Blender 3 The Ultimate Scene Course
شرح دوره
ارتقاء به Blender 3.0 هیچ هزینه ای برای شما ندارد.
چگونه دوره Blender 3.0 می تواند زندگی شما را بهبود بخشد؟
قبلاً از بهروزرسانیهای جدید بلندر نگران بودم. آنها به من این احساس را دادند که عقب افتاده ام.
کلید رمزگشایی بهروزرسانیهای نرمافزار جدید، تمرین است. باید این اضطرابی را که احساس میکنید با یک پروژه قرون وسطایی پر از چالشها و راهحلهای فوقالعاده مفید از بین ببرید!
5 چیز برتری که می توانید از این دوره کسب کنید چیست؟
یادگیری را با "Blender 3 The Ultimate Scene Course قرون وسطی" شروع کنید!
من می توانم تصور کنم که این کار با چاه قرون وسطایی شما به خوبی پیش می رود و قلعه قرون وسطایی با یا بدون تغییرات جزئی در صحنه فعلی شما حفظ می شود.
«Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course» شما را در حال ایجاد یک مزرعه قرون وسطایی می بیند. مزرعه قرون وسطایی شما دارای خانه های مزرعه، چمن، گل، گیاهان، درختان، پمپ آب و آسیاب بادی خواهد بود.
به دلیل همه انیمیشنهای هیجانانگیز پرورش گیاه که ارائه خواهد شد، زنده خواهد بود.
این دوره به شما امکان دسترسی به بیش از 16 ساعت هنر سه بعدی را می دهد.
در این دوره آموزشی با تمام تکنیک هایی که حرفه ای ها استفاده می کنند و نحوه استفاده از آنها آشنا خواهید شد. یادگیری نحوه دستیابی به واقع گرایی از طریق قدیمی شدن محیط های بازی سه بعدی، بخش اصلی اهداف آموزشی این دوره خواهد بود!
با خواندن توضیحات این دوره متوجه خواهید شد:
- آنچه می خواهید در مورد مدل سازی سه بعدی بیاموزید؛
- آنچه می خواهید از طریق «بلندر 3 دوره نهایی صحنه قرون وسطی» بگذرید، و؛
- چگونه این دوره مهارت های مدل سازی سه بعدی و انیمیشن شما را به سطح بعدی می برد.
مدلسازی
من از ایجاد وسایل کوچکی که می توانند صحنه را زنده کنند لذت می برم. یکی از کارهایی که میتوانید برای افزودن به واقعگرایی در صحنههای خود انجام دهید، ایجاد وسایل کوچک فراوان برای شلوغ جلوه دادن صحنه است.
«Blender 3 The Ultimate Scene Course» ما بر روی افزودن جزئیات کوچک برای بهبود یک محیط سه بعدی تمرکز خواهد کرد. در میان دیگر داراییهای تقویتکننده شخصیت، نحوه ساختن چنگال و نردبان و محل قرار دادن آنها را خواهید یافت. یادگیری در مورد قرار دادن صحیح به شما این امکان را می دهد که مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را بیش از پیش برجسته کنید.
بافت و مواد
«بلندر 3 دوره نهایی صحنه قرون وسطی» به شما امکان یادگیری فشرده را در یک مکان می دهد و به شما امکان دسترسی به بیش از 16 بافت و 80 نقشه بافت با وضوح 2 کیلو را می دهد. مهمتر از همه، من تکنیکهایی را در مورد نحوه استفاده از نقاشی راس برای استفاده از چندین ماده برای نقاشی روی یک مش به اشتراک خواهم گذاشت.
Node wrangler یکی از بهترین افزونه های داخلی رایگان در Blender است اما اکثر کاربران حتی از آن آگاه نیستند. این دوره به شما یاد میدهد که چگونه مواد خود را ایجاد کنید، دریابید که چگونه همه آن نقشههای بافت زیبا را بگیرید و از آنها استفاده کنید.
ایجاد مواد خود یا تغییر بافت در حال پرواز چیزی است که می خواهید در مورد آن بیاموزید. به حداکثر رساندن دانش خود در مورد سیستم گره Blender، سطح بافت های شما را افزایش می دهد و مهارت شما را در کار با مواد افزایش می دهد.
انیمیشن
بهعنوان بخشی از این دوره آموزشی «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course»، یاد میگیرید که چگونه از فریمهای کلیدی برای کلید زدن انیمیشنهای مختلف به قسمتهایی که میخواهیم متحرک کنیم، استفاده کنید. ما گیاهان و سبزیجات را در دو منطقه کوچک رشد تعیین شده پرورش خواهیم داد.
بخش کلیدی دوره جدید ما شامل یادگیری نحوه استفاده از گره های جغرافیایی در Blender 3.0 است. ما از آنها برای ساختن این انیمیشن های گیاهی استفاده خواهیم کرد.
طراحی گروههای گره در Blender 3.0 متفاوت است و شما نحوه دستیابی به این اثرات را با راهنمایی من باز خواهید کرد.
رندر نورپردازی
وقتی به رندرهای مدلهای سه بعدی در رسانههای اجتماعی نگاه میکنیم، میتوانیم تفاوت زیادی بین مدلهای هنرمندان مختلف ببینیم. بیشتر این را می توان نه تنها به مهارت های هنرمند، بلکه بخشی از آن را می توان به نحوه دستیابی به واقع گرایی در مدل های خود نسبت داد.
با پیوستن به "بلندر 3 دوره نهایی صحنه قرون وسطی"، با انواع خاصی از عملکردهای نورپردازی داخلی بلندر آشنا خواهید شد که جو هوای بارانی مزرعه قرون وسطایی شما را بهبود می بخشد.
ما مشکلات متعدد و برخی جزئیات فنی را در مورد گزینههایی که Cycles برای استفاده از دستگاه خاصی که استفاده میکنید ارائه میکند بررسی خواهیم کرد. من همچنین شما را با رندر کاملا جدید Cycles X Blender آشنا خواهم کرد.
با هم، برای هر سایت چندرسانهای که میخواهید مدل تکمیلشده خود را در آن آپلود کنید، یک رندر نمونه کار میسازیم.
«Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course» راهنمای کاملی برای استفاده از Cycles و Cycles X برای نورپردازی، رندر، سایه است.
منابع دوره رایگان
بسته منبع «Blender 3 The Ultimate Medieval Scene Course» شامل 16 بافت و 80 نقشه بافت با وضوح 2 k، 13 مرجع، 4 نقشه HDRI، 1 نقشه گرادیان نمونه کارها HDRI است. فایل ترکیبی و 1 مرجع انسانی.
به این دوره بپیوندید و بیایید بخشی از یک سفر مدل سازی سه بعدی با بیش از 16 ساعت یادگیری باشید که باعث می شود با یک محیط بازی قرون وسطایی AAA آماده بازی پر از زندگی و انیمیشن دور شوید.
معرفی رایگان را بررسی کنید و مطمئن هستم که نمیتوانید این دوره را کنار بگذارید!
هنوز مطمئن نیستید؟ سپس، اجازه دهید به شما بگویم که چه چیزی در مورد این دوره منحصر به فرد است:
بیایید در فوریه امسال چیزی الهامگرفته از تاریخ و پر از زندگی ایجاد کنیم!
برای اینکه شما را تقویت کنید، تصور کنید که این تکیهگاه چقدر با دیگر پروژههای 3D Tudor شما مطابقت دارد.
می توانید مدل محیط مزرعه قرون وسطایی خود را در خارج از قلعه خود به عنوان بخشی از دوره آموزشی "ایجاد کیتباش مدولار در بلندر"، در نزدیکی خانه یا میخانه قرون وسطایی خود بر اساس "راهنمای کامل مبتدیان Blender 2.8 برای مدل سازی سه بعدی یک صحنه" اضافه کنید. ، یا در کنار چاه قرون وسطایی یا آسیاب بادی شما به ترتیب با استفاده از «Blender 2.8 Creating Your First Game 3D Game» و «Blender to Unreal Engine 5».
تا دفعه بعد، مدلینگ همگی مبارک!
نیل
این کلاس با:
بسیار خوب پیش خواهد رفت"Blender 3 The Ultimate Scene Course" به شما این فرصت را می دهد که یک پروژه را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری خود آپلود کنید.
پروژه شما مدلسازی، بافت، متحرک سازی و یک محیط مزرعه قرون وسطایی پس از درس های دوره ما خواهد بود. البته، میتوانید برای خود چالشی ایجاد کنید و جنبههایی از مدل را متنوع کنید، مانند تغییر بافت چوب، افزودن شاخ و برگ یا فرسودگی بیشتر به ساختمانهایتان، و شامل یک چرخ دستی اضافی در نزدیکی شما.
بسته منبع دوره شامل یک کتاب راهنمای دوره رایگان و بسته دانلودی با 16 بافت، و 80 نقشه بافت با وضوح 2 k، 13 مرجع، 4 نقشه HDRI، 1 نقشه شیب نمونه کارها HDRI است. فایل ترکیبی و 1 مرجع انسانی.
لطفا طرح اصلی را در پروژه های خود توسعه دهید.
خلاق باشید! محیط مزرعه قرون وسطایی خود را در یک منظره آفتابی یا نزدیک دریاچه به نمایش بگذارید. همچنین در مورد ایجاد محیطی در پشت صحنه خود فکر کنید، یک قلعه در دوردست، یک دریاچه با یک تیر ماهیگیری که در مقابل یک کلبه کوچک قرار دارد، یا یک چاه قرون وسطایی باشید. از قدرت کامل Blender 3.0 به نفع خود استفاده کنید.
من برای شما هیجان زده هستم که رندرهای محیط مزرعه داری قرون وسطایی خود را برای نمونه کارها با من به اشتراک بگذارید. فراتر از مطالب آموزش داده شده بروید و انیمیشن های Blender خود را بزرگتر کنید و انواع مختلفی از گیاهان یا حیوانات را نیز شامل شود.
در مجموع، لطفاً از این پروژه دوره استفاده کنید تا مهارتهای مدلسازی سه بعدی، بافتسازی و رندرینگ خود را در پروژههای متنوع دیگر به سطح بالاتری برسانید.
مدل شدن همه مبارک!
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات