آموزش ایجاد بسته آلفا در ZBrush

Creating an Alpha Pack in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این درس‌ها، به روش‌های تولید و استفاده از آلفا و ماسک برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، Bitmap 2 Material، xNormal. در طول این درس‌ها، به روش‌های تولید و استفاده از آلفا و ماسک برای جزئیات هندسه خواهیم پرداخت. ما با بررسی راه‌های خلاقانه برای تولید سریع و مؤثر کتابخانه‌ها شروع می‌کنیم. سپس از این کتابخانه ها برای جزئیات مدل سلاح استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، ZBrush 4R7، Photoshop CS6، Bitmap 2 Material، xNormal.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد بسته آلفا در ZBrush Creating an Alpha Pack in ZBrush

  • بحث در مورد عکس برگردان، ماسک و آلفا Discussing Decals, Masks, and Alphas

  • تولید آلفا از هندسه پایه Generating Alphas from Basic Geometry

  • ایجاد آلفا از متن Creating Alphas from Text

  • ایجاد مجموعه های براش و الگو Creating Brush and Pattern Sets

  • ساخت آلفا و ماسک قابل کاشی Making Tile-able Alphas and Masks

  • ایجاد آلفاهای نقشه عمق Generating Depth Map Alphas

  • استفاده از Noisemaker برای ایجاد آلفا Using Noisemaker to Create Alphas

  • ایجاد میانبر برای مجموعه های آلفا Creating Shortcuts for Alpha Sets

  • استفاده از رنگ و مواد برای چند رنگ Applying Color and Materials for Polypainting

  • استفاده از Shadowbox برای ایجاد قلاب Using Shadowbox to Create a Hook

  • اعمال رنگ با استفاده از آلفا Applying Color Using Alphas

  • استفاده از رندر BPR برای تولید نقشه ها Using a BPR Render to Generate Maps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بسته آلفا در ZBrush
جزییات دوره
1h 55m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kurt Williams
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kurt Williams Kurt Williams

کورت دارای مهارت های متنوعی است که با 10 سال تجربه سنتی به عنوان تصویرگر معماری و تبلیغات در شیکاگو آغاز می شود. خوشبختانه ، مهارت های سنتی برای یافتن کار به عنوان یک هنرمند بازی های ویدیویی کافی بود در دهه 90 ، هنگامی که کورت اولین کار بازی های ویدیویی خود را برای Midway Games در یک بازی صفحه نمایش لمسی به نام Touchmaster دریافت کرد. این امر منجر به نقش آفرینی در برخی از عناوین کنسول AAA میدوی مانند Stranglehold و Mortal Kombat به عنوان یک هنرمند محیط زیست و سرب می شود. اخیراً ، او از طریق استودیوی Raven استودیو Activision در ویسکانسین به Singularity و چندین عنوان Call of Duty کمک کرده است. او با 17 سال تجربه بازی و پس از 1 سال وقفه برای شارژ مجدد ، در حال کار بر روی عنوانی اعلام نشده در Twisted Pixel Games در آستین ، تگزاس به عنوان محیط زیست بوده و مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.