آموزش طراح مواد برای تجسم معماری

Substance Designer for Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد مواد رویه ای بخش مهمی از گردش کار تجسم مدرن ، هم برای برنامه های کاربردی در زمان واقعی و هم ارائه شده است. در این دوره ، بیاموزید که چگونه سریعاً انواع مختلفی از مواد معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای استفاده در پروژه های تجسم-طراحی ایجاد کنید. این دوره که به عنوان یک سری مطالعات موردی در مورد انواع متداول مواد مانند فرش ، کف وینیل ، و کاشی سقف ساخته شده است ، شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای طراحی در حالی که پایبند به اهداف سازنده است. نحوه ایجاد نقشه های انسداد ارتفاع ، طبیعی و طبیعی برای مواد خود ، اجزای الگوی ماسک برای شبیه سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی مخلوط و موارد دیگر را بیابید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد کاشی صوتی صوتی
  • تنظیم زبری کاشی
  • افزودن انسداد محیط
  • ایجاد کفپوش وینیل
  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن
  • ایجاد پایه رنگ
  • تنظیم اندازه الگوی خوب
  • ردیابی تصویر در Adobe Illustrator
  • ایجاد یک سطح بتونی ریخته شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با طراح ماده ، مواد قوس فتوالیالیستی را ایجاد کنید Create photorealistic arch viz materials with Substance Designer

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

1. ایجاد کاشی سقفی آکوستیک (ACT-1) 1. Creating Acoustic Ceiling Tile (ACT-1)

  • تعیین ارتفاع کاشی Establishing the tile height

  • اضافه کردن جزئیات سطح Adding surface detail

  • تنظیم زبری و فلز بودن Adjusting roughness and metalness

  • اضافه کردن انسداد محیط Adding ambient occlusion

  • استفاده از نقشه ارتفاع برای اضافه کردن به حالت عادی Using a height map to add to the normal

  • چالش: چگونگی آزمایش مواد رو به پایین Challenge: How to test down-facing materials

  • راه حل: تغییر هندسه نمونه Solution: Changing the sample geometry

2. ایجاد کفپوش وینیل (LVT-2) 2. Creating Vinyl Flooring (LVT-2)

  • شروع شاه ماهی Starting the herringbone

  • ایجاد ردیف های افقی Creating horizontal rows

  • ایجاد ردیف های عمودی Creating vertical rows

  • ترکیب ردیف های شاه ماهی Blending the herringbone rows

  • شیب سطح تصادفی Randomizing surface slope

  • تنظیم زبری Adjusting roughness

  • اضافه کردن رنگ به آلبدو Adding color to the albedo

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

  • قرار گرفتن در معرض رنگ در شاه ماهی Exposing hues in the herringbone

3. ایجاد کفپوش وینیل (LVT-1) 3. Creating Vinyl Flooring (LVT-1)

  • ایجاد یک پایه رنگ Creating a color base

  • تنظیم الگوی شاه ماهی Arranging the herringbone pattern

  • ایجاد یک ماده پایه Creating a base material

  • تنظیم زبری Adjusting roughness

  • نقشه عادی و تنظیمات نهایی Normal map and final adjustments

4- ایجاد کفپوش وینیل (LVT-3) 4. Creating Vinyl Flooring (LVT-3)

  • تطبیق رنگ های سازنده Matching the manufacturer's colors

  • ایجاد یک ورق پایه رنگ Creating a color base sheet

  • تاریکی لبه را اضافه می کند Adding edge darkness

  • تنظیم اندازه یک الگوی خوب Adjusting the size of a fine pattern

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

5. ایجاد کاشی فرش (CPT-1) 5. Creating Carpet Tile (CPT-1)

  • ایجاد الگوی خرد در مقیاس خاکستری Creating the micro-pattern in grayscale

  • ایجاد الگوی کلان در مقیاس خاکستری Creating the macro-pattern in grayscale

  • اضافه کردن رنگ به الگوی کلان Adding color to the macro-pattern

  • ترکیب الگوی ها Blending the pattern colors

  • ایجاد نقشه عادی Creating the normal map

  • ایجاد نقشه عادی Creating the normal map

  • تنظیم دقیق و زبر بودن Fine-tuning metalness and roughness

6. رسم مواد الگوی دیوانه (TX-1) 6. Drawing Crazy Pattern Materials (TX-1)

  • ردیابی یک تصویر در Adobe Illustrator Tracing an image in Adobe Illustrator

  • ایجاد یک نقشه عادی Creating a normal map

  • تهیه نقشه زبری Generating a roughness map

  • ایجاد خصوصیات فلزی ظریف Crafting subtle metallic properties

  • ایجاد آلبو Creating the albedo

  • تنظیم یک عملکرد برای مبادله رنگ ها Setting up a function to swap colors

7. ایجاد سطح بتن ریخته گری 7. Creating a Cast Concrete Surface

  • ایجاد الگوی کراوات فرم Establishing a form tie pattern

  • ایجاد پانل های فرم Creating the form panels

  • ترکیب نقشه عادی Combining the normal map

  • تفریق حباب سطح کوچک Subtracting small surface bubbles

  • تنظیم زبری Adjusting the roughness

  • کالیبراسیون انسداد و فلز بودن Calibrating the occlusion and metalness

  • ایجاد آلبیدو متنوع Creating the varied albedo

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش طراح مواد برای تجسم معماری
جزییات دوره
4h 22m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,198
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.