آموزش ایجاد بسته آلفا در ZBrush

Creating an Alpha Pack in ZBrush

در حال بارگزاری نمونه ویدیو، لطفا صبر کنید...
Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration 0:00
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
      نمونه ویدیوها:
      • در حال بارگزاری، لطفا صبر کنید...
      توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، به روش‌های تولید و استفاده از آلفا و ماسک برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، Bitmap 2 Material، xNormal. در طول این درس‌ها، به روش‌های تولید و استفاده از آلفا و ماسک برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. ما با بررسی راه‌های خلاقانه برای تولید سریع و مؤثر کتابخانه‌ها شروع می‌کنیم. سپس از این کتابخانه ها برای جزئیات مدل سلاح استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، Bitmap 2 Material، xNormal.

      سرفصل ها و درس ها

      معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

      ایجاد بسته آلفا در ZBrush Creating an Alpha Pack in ZBrush

      • بحث در مورد عکس برگردان، ماسک و آلفا Discussing Decals, Masks, and Alphas

      • تولید آلفا از هندسه پایه Generating Alphas from Basic Geometry

      • ایجاد آلفا از متن Creating Alphas from Text

      • ایجاد مجموعه های براش و الگو Creating Brush and Pattern Sets

      • ساخت آلفا و ماسک قابل کاشی Making Tile-able Alphas and Masks

      • ایجاد آلفاهای نقشه عمق Generating Depth Map Alphas

      • استفاده از Noisemaker برای ایجاد آلفا Using Noisemaker to Create Alphas

      • ایجاد میانبر برای مجموعه های آلفا Creating Shortcuts for Alpha Sets

      • استفاده از رنگ و مواد برای چند رنگ Applying Color and Materials for Polypainting

      • استفاده از Shadowbox برای ایجاد قلاب Using Shadowbox to Create a Hook

      • اعمال رنگ با استفاده از آلفا Applying Color Using Alphas

      • استفاده از رندر BPR برای تولید نقشه ها Using a BPR Render to Generate Maps

      نمایش نظرات

      نظری ارسال نشده است.

      آموزش ایجاد بسته آلفا در ZBrush
      خرید اشتراک و دانلودخرید تکی و دانلود | 210,000 تومان (5روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 2 تا 14 ساعت می باشد.
      جزییات دوره
      1h 55m
      13
      Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
      (آخرین آپدیت)
      از 5
      دارد
      دارد
      دارد
      Kurt Williams
      جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

      Google Chrome Browser

      Internet Download Manager

      Pot Player

      Winrar

      Kurt Williams Kurt Williams

      کورت دارای مهارت های متنوعی است که با 10 سال تجربه سنتی به عنوان تصویرگر معماری و تبلیغات در شیکاگو آغاز می شود. خوشبختانه ، مهارت های سنتی برای یافتن کار به عنوان یک هنرمند بازی های ویدیویی کافی بود در دهه 90 ، هنگامی که کورت اولین کار بازی های ویدیویی خود را برای Midway Games در یک بازی صفحه نمایش لمسی به نام Touchmaster دریافت کرد. این امر منجر به نقش آفرینی در برخی از عناوین کنسول AAA میدوی مانند Stranglehold و Mortal Kombat به عنوان یک هنرمند محیط زیست و سرب می شود. اخیراً ، او از طریق استودیوی Raven استودیو Activision در ویسکانسین به Singularity و چندین عنوان Call of Duty کمک کرده است. او با 17 سال تجربه بازی و پس از 1 سال وقفه برای شارژ مجدد ، در حال کار بر روی عنوانی اعلام نشده در Twisted Pixel Games در آستین ، تگزاس به عنوان محیط زیست بوده و مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.