آموزش Java SE 17 Fundamentals

Java SE 17 Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: جاوا یکی از پرتقاضاترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. این دوره هر آنچه را که برای شروع برنامه نویسی در جاوا نیاز دارید به شما آموزش می دهد. جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و به معنای واقعی کلمه توسط میلیاردها دستگاه پشتیبانی می شود. در این دوره آموزشی، Java SE 17 Fundamentals، همه چیزهایی را که برای شروع توسعه برنامه ها با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. ابتدا، سیستم نوع غنی جاوا و کنترل جریان برنامه را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه اعلان و استفاده از کلاس ها و اشیاء را خواهید فهمید. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه از جنبه های پیشرفته تر سیستم نوع جاوا مانند چند شکلی، enums و رکوردها استفاده کنید. وقتی این دوره را به پایان رساندید، مهارت ها و دانش جاوا مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس موفق جاوا را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ایجاد اولین برنامه جاوا Creating Your First Java App

  • مقدمه Introduction

  • ایجاد برنامه خود با IntelliJ Creating Your App with IntelliJ

  • IDE، JDK، JRE IDE, JDK, JRE

  • در حال اجرا از خط فرمان Running from the Command Line

  • ساختار بیانیه و فضای خالی Statement Structure and Whitespace

  • نظرات Comments

  • استفاده از نظرات در کد Using Comments in Code

  • مقدمه ای بر پکیج ها Introduction to Packages

  • استفاده از بسته ها Using Packages

  • خلاصه Summary

متغیرها، انواع داده ها و عملگرهای ریاضی Variables, Data Types, and Math Operators

  • مقدمه Introduction

  • متغیرها Variables

  • انواع داده های اولیه Primitive Data Types

  • انواع اولیه بر اساس مقدار ذخیره می شوند Primitive Types Are Stored by Value

  • عملگرهای حسابی Arithmetic Operators

  • عملگرهای تخصیص پیشوند، پسوند و ترکیبی Prefix, Postfix, and Compound Assignment Operators

  • اولویت اپراتور Operator Precedence

  • نگاهی دقیق تر به اولویت اپراتور A Closer Look at Operator Precedence

  • تبدیل نوع Type Conversion

  • نگاهی دقیق تر به تبدیل نوع A Closer Look at Type Conversion

  • استنتاج نوع متغیر Inferring Variable Type

  • خلاصه Summary

منطق شرطی و بیانیه های بلوک Conditional Logic and Block Statements

  • مقدمه Introduction

  • منطق شرطی و عملگرهای رابطه ای Conditional Logic and Relational Operators

  • اگر غیر از این بیانیه If-else Statement

  • ایجاد پروژه CalcEngine Creating the CalcEngine Project

  • عملگرهای منطقی Logical Operators

  • عملگرهای منطقی در مقابل شرطی Logical vs. Conditional Operators

  • بلوک بیانیه ها Block Statements

  • استفاده از دستورات بلاک در CalcEngine Using Block Statements in CalcEngine

  • سوئیچ بیانیه Switch Statement

  • استفاده از بیانیه سوئیچ و تخصیص شرطی Using Switch Statement and Conditional Assignment

  • خلاصه Summary

حلقه و آرایه ها Looping and Arrays

  • مقدمه Introduction

  • در حالی که حلقه While Loop

  • Do-while Loop Do-while Loop

  • برای حلقه For Loop

  • آرایه ها Arrays

  • CalcEngine و آرایه های موازی CalcEngine and Parallel Arrays

  • برای هر حلقه For-each Loop

  • CalcEngine و برای هر حلقه CalcEngine and For-each Loop

  • خلاصه Summary

روش های درک Understanding Methods

  • مقدمه Introduction

  • روش های اعلام و فراخوانی Declaring and Calling Methods

  • مولفه های Parameters

  • رفتار عبور پارامتر Parameter Passing Behavior

  • خروج از یک روش Exiting a Method

  • برگرداندن یک ارزش Returning a Value

  • CalcEngine با متدها CalcEngine with Methods

  • آرگومان های خط فرمان Command-line Arguments

  • آرگومان های خط فرمان CalcEngine CalcEngine Command-line Arguments

  • اجرای CalcEngine با آرگومان های خط فرمان Running CalcEngine with Command-line Arguments

  • خلاصه Summary

کار با رشته ها Working with Strings

  • مقدمه Introduction

  • کلاس رشته String Class

  • برابری رشته String Equality

  • روش های رشته و تبدیل رشته ها String Methods and String Conversions

  • اضافه کردن پشتیبانی رشته به CalcEngine Adding String Support to CalcEngine

  • ساخت CalcEngine تعاملی Making CalcEngine Interactive

  • اجرای CalcEngine به صورت تعاملی Running CalcEngine Interactively

  • StringBuilder StringBuilder

  • ساخت خروجی رشته در CalcEngine Building String Output in CalcEngine

  • خلاصه Summary

درک کلاس ها و اشیا Understanding Classes and Objects

  • اعلام کلاس ها Declaring Classes

  • اعلان کلاس MathEquation Declaring the MathEquation Class

  • استفاده از کلاس ها Using Classes

  • ایجاد یک آرایه از کلاس ها Creating an Array of Classes

  • با استفاده از کلاس MathEquation Using the MathEquation Class

  • کپسوله سازی و اصلاح کننده های دسترسی Encapsulation and Access Modifiers

  • مراجع ویژه: این و null Special References: this and null

  • لوازم جانبی و جهش‌دهنده‌های فیلد Field Accessors and Mutators

  • خلاصه Summary

پیاده سازی سازندگان کلاس و آغازگرها Implementing Class Constructors and Initializers

  • مقدمه Introduction

  • حالت اولیه کلاس Class Initial State

  • Initializers فیلد Field Initializers

  • سازندگان Constructors

  • زنجیر زنی سازنده Constructor Chaining

  • دید سازنده Constructor Visibility

  • اضافه کردن سازنده به MathEquation Adding Constructors to MathEquation

  • بلوک های مقداردهی اولیه Initialization Blocks

  • خلاصه Summary

استفاده از اعضای ثابت Using Static Members

  • مقدمه Introduction

  • اعضای ثابت Static Members

  • استفاده از اعضای ثابت Using Static Members

  • تقویت MathEquation با اعضای استاتیک Enhancing MathEquation with Static Members

  • واردات استاتیک Static Imports

  • آغازگرهای استاتیک Static Initializers

  • خلاصه Summary

نگاهی دقیق تر به روش ها A Closer Look at Methods

  • معرفی و ارسال اشیا به عنوان پارامتر Introduction and Passing Objects as Parameters

  • تغییرات در اشیاء ارسال شده به عنوان پارامتر Changes to Objects Passed as Parameters

  • اضافه بار Overloading

  • مثال های روش بارگذاری بیش از حد Method Overloading Examples

  • تطبیق فراخوانی روش با اضافه بار Matching Method Calls to Overloads

  • استفاده از روش Overloading در CalcEngine Using Method Overloading in CalcEngine

  • کلاس شی و روش ها Object Class and Methods

  • نادیده گرفتن برابری شی Overriding Object Equality

  • MathEquation Custom toString پیاده سازی MathEquation Custom toString Implementation

  • خلاصه Summary

کار با کلاس های Wrapper، Enums و Records Working with Wrapper Classes, Enums, and Records

  • Introduction and Primitive Wrappers Introduction and Primitive Wrappers

  • استفاده از Wrapper های اولیه در CalcEngine Using Primitive Wrappers in CalcEngine

  • درک Enums Understanding Enums

  • Enums و مقایسه نسبی Enums and Relative Comparison

  • تبدیل CalcEngine به استفاده از Enums Converting CalcEngine to Use Enums

  • مشخص کردن عملیات با MathOperation Specifying Operations with MathOperation

  • Enum Types به عنوان کلاس Enum Types as Classes

  • از ویژگی های کلاس Enum در CalcEngine استفاده کنید Use Enum Class Features in CalcEngine

  • کار با رکوردها Working with Records

  • خلاصه Summary

معرفی حاشیه نویسی Introducing Annotations

  • مقدمه Introduction

  • اعمال حاشیه نویسی Applying Annotations

  • حاشیه نویسی در کد Annotations in Code

  • استفاده از حاشیه نویسی در روش اضافه بار Using Annotations in Method Overloading

  • پاک کردن برنامه Cleaning up the App

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش Java SE 17 Fundamentals
جزییات دوره
7h 0m
115
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jim Wilson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jim Wilson Jim Wilson

جیم ویلسون رئیس JW Hedgehog Inc است ، یک شرکت مشاوره متخصص در زمینه راه حل برای سیستم عامل های Android ، iOS و Microsoft. جیم بیش از 30 سال تجربه مهندسی نرم افزار دارد و در 15 سال گذشته تمرکز زیادی بر ایجاد راه حل های مبتنی بر مکان و تلفن همراه دارد. وی چندین شرکت نوپای مرتبط با نرم افزار را بنیان گذاری کرده و در چندین مشاور دیگر نیز در نقش مشاوره فعالیت کرده است. پس از نزدیک به یک دهه به عنوان MVP توسعه برنامه کاربردی دستگاه مایکروسافت ، جیم اکنون بر توسعه برنامه های دستگاه Android و iOS تمرکز دارد. علاقه جیم مربیگری توسعه دهندگان نرم افزار است. او به همان اندازه که از تجربه توسعه بومی Java در Android و Objective-C در iOS برخوردار است ، به همان اندازه تجربه توسعه cross-platform توسعه دستگاه مبتنی بر NET با Xamarin ، لذت می برد. جیم بیش از 30 مقاله در زمینه توسعه برنامه های دستگاه ها تألیف کرده و به عنوان یک متخصص مشارکت کننده در زمینه توسعه نرم افزارهای تلفن همراه در رسانه های مختلف خدمت کرده است. آخرین کتاب جیم ایجاد UI پویا با Android Fragment ها است. جیم و همسرش به همراه چندین گربه زمان خود را بین Celebration ، فلوریدا (فقط 3 مایلی از دنیای والت دیزنی) و ساحل Weirs ، نیوهمپشایر تقسیم کردند. وبلاگ جیم را بررسی کنید ، جایی که او در مورد انواع مسائل مربوط به توسعه نرم افزار تلفن همراه و همچنین سرگرمی زندگی در منطقه شلوغ "خانه موش" و سکوت دریاچه ها و کوههای NH صحبت می کند.