پیوند را انتخاب کنید Link Select

  • انتخاب معکوس Invert Selection

  • جستجوگر لغو انتخاب Checker Deselect

  • کوتاه ترین مسیر را انتخاب کنید Pick Shortest Path

  • انتخاب جداگانه Separate Selection

حالت ویرایش: ابزارها Edit Mode: Tools

  • اکسترود کردن Extrude

  • درج شده Inset

  • ابزار Bevel Bevel Tool

  • برش و اسلاید حلقه Loop Cut & Slide

  • چاقو Knife

  • چرخش Spin

  • صاف و تصادفی Smooth & Randomize

  • کوچک کردن و چاق شدن Shrink & Fatten

  • ریپ منطقه Rip Region

  • حالت ویرایش: بررسی ابزارها Edit Mode: Tools Review

حالت ویرایش: توابع Edit Mode: Functions

  • فیس پر Face Fill

  • مسیر Vertex را وصل کنید Connect Vertex Path

  • Rip Vertices & Fill Rip Vertices & Fill

  • تقسیم کنید Subdivide

  • حل کند Dissolve

  • حلقه های لبه پل Bridge Edge Loops

  • ادغام رئوس بر اساس فاصله Merge Vertices by Distance

  • رئوس اریب Bevel Vertices

  • صورت های مثلثی Triangulate Faces

  • Tris to Quads Tris to Quads

  • جامدادی چهره ها Solidify Faces

  • Flip Normals VS Recalculate Normals Flip Normals VS Recalculate Normals

  • ویرایش متناسب Proportional Editing

  • ویرایش آینه Mirror Editing

اصلاح کننده های رایج Common Modifiers

  • اصلاح کننده آینه Mirror Modifier

  • سطح فرعی Subdivision Surface

  • از بین بردن Decimate

  • اصلاح کننده اریب Bevel Modifier

  • اصلاح کننده های بولی Boolean Modifiers

  • اصلاح کننده آرایه Array Modifier

  • اصلاح کننده منحنی Curve Modifier

افزونه های محبوب Popular Add-Ons

  • اشیاء اضافی Extra Objects

  • شکستگی سلول Cell Fracture

وسایل مشترک Common Props

  • سنگ قبر Gravestones

  • جعبه ها Crates

  • بشکه Barrel

  • سفال سفالی Clay Pottery

  • سفال خرد شده Smashed Pottery

  • صندوق گنج: بنیاد Treasure Chest: Foundation

  • صندوق گنج: لوازم جانبی Treasure Chest: Accessories

  • نرده ها Fences

  • پل Bridge

  • خانه "کارتونی" کم پلی Low-Poly 'Cartoony' House

  • جداول Tables

  • صندلی و چهارپایه Chairs and Stools

  • پرتوهای پشتیبانی Support Beams

  • لوله های مدولار Modular Pipes

  • پله ها Stairs

  • بررسی Props Props Review

بافت، مواد و نقشه برداری UV Textures, Materials and UV Mapping

  • بافت های مورد استفاده در این دوره Textures Used in This Course

  • بافت ها در مقابل رنگ ها Textures VS Colors

  • بافت های بدون درز Seamless Textures

  • درک نقشه UV Understanding UV Mapping

  • باز کردن سیلندرها Unwrapping Cylinders

  • باز کردن کره ها Unwrapping Spheres

  • باز کردن قفسه سینه Chest Unwrapping

  • نقشه برداری UV قفسه سینه Chest UV Mapping

  • اطلس بافت سینه Chest Texture Atlasing

  • بررسی بافت، مواد و نقشه برداری UV Textures, Materials & UV Mapping Review

تصاوير متحرك Animations

  • صندوق گنج: انیمیشن در وحدت Treasure Chest: Animation in Unity

  • صندوق گنج: فیلمنامه انیمیشن در سی شارپ Treasure Chest: Animation Script in C#

  • صندوق گنج: انیمیشن در بلندر Treasure Chest: Animation in Blender

بعد چه می شود؟ What's Next?

  • پیشنهادات و بازخورد شما Your Recommendations and Feedback

  • سخنرانی جایزه: دوره های بیشتر توسط بیلی مک دانیل BONUS LECTURE: More Courses by Billy McDaniel

نمایش نظرات

آموزش یادگیری مدل سازی سه بعدی Blender برای توسعه بازی های ویدیویی Unity
جزییات دوره
11.5 hours
109
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
14,010
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Billy McDaniel Billy McDaniel

توسعه دهنده بازی های ویدیویی مستقل