آموزش ترکیب یک Ogre 3D به یک صحنه اقدام زنده در NUKE و Houdini

Compositing a 3D Ogre into a Live Action Scene in NUKE and Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ها ، ما در حال یادگیری روند کار خط لوله برای استفاده مستقیم از عمل/CG با استفاده از NUKE و Houdini خواهیم بود. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Houdini 14. در طول این آموزش ها ، ما در حال یادگیری گردش کار خط لوله برای اجرای زنده/ترکیب CG با استفاده از NUKE و Houdini خواهیم بود. ما با ایجاد مسیر دوربین matchmove از تصاویر خود شروع می کنیم و از آنجا برای راه اندازی به Houdini می رویم. پس از آن ما یک انیمیشن زیبا و زیبا را در شیکاگو متحرک خواهیم کرد ، سبک می کنیم و ارائه می دهیم. با بازگشت به NUKE ، چندین پاس ترکیبی خواهیم داد تا ضربه نهایی را به ما وارد کند. در پایان این آموزش ، شما خواهید آموخت که چگونه هر دو برنامه را برای ایجاد جلوه های تصویری خود هماهنگ کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8 و Houdini 14.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ترکیب یک Ogre 3D به یک صحنه اقدام زنده در NUKE و Houdini Compositing a 3D Ogre into a Live Action Scene in NUKE and Houdini

  • حذف اعوجاج از صفحه شات Removing Distortion from the Plate Shot

  • آماده سازی فیلم برای ردیابی با استفاده از ماسک های Roto Preparing the Footage for Tracking Using Roto Masks

  • ردیابی فیلم Tracking the Footage

  • حل مسیرهای دوربین Solving the Tracks for a Camera

  • تصفیه حل Refining the Solve

  • جهت گیری صحنه ما Orienting Our Scene

  • تنظیم مقیاس صحنه ما با استفاده از محدودیت ها Setting Our Scene Scale Using Constraints

  • ساخت هندسه صحنه Building Out Scene Geometry

  • ادامه ساخت هندسه Continuing to Build Geometry

  • صادرات صحنه به هودینی Exporting the Scene to Houdini

  • معرفی Ogre Introduction to the Ogre

  • ادغام صحنه با Ogre Merging the Scene with the Ogre

  • ارائه شخصیت برای انیمیشن Posing the Character for Animation

  • تنظیم پیش نمایش رندر Setting up a Preview Render

  • روشن کردن صحنه Lighting the Scene

  • مرور انیمیشن پاس Reviewing the Animation Pass

  • برآورد وضوح ایمن بیش از حد اسکن Estimating a Safe Overscan Resolution

  • ایجاد Overscan در دوربین با استفاده از عبارات Creating Overscan to the Camera Using Expressions

  • ادامه استفاده از اسکریپت نویسی Continuing to Use Scripting

  • رفع همپوشانی هندسه با استفاده از گره های دید Fixing Geometry Overlap Using Visibility Nodes

  • بررسی هندسه در Ogre Checking the Geometry on the Ogre

  • تنظیم هواپیماهای تصویر در گره Mantra Render Setting up Image Planes in the Mantra Render Node

  • ایجاد Ground Shadow Pass Creating the Ground Shadow Pass

  • ایجاد Color Mask Pass Creating the Color Mask Pass

  • اضافه کردن اعوجاج لنز به Houdini Renders ما Adding Lens Distortion to Our Houdini Renders

  • افزودن Ground Shadow Pass Adding the Ground Shadow Pass

  • با استفاده از موقعیت Pass برای اصلاح رنگ پا ، اصلاح کنید Using the Position Pass to Color Correct the Feet

  • افزودن گذرگاه سایه انسداد به Ogre Adding in the Occlusion Shadow Pass to the Ogre

  • تنظیم گره های تصحیح رنگ برای Ogre Setting up the Color Correction Nodes for the Ogre

  • اضافه کردن Motion Blur به Ogre Adding Motion Blur to the Ogre

  • افزودن Depth of Field Blur به Ogre Adding Depth of Field Blur to the Ogre

  • اضافه کردن تارهای اضافی برای واقع گرایی Adding Additional Blurs for Realism

  • اضافه کردن دانه و رفع خطاهای آلفا رندر Adding Grain and Fixing Alpha Render Errors

  • شبیه سازی انحراف رنگی Simulating Chromatic Aberration

  • اضافه کردن انسداد زمینی در پای Ogre Adding Ground Occlusion at the Feet of the Ogre

  • ایجاد بسته بندی نور Creating the Light Wrap

  • ساختن نفس سرد Ogre Building the Cold Breath of the Ogre

  • پایان دادن به عکس با Glows و Foreground Roto Finishing Off the Shot with Glows and Foreground Roto

نمایش نظرات

آموزش ترکیب یک Ogre 3D به یک صحنه اقدام زنده در NUKE و Houdini
جزییات دوره
5h 0m
39
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Matt Skonicki
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Skonicki Matt Skonicki

مت اسکونیکی به عنوان یک هنرمند سینمایی در استودیوی Netherrealm شروع به کار در زمینه بازی های رایج از جمله Blitz: The League ، Ballers و Mortal Kombat کرد. او همچنین به عنوان یک هنرمند فنی شخصیت در John Woo’s Stranglehold and Wheelman کار کرد. در دهه گذشته وی در م institutionsسسات مختلف از جمله کالج کلمبیا و موسسه هنر ایلینوی تدریس کرده است. مت در حال حاضر یک مربی تمام وقت در زمینه جلوه های تصویری در آکادمی Tribeca Flashpoint واقع در قلب شیکاگو است.