آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO و ZBrush

Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: MODO و ZBrush با هم مجموعه ای قدرتمند برای خلق شخصیت های کارتونی تشکیل می دهند. بیاموزید که چگونه یک نوع از ابتدا را ایجاد کنید ، از طریق مجسمه سازی ، خالص سازی ، UV ، بافت ، نور ، سایه زدن و رندر کردن. نرم افزار مورد نیاز: MODO و ZBrush. ایجاد شخصیت کارتونی از ابتدا به صورت سه بعدی می تواند کار دشواری باشد. در این دوره ، ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO و ZBrush ، یاد می گیرید که در حین ایجاد شخصیت جذابیت گربه مانند خود ، این کار را انجام دهید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Dynamesh و تکنیک های قدرتمند مدل سازی ، مجسمه سازی مدل را در ZBrush شروع کنید. در مرحله بعدی ، تمام مراحل لازم برای ایجاد توپولوژی کارآمد و نقشه های UV را در MODO طی خواهید کرد. در آخر ، شما یک شخصیت کارتونی کامل را با بافت های سفارشی ، جزئیات سطح و سایه بان ها با تنظیم نور خود در MODO ارائه خواهید داد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، نه تنها شخصیت کارتونی جالبی در دستان خود دارید ، بلکه مهارت های مهم تولید سه بعدی را که هر گردش کار خلاقانه ای را بهبود می بخشد فرا گرفته اید. نرم افزار مورد نیاز: MODO و ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شخصیت را در ZBrush ترسیم کنید Sketch out the Character in ZBrush

  • مقدمه Introduction

  • شروع طرح خود در ZBrush Starting Your Sketch in ZBrush

  • ساخت گوش و جزئیات سر Making the Ears and Head Details

  • جزئیات بیشتر سر و مجسمه سازی بدن More Head Details and Body Sculpting

  • دستها ، پاها و دم Hands, Feet, and Tail

  • مدل سازی لباس Modeling the Clothing

رتوپولوژی در MODO Retopology in MODO

  • مقدمه Introduction

  • صادرات طرح خود از ZBrush به MODO Exporting Your Sketch from ZBrush to MODO

  • قبل از شروع کاراکتر خود را تنظیم کنید Setting up Your Character Before You Start

  • طرح بندی Edge Loops Edge Loops Layout

  • اولین قدمها در نئوپلوژی First Steps in Retopology

  • بازسازی سر Reconstructing the Head

  • پایان دادن به سر و دهان Finishing the Head and Mouth

  • ایجاد بازوها و دست ها Creating the Arms and Hands

  • تی شرت Retopology T-shirt Retopology

  • مدل سازی چشم ها Modeling the Eyes

ایجاد UVs در MODO Creating Your UVs in MODO

  • ایجاد UV ها برای بدن Creating the UVs for the Body

  • پنجه فرنگی ، دندان و زبان Claws, Teeth, and Tongue UVs

  • ایجاد اشعه ماورا بنفش برای چشم ها Creating the UVs for the Eyes

  • صادرات مدل کامل به ZBrush Exporting the Complete Model to ZBrush

نقاشی و جزئیات در ZBrush Painting and Detailing in ZBrush

  • جزئیات طرح ریزی شده Projecting Sketched Details

  • جزئیات شخصیت Detailing the Character

  • پایان دادن به جزئیات Finishing the Details

  • نقاشی بدن شخصیت Painting the Character's Body

  • نقاشی لباس شخصیت Painting the Character's Clothing

ژست گرفتن با استاد Transpose Posing with Transpose Master

  • مقدمه Introduction

  • ژست متقارن Symmetrical Posing

  • ژست نامتقارن Nonsymmetrical Posing

  • جزئیات مربوط به ژست Pose Related Detailing

صادر کردن مدل به MODO Exporting the Model to MODO

  • مقدمه Introduction

  • با استفاده از صادر کننده چند نقشه Using the Multi Map Exporter

  • وارد کردن دارایی های خود به MODO Importing Your Assets to MODO

روشنایی و سایه زنی در MODO Lighting and Shading in MODO

  • روشن کردن صحنه Lighting the Scene

  • سایه شخصیت شما Shading Your Character

  • پایان دادن به لمس ها Finishing Touches

رندر در MODO Rendering in MODO

  • تنظیم تنظیمات Render Adjusting the Render Settings

  • ایجاد خروجی های رندر Creating Render Outputs

نمایش نظرات

آموزش ایجاد شخصیت های کارتونی در MODO و ZBrush
جزییات دوره
4h 27m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Caetano Silva
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Caetano Silva Caetano Silva

خوزه Caetano de Campos Silva یک هنرمند سه بعدی از سائو پائولو ، برزیل است. او حدود 10 سال است که با تصویرگری سه بعدی کار می کند و در این مدت توانسته است از سراسر جهان توجهات را به خود جلب کند. با افتخارترین افتخار وی یک شیر برنز کن در گروه مطبوعات برای یک کارزار اسنیکرز بود که او تصویرگری کرد. وی همچنین دارای ویژگی هایی در مجله 3D Artist Magazine و 3D World Magazine و همچنین 2 قطعه در Lurzer’s Archive Best 200 Illustrator ، نسخه 2015 بود.