نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه با استفاده از Puppet Tool After Effects شخصیت ها و اشیا stat استاتیک ، ترسیم شده و تبدیل به موجودات متحرک و در حال تنفس کنید. شما به عنوان یک طراح گرافیک حرکتی ، در ساخت متن یا عکس در اطراف صفحه خود با روش های سرگرم کننده مهارت دارید. اما وقتی نقاشی از یک شخصیت یا موجود به شما داده می شود و در واقع می خواهید که آنها مانند یک شخصیت یا موجود حرکت کنند ، چه می کنید؟ وارد ابزار Puppet شوید. در این دوره ، After Effects CC Puppet Tool ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت های ثابت را متحرک کنید و آنها را به خلاقیت های پویا و خم شونده تبدیل کنید. ابتدا متوجه خواهید شد که چه چیزی باعث ایجاد یک عروسک خوب می شود. در مرحله بعدی ، شما یاد خواهید گرفت که چه زمان از انواع مختلف پین ها استفاده کنید. در آخر ، شما نحوه ساخت انیمیشن های متحرک را برای عروسک های خود کشف خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، مهارت و دانش ابزار عروسکی مورد نیاز برای زنده کردن شخصیت های خود را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
راه اندازی عروسک شما
Setting up Your Puppet
-
چه چیزی عروسک خوب می سازد؟
What Makes a Good Puppet?
-
وارد کردن عروسک و ایجاد ترکیب
Importing the Puppet and Creating a Composition
-
افزودن پایه های موقعیت عروسکی پایه
Adding Basic Puppet Position Pins
-
دستکاری پارامترهای مهم اثر عروسکی
Manipulating Important Puppet Effect Parameters
-
تغییر پارامترهای مش
Altering Mesh Parameters
متحرک سازی و بهینه سازی حرکات عروسکی خود
Animating and Perfecting Your Puppet Movements
-
ضبط انیمیشن در زمان واقعی
Recording Animation in Real Time
-
متحرک سازی چندین پین
Animating Multiple Pins
-
سفت شدن با سنجاق نشاسته
Stiffening with Starch Pins
-
افزودن سنجاق های خمشی
Adding Bend Pins
-
اضافه کردن پین های همپوشانی
Adding Overlap Pins
-
یک اثر تنفس ایجاد کنید
Create a Breathing Effect
-
متحرک سازی با عبارات
Animating with Expressions
ایجاد یک انیمیشن چند مرحله ای
Creating a Multistage Animation
-
در حال آماده سازی عروسک و صحنه
Prepping the Puppet and Stage
-
متحرک سازی جمجمه پرتاب
Animating the Skull Toss
-
متحرک Skull Spike
Animating the Skull Spike
-
تغییر درونیابی فضایی
Altering Spatial Interpolation
-
تغییر درونیابی زمانی
Altering Temporal Interpolation
-
افزودن ماسک
Adding Masks
ایجاد یک انیمیشن متحرک
Creating a Walking Animation
-
تنظیم شخصیت لایه ای
Setting up the Layered Character
-
ایجاد یک ژست شروع با سنجاق های پیشرفته
Establishing a Starting Pose with Advanced Pins
-
متحرک پاها
Animating the Legs
-
متحرک کردن بازوها
Animating the Arms
-
ایجاد حرکت اضافی بدن
Creating Additional Body Movement
-
متحرک کردن یک چرخه پیاده روی
Animating a Walk Cycle
-
قدم زدن در باشگاه
Walking into the Club
نمایش نظرات