آموزش مقدمه ای بر مواد موجود در مخلوط کن

Introduction to Materials in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ایجاد مواد واقع گرایانه برای پروژه های شما با استفاده از بلندر از همیشه آسان تر است. این دوره به شما در مورد Rendering Engine ، ایجاد انواع مختلف مواد ، استفاده از سایه اندازها و گره ها و موارد دیگر به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75. خواه از چوب ، پلاستیک یا فلز باشند ، موادی که در پروژه های خود ارائه می دهید باید واقع بینانه به نظر برسند. این دوره ، مقدمه ای بر مواد در مخلوط کن ، به شما در انجام چنین کاری کمک خواهد کرد. ابتدا با دیدن موتور رندر Blender's Cycles و یادگیری اهمیت تنظیم خوب نور هنگام ساخت مصالح کار را شروع خواهید کرد. سپس به یادگیری اصول ایجاد و استفاده از مواد (از قبیل پلاستیک ، چوب ، سنگ مرمر و موارد دیگر) ، سایه بان های Diffuse و Glossy و زیر و بم سایه بان فوق العاده قدرتمند و حیاتی Blender ، Node Editor می پردازید. سرانجام ، در مورد موضوعاتی مانند اهمیت گره فرنل ، نحوه ایجاد نقشه های برجسته از طریق یک ساختار رویه ای و همچنین نحوه کپی و استفاده مجدد از مطالب موجود یاد خواهید گرفت. با پایان این دوره ، شما درک کاملی از نحوه کار با مواد در مخلوط کن خواهید داشت تا بتوانید با اطمینان ایجاد مواد واقعی برای پروژه های خود را شروع کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مواد موجود در مخلوط کن Introduction to Materials in Blender

  • تنظیم فضای کاری Setting up the Workspace

  • با استفاده از موتور رندر Blender's Cycles Using Blender's Cycles Rendering Engine

  • استفاده از مواد Applying Materials

  • درک Shader Diffuse Understanding the Diffuse Shader

  • درک سایه زن براق Understanding the Glossy Shader

  • مبانی ویرایشگر گره The Basics of the Node Editor

  • ایجاد یک ماده پلاستیکی Creating a Plastic Material

  • شروع مواد چوبی Beginning the Wood Material

  • اتمام مواد چوبی Finishing the Wood Material

  • ایجاد یک گروه Shader برای ویرایش آسان Creating a Shader Group for Easy Editing

  • ایجاد مواد برای قاب دوچرخه Creating the Material for the Frame of the Bike

  • ایجاد مواد برای صندلی دوچرخه Creating the Material for the Seat of the Bike

  • ایجاد مواد برای میله های دسته Creating the Material for the Handle Bars

  • کپی و استفاده مجدد از مطالب Copying and Reusing Materials

  • ایجاد یک ماده مرمر Creating a Marble Material

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مواد موجود در مخلوط کن
جزییات دوره
2h 20m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
47
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.