آموزش Onshape - استفاده و ویرایش هندسه وارداتی در طرح های شما

Onshape - Using and Editing Imported Geometry in Your Designs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، شما از Onshape، آخرین فناوری CAD مبتنی بر ابر، برای وارد کردن مجموعه ای از چرخ دنده ها و استفاده از آنها در یک استودیوی تک قطعه برای ایجاد یک مدل دیفرانسیل باز و مونتاژ استفاده می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Onshape. این دوره، Onshape - استفاده و ویرایش هندسه وارداتی در طرح های شما، برای مبتدیان تا OnShape طراحی شده است و از یک استودیو تک قسمتی و تب مونتاژ برای طراحی استفاده می کند. ابتدا، وارد کردن هندسه موجود به Onshape و نحوه قرار دادن و قرار دادن هندسه وارد شده در یک استودیوی تک قسمتی را خواهید آموخت. در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه هندسه را ویرایش کنید و آن را در طرح خود بگنجانید. در نهایت، شما یک مجموعه متحرک ایجاد خواهید کرد که از روابط چرخ دنده استفاده می کند. در پایان این دوره، کار با هندسه وارداتی در Onshape و گردش‌های کاری اولیه مرتبط با طراحی در Onshape از جمله مجموعه‌ها راحت خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Onshape.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد سند ما و وارد کردن اجزا Creating Our Document and Importing Components

  • مقدمه Introduction

  • وارد کردن اجزای ما و تنظیم سند Importing Our Components and Setting up the Document

استفاده از ویژگی های مشتق شده و ابزارهای موقعیت یابی Using Derived Features and the Positioning Tools

  • مقدمه Introduction

  • قرار دادن و قرار دادن دو چرخ دنده اول ما Inserting and Positioning Our First Two Gears

  • ویرایش 16 Tooth Gear و ادامه با ویژگی های مشتق شده و تبدیل Editing the 16 Tooth Gear and Continuing with Derived Features and Transforms

  • استفاده از کانکتورهای Mate به عنوان یک ابزار تبدیل در داخل استودیو پارت Using Mate Connectors as a Transform Tool Inside a Part Studio

  • تکمیل ویرایش های اساسی ما با استفاده از نوار بازگشت Completing Our Basic Edits Leveraging the Rollback Bar

اصلاح اجزا و شروع طراحی ما Modifying the Components and Starting Our Design

  • مقدمه Introduction

  • طراحی و اکسترود کردن هاب خوشه دنده Sketching and Extruding the Gear Cluster Hub

  • طراحی و اکسترود پخ و افزودن فیله Sketching and Extruding the Chamfer and Adding Fillets

  • اصلاح چرخ دنده های 56 و 24 دندانه ای با استفاده از درخت ویژگی Modifying the 56 and 24 Tooth Gears Using the Feature Tree

  • طراحی و اکسترود کردن درپوش هاب خوشه دنده Sketching and Extruding the Gear Cluster Hub Cap

  • اصلاح 16 چرخ دنده و پینیون با استفاده از درخت ویژگی Modifying the 16 Tooth Gears and the Pinion Using the Feature Tree

  • طراحی و اکسترود کردن شفت چرخ دنده عنکبوتی، اصلاح دنده پینیون Sketching and Extruding the Spider Gear Shaft, Modifying the Pinion Gear

تکمیل طراحی ما و ایجاد مجمع Completing Our Design and Creating the Assembly

  • مقدمه Introduction

  • طراحی و مدلسازی پایه اصلی، قسمت 1 Sketching and Modeling the Main Base, Part 1

  • طراحی و مدلسازی پایه اصلی، قسمت 2 Sketching and Modeling the Main Base, Part 2

  • افزودن فیله به پایه اصلی Adding Fillets to the Main Base

  • طراحی و اکسترود کردن گیره های شفت Sketching and Extruding the Shaft Clamps

  • وارد کردن محور محرک و چرخ Importing the Drive Shaft and Wheels

  • اضافه کردن رنگ به مدل Adding Color to the Model

  • ایجاد جفت های بسته شده Creating the Fastened Mates

  • ایجاد گروه ها و Revolute Mates Creating Groups and Revolute Mates

  • ایجاد روابط دنده Creating the Gear Relations

نمایش نظرات

آموزش Onshape - استفاده و ویرایش هندسه وارداتی در طرح های شما
جزییات دوره
1h 35m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Mitch Pricer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mitch Pricer Mitch Pricer

میچ علاقه مند شد و به عنوان طراح صنعتی در دانشگاه شروع به کار کرد ، و از آن زمان شیفته امکان چاپ 3D شد. از زمان کشف CAD در دانشگاه ، میچ یک کاربر مشتاق بوده و این فرصت را داشته است که بسته های نرم افزاری مختلفی را آزمایش کند ... و همچنین مجسمه های گاه به گاه را در ZBrush انجام دهد. وی با بیش از 10 هزار ساعت تجربه چاپ سه بعدی ، شرکت خود را با نام Mitch Pricer Designs LLC با هدف آوردن چاپ سه بعدی به خط تولید و همچنین ترویج استفاده از آن در آموزش و پرورش تاسیس کرد.