آموزش آمادگی Cert: انیمیشن وحدت و سینمایی

Cert Prep: Unity Animation and Cinematics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity از ویژگی های انیمیشن قدرتمندی برخوردار است که می تواند به شما کمک کند شخصیت ها و اشیا را زنده کنید. در این دوره ، مدرس Alan Thorn شما را با توانایی های انیمیشن موتور بازی آشنا می کند زیرا شما را برای قسمت انیمیشن کاربر و cinematics در آزمون Unity Certified Associate آماده می کند. با نحوه ایجاد انیمیشن و کار با رویدادهای انیمیشن و همچنین نحوه وارد کردن مدل ها و دکل های شخصیت از برنامه های شخص ثالث آشنا شوید. بعلاوه ، نحوه استفاده از جدول زمانی را برای ایجاد توالی های سینمایی ، کار با چندین اشیا and و شخصیت ها و استفاده از اهرم Cinemachine برای ساخت فیلمبرداری مجازی که یک لایه اضافی از درام به بازی های شما می بخشد ، ببینید.
موضوعات شامل:
  • متحرک سازی با منحنی های انیمیشن
  • کار با رویدادهای انیمیشن
  • وارد کردن شخصیت های تقلبی و متحرک
  • پیکربندی نمودارهای Mecanim
  • کنترل انیمیشن با پارامترها
  • کار با Cinemachine

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • بازی های خود را با انیمیشن و سینما به زندگی ادامه دهید Bring your games to life with animation and cinematics

1. انیمیشن با کد و Keyframes 1. Animation with Code and Keyframes

  • حرکت از طریق Moving through update functions

  • انیمیشن با منحنی های انیمیشن Animating with animation curves

  • ایجاد انیمیشن Creating animations

  • با استفاده از پنجره Animation Using the Animation window

  • کار با رویدادهای انیمیشن Working with animation events

2. انیمیشن شخصیت ها و برنامه نویسی 2. Character Animation and Programming

  • وارد کردن کاراکترها Importing characters

  • پیکربندی وسایل و ماهیچه ها Configuring rigs and muscles

  • بازی انیمیشن Playing animations

  • با استفاده از نمودارهای Mecanim Using Mecanim graphs

  • کار با پارامترها Working with parameters

3. جدول زمانی و جهت هنر 3. Timelines and Art Direction

  • ایجاد یک جدول زمانی Creating a timeline

  • صفحه کلید و کلیپ ها Keyframes and clips

  • کار با اشیاء متعدد Working with multiple objects

  • کار با شخصیت ها Working with characters

4. فیلم سینمایی: سینماتوگرافی مجازی 4. Cinemachine: Virtual Cinematography

  • واردات Cinemachine Importing Cinemachine

  • اولین شات دوربین خود را ایجاد می کنید Creating your first camera shot

  • ایجاد یک عکس دوم Creating a second shot

  • اهداف را دنبال کنید Following targets

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آمادگی Cert: انیمیشن وحدت و سینمایی
جزییات دوره
1h 47m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,967
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.