آموزش طراح مواد برای تجسم معماری

Substance Designer for Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد مواد رویه ای بخش مهمی از گردش کار تجسم مدرن ، هم برای برنامه های کاربردی در زمان واقعی و هم ارائه شده است. در این دوره ، بیاموزید که چگونه سریعاً انواع مختلفی از مواد معماری را در Allegorithmic Substance Designer برای استفاده در پروژه های تجسم-طراحی ایجاد کنید. این دوره که به عنوان یک سری مطالعات موردی در مورد انواع متداول مواد مانند فرش ، کف وینیل ، و کاشی سقف ساخته شده است ، شامل تکنیک هایی برای ساخت مواد سفارشی در صورت نیاز برای طراحی در حالی که پایبند به اهداف سازنده است. نحوه ایجاد نقشه های انسداد ارتفاع ، طبیعی و طبیعی برای مواد خود ، اجزای الگوی ماسک برای شبیه سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی مخلوط و موارد دیگر را بیابید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد کاشی صوتی صوتی
  • تنظیم زبری کاشی
  • افزودن انسداد محیط
  • ایجاد کفپوش وینیل
  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن
  • ایجاد پایه رنگ
  • تنظیم اندازه الگوی خوب
  • ردیابی تصویر در Adobe Illustrator
  • ایجاد یک سطح بتونی ریخته شده

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با طراح ماده ، مواد قوس فتوالیالیستی را ایجاد کنید Create photorealistic arch viz materials with Substance Designer

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

1. ایجاد کاشی سقفی آکوستیک (ACT-1) 1. Creating Acoustic Ceiling Tile (ACT-1)

  • تعیین ارتفاع کاشی Establishing the tile height

  • اضافه کردن جزئیات سطح Adding surface detail

  • تنظیم زبری و فلز بودن Adjusting roughness and metalness

  • اضافه کردن انسداد محیط Adding ambient occlusion

  • استفاده از نقشه ارتفاع برای اضافه کردن به حالت عادی Using a height map to add to the normal

  • چالش: چگونگی آزمایش مواد رو به پایین Challenge: How to test down-facing materials

  • راه حل: تغییر هندسه نمونه Solution: Changing the sample geometry

2. ایجاد کفپوش وینیل (LVT-2) 2. Creating Vinyl Flooring (LVT-2)

  • شروع شاه ماهی Starting the herringbone

  • ایجاد ردیف های افقی Creating horizontal rows

  • ایجاد ردیف های عمودی Creating vertical rows

  • ترکیب ردیف های شاه ماهی Blending the herringbone rows

  • شیب سطح تصادفی Randomizing surface slope

  • تنظیم زبری Adjusting roughness

  • اضافه کردن رنگ به آلبدو Adding color to the albedo

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

  • قرار گرفتن در معرض رنگ در شاه ماهی Exposing hues in the herringbone

3. ایجاد کفپوش وینیل (LVT-1) 3. Creating Vinyl Flooring (LVT-1)

  • ایجاد یک پایه رنگ Creating a color base

  • تنظیم الگوی شاه ماهی Arranging the herringbone pattern

  • ایجاد یک ماده پایه Creating a base material

  • تنظیم زبری Adjusting roughness

  • نقشه عادی و تنظیمات نهایی Normal map and final adjustments

4- ایجاد کفپوش وینیل (LVT-3) 4. Creating Vinyl Flooring (LVT-3)

  • تطبیق رنگ های سازنده Matching the manufacturer's colors

  • ایجاد یک ورق پایه رنگ Creating a color base sheet

  • تاریکی لبه را اضافه می کند Adding edge darkness

  • تنظیم اندازه یک الگوی خوب Adjusting the size of a fine pattern

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

  • استفاده از نویز برای تعدیل فلز بودن Using noise to modulate metalness

5. ایجاد کاشی فرش (CPT-1) 5. Creating Carpet Tile (CPT-1)

  • ایجاد الگوی خرد در مقیاس خاکستری Creating the micro-pattern in grayscale

  • ایجاد الگوی کلان در مقیاس خاکستری Creating the macro-pattern in grayscale

  • اضافه کردن رنگ به الگوی کلان Adding color to the macro-pattern

  • ترکیب الگوی ها Blending the pattern colors

  • ایجاد نقشه عادی Creating the normal map

  • ایجاد نقشه عادی Creating the normal map

  • تنظیم دقیق و زبر بودن Fine-tuning metalness and roughness

6. رسم مواد الگوی دیوانه (TX-1) 6. Drawing Crazy Pattern Materials (TX-1)

  • ردیابی یک تصویر در Adobe Illustrator Tracing an image in Adobe Illustrator

  • ایجاد یک نقشه عادی Creating a normal map

  • تهیه نقشه زبری Generating a roughness map

  • ایجاد خصوصیات فلزی ظریف Crafting subtle metallic properties

  • ایجاد آلبو Creating the albedo

  • تنظیم یک عملکرد برای مبادله رنگ ها Setting up a function to swap colors

7. ایجاد سطح بتن ریخته گری 7. Creating a Cast Concrete Surface

  • ایجاد الگوی کراوات فرم Establishing a form tie pattern

  • ایجاد پانل های فرم Creating the form panels

  • ترکیب نقشه عادی Combining the normal map

  • تفریق حباب سطح کوچک Subtracting small surface bubbles

  • تنظیم زبری Adjusting the roughness

  • کالیبراسیون انسداد و فلز بودن Calibrating the occlusion and metalness

  • ایجاد آلبیدو متنوع Creating the varied albedo

نمایش نظرات

آموزش طراح مواد برای تجسم معماری
جزییات دوره
4h 22m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
4,198
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.