آموزش الگوهای طراحی در جاوا: خلاقیت

Design Patterns in Java: Creational

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره بخشی از یک سری 3 بخشی است که الگوهای طراحی را با استفاده از جاوا پوشش می دهد. این دوره بخشی از یک سری 3 بخشی است که الگوهای طراحی را با استفاده از جاوا پوشش می دهد. این بخش شامل الگوهای طراحی خلاقیت ، Singleton ، Builder ، Prototype ، Factory و AbstractFactory است که توسط Gang of Four تعریف شده است. ما به مثالهایی در Java API و کدهای نمونه های هر الگو نگاه می کنیم.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و پیش نیازها Introduction and Prerequisites

  • مقدمه Introduction

  • چرا الگوها را یاد بگیریم؟ Why Learn Patterns?

  • طبقه بندی الگوها Pattern Classifications

  • کدام الگوها؟ Which Patterns?

  • چگونه آنها را یاد بگیریم؟ How Do We Learn Them?

  • پیش نیازها Prerequisites

  • بعد Next

الگوی Singleton Singleton Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • مثال: زمان اجرا Example: Runtime

  • نسخه ی نمایشی: زمان اجرا Demo: Runtime

  • ورزش - ایجاد Singleton Exercise - Create Singleton

  • نسخه ی نمایشی: Singleton استاتیک Demo: Static Singleton

  • نسخه ی نمایشی: تنبل در حال بارگیری است Demo: Lazy Loading

  • نسخه ی نمایشی: Threadsafe Demo: Threadsafe

  • نسخه ی نمایشی: بانک اطلاعاتی را اضافه کنید Demo: Add Database

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی سازنده Builder Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • مثال: StringBuilder Example: StringBuilder

  • نسخه ی نمایشی: StringBuilder Demo: StringBuilder

  • ورزش - ایجاد سازنده Exercise - Create Builder

  • نسخه ی نمایشی: تنظیم کنندگان JavaBean Demo: JavaBean Setters

  • نسخه ی نمایشی: تلسکوپی Demo: Telescoping

  • نسخه ی نمایشی: سازنده Demo: Builder

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی نمونه اولیه Prototype Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • مثال: بیانیه Example: Statement

  • نسخه ی نمایشی: بیانیه Demo: Statement

  • ورزش - نمونه اولیه ایجاد کنید Exercise - Create Prototype

  • نسخه ی نمایشی: نمونه اولیه Demo: Prototype

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی روش کارخانه Factory Method Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • مثال: تقویم Example: Calendar

  • نسخه ی نمایشی: تقویم Demo: Calendar

  • ورزش - ایجاد کارخانه Exercise - Create Factory

  • نسخه ی نمایشی: کارخانه Demo: Factory

  • نسخه ی نمایشی: Enum Demo: Enum

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی کارخانه AbstractFactory Pattern

  • مقدمه Introduction

  • مفاهیم Concepts

  • ملاحظات طراحی Design Considerations

  • مثال: DocumentBuilderFactory Example: DocumentBuilderFactory

  • نسخه ی نمایشی: DocumentBuilderFactory Demo: DocumentBuilderFactory

  • ورزش - ایجاد AbstractFactory Exercise - Create AbstractFactory

  • نسخه ی نمایشی: AbstractFactory Demo: AbstractFactory

  • گرفتاری ها Pitfalls

  • کنتراست با الگوهای دیگر Contrast to Other Patterns

  • خلاصه Summary

بعدش چی؟ What Next?

  • بعدش چی؟ What Next?

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی در جاوا: خلاقیت
جزییات دوره
1h 54m
64
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
667
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Bryan Hansen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Bryan Hansen Bryan Hansen

برایان مدیر گروه فناوری فناوری ، یک شرکت مشاوره مستقر در سالت لیک سیتی است و دوره های متعددی را در جاوا تألیف و تدریس کرده است. در طی سالها ، برایان دوره هایی را در مورد گواهینامه های جاوا ، JPA ، Hibernate ، Spring ، Spring MVC ، Spring JDBC ، Maven ، RESTful Services ، سلنیوم ، تست خودکار ، CAS و موضوعات مختلف امنیتی تدریس کرده است.