آموزش آهنگسازی پس از اثر: 6 ردیابی و تثبیت

After Effects Compositing: 6 Tracking and Stabilization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ردیابی یکی از قدرتمندترین روش ها برای کارکردن پیچیده تر و آسان ترین کار برای درست کردن است. چشم انسان توانایی غیر عادی در درک دقت حرکت را دارد. اما هنگامی که یاد گرفتید از ردیاب سه بعدی خودکار ، تثبیت کننده حرکت خودکار و ردیاب نقطه 2D در After Effects - و همچنین اسکریپت های شخص ثالث و ردیابی مسطح با موکا - استفاده کنید ، دنیای امکاناتی باز می شود.

در اینجا ، مارك كریستینسن نشان می دهد كه چگونه از پنج ردیاب مختلف After Effects استفاده كنید ، و آنها را برای كارایی بهتر در موقعیت هایی كه هنرمندان گرافیك متحرك اغلب با آنها روبرو می شوند ، نشان می دهد. وی اصول ، و همچنین فرصتهای تفکر خارج از چارچوب را پوشش می دهد ، خصوصاً وقتی رویکرد خودکار کارساز نباشد.
موضوعات شامل:
  • چرا باید مسیر را نشان داد؟
  • شناختن نکات قابل ردیابی
  • جبران ردیاب
  • اجرای آهنگ روی مات
  • استفاده از پوسته ها و اسکریپت های شخص ثالث برای ایجاد مات آهنگ
  • ردیابی و تثبیت اشیا and و هواپیماها
  • ردیابی خودکار
  • استفاده از آهنگ های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • چرا اینقدر گزینه های ردیابی؟ Why so many tracking options?

1. چرا نقطه پیگیری؟ 1. Why Point Track?

  • این قرن بیست و یکم است: چرا پیگیری نقطه ای؟ It's the 21st century: Why point track?

  • حرکت را ردیابی کنید Effectively track motion

  • به راحتی یک مسیر خوب را انتخاب کنید Easily select a good track

  • حرکت را روی صفحه نمایش ادامه دهید Continue motion offscreen

2. پیگیری حرکت پیچیده 2. Complex Motion Tracking

  • ردیابی حرکت پیچیده Introducing complex motion tracking

  • نقاط قابل ردیابی را تشخیص دهید Recognize trackable points

  • برای قطع شدن یک مسیر برنامه ریزی کنید Plan for a track to be interrupted

  • به راحتی آهنگی را گمراه کنید که گمراه شود Easily reset a track that goes astray

  • متناسب با هدف در حال تغییر Adapt to a changing target

  • ردیاب را جبران کنید Offset a tracker

  • موقعیت و چرخش را ساده نگه دارید Keep position precise and rotation simple

  • آهنگ را روی مات قرار دهید Apply the track to a matte

3. افزودن ابزار ردیابی 3. Adding Tracking Tools

  • معرفی ابزارهای ردیابی Introducing tracking tools

  • یک ماسک را مستقیماً با Tracker2Mask دنبال کنید Track a mask directly with Tracker2Mask

  • نقاط آهنگ را با TrackerViz ترکیب کنید Combine track points with TrackerViz

  • با تهی و والدین مشکلاتی حل کنید Solve problems with nulls and parenting

4- ردیابی و تثبیت اشیاء و هواپیماها 4. Tracking and Stabilizing Objects and Planes

  • معرفی ردیابی و تثبیت Introducing tracking and stabilizing

  • یک عنصر برای roto را قفل کنید Lock an element for roto

  • تثبیت معکوس برای قرار دادن Roto در حرکت Reverse stabilize to put roto in motion

  • نقطه را تثبیت کنید تا چندین لایه در حرکت باشد Point stabilize to put multiple layers in motion

  • هواپیما را با mocha AE دنبال کنید Track a plane with mocha AE

5. کار با ردیابی خودکار برای VFX 5. Working with Automated Tracking for VFX

  • معرفی ردیابی خودکار برای VFX Introducing automated tracking for VFX

  • تنظیمات Warp Stabilizer VFX را برای کار با افکت ها تنظیم کنید Adjust Warp Stabilizer VFX for effects work

  • تثبیت معکوس با Warp Stabilizer VFX Reverse stabilize with Warp Stabilizer VFX

  • حل و تنظیم با دوربین ردیاب Solve and adjust with Camera Tracker

  • آهنگ سه بعدی را اعمال کنید Apply a 3D track

  • ردیاب دوربین را برای عکس خود ارزیابی کنید Evaluate Camera Tracker for your shot

  • آهنگ سه بعدی شخص ثالث را وارد و ادغام کنید Import and integrate a third-party 3D track

نمایش نظرات

آموزش آهنگسازی پس از اثر: 6 ردیابی و تثبیت
جزییات دوره
2h 4m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
54,958
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Christiansen Mark Christiansen

خالق، رهبر، نویسنده

مارک کریستینسن نویسنده و مربی ای است که به حرفه متخصصان گرافیک متحرک و جلوه های بصری خدمت می کند.

مارک نویسنده چندین دوره آنلاین است. در زمینه جلوه‌های بصری، گرافیک‌های حرکتی و انیمیشن در LinkedIn Learning و schoolofmotion.com. کار او به عنوان یک مربی و تأثیرگذار با کار بر روی فیلم سینمایی روز بعد از فردا آغاز شد که منجر به انتشار کتاب پیشگامانه او تکنیک های استودیو افتر افکت (ادوبی پرس) شد. این اولین متنی بود که به تفصیل نحوه ایجاد افکت های سطح ویژگی هالیوود را با استفاده از نرم افزار خارج از قفسه (Adobe After Effects) توضیح داد. مارک به‌عنوان مدیر خلاق و تهیه‌کننده در شرکت‌هایی از LucasArts گرفته تا Adobe مشغول به کار بوده و همچنین یک استارت‌آپ نرم‌افزار موفق را تأسیس کرده است. او در سانفرانسیسکو زندگی می کند و پدر دو فرزند است.