آموزش کلاس مسترکلاس برنامه نویسی درام، قسمت 2: نمونه ها و توالی

Drum Programming Masterclass, Part 2: Samplers & Sequencing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

**  دوره‌های این مربی به‌طور پیوسته در پرفروش‌ترین دوره‌های موسیقی آنلاین فهرست شده‌اند.

این کلاسی است که برای تولیدکنندگان موسیقی طراحی شده است که آماده هستند برنامه‌نویسی درام را جدی بگیرند. مهارت برنامه‌نویسی درام‌ها روی شبکه MIDI، در ماشین‌های درام یا فایل‌های صوتی ممکن است دشوار باشد، اما وقتی این کلاس را به پایان می‌رسانید، آهنگ‌های شما انرژی اضافی حاصل از آهنگ‌های درام حرفه‌ای را خواهند داشت.

دکتر آلن یک موسیقیدان حرفه ای، مربی آنلاین با رتبه برتر و استاد دانشگاه است. در سال 2017، Star Tribune او را به‌عنوان «حرک‌کننده و تکان‌دهنده» معرفی کرد، و او توسط بنیاد گرمی برای کلاس‌های آموزش موسیقی‌اش شناخته شد.

من از Ableton Live و مقداری منطق در این دوره استفاده خواهم کرد، اما به راحتی می توان هر برنامه ای را که با آن راحت تر هستید دنبال کرد. ما کلاس را با توضیح کار با نمونه‌گیرها و کار بر روی شبکه MIDI شروع می‌کنیم. سپس یاد می‌گیریم که آن الگو را برای چندین سبک مختلف، از جمله درام و بیس، ترپ، و داب استپ تطبیق دهیم.

MASTERCLASS برنامه‌نویسی درام، بخش 2: SAMPLERS  Sequencecing یک کلاس جامع است - به این معنی که سه (3!) کلاس مختلف وجود دارد که با هم توالی کامل را می‌سازند. این قسمت 2 است.

همچنین در کلاس، تعدادی پروژه تحلیلی انجام خواهیم داد. این فقط به این معنی است که ما برخی از آهنگ‌ها را بارگذاری می‌کنیم و ضربان را در مسیر بازسازی می‌کنیم. انجام این کار به ما کمک می‌کند تا ببینیم این ضرب‌ها چگونه ساخته می‌شوند و ما را در ساخت ضرب‌های خود راهنمایی می‌کند.


موضوعات عبارتند از:

  • ابزارهای تجارت

  • از کجا می توان نمونه های خوب و رایگان را پیدا کرد (سایت های مورد علاقه من!)

  • ابزارهای تجارت

  • چرا با سمپلرها کار کنید؟

  • نمونه‌گرها چگونه کار می‌کنند

  • نمونه‌گرهای سخت‌افزار کلاسیک: Roland 808

  • مشکلات یادداشت روشن، یادداشت خاموش

  • سرعت

  • الگوهای درام و باس

  • "بازی آن در"

  • تنظیمات کوانتیزاسیون

  • کنترل کننده ها

  • کنترل‌های ضبط

  • استفاده از تنظیمات Groove Ableton

  • الگوهای Dubstep

  • استفاده از جلوه ها در الگوی درام

  • فیلتر کردن

  • اثرات تاخیر

  • صداهای معکوس

  • تغییر گام

  • عناصر دام

  • برنامه نویسی Trap Beats

  • جلوه‌های پویا

  • یادداشت های ارواح

  • سر و صدا

  • اومانیسم

  • ... و خیلی بیشتر!!!

تراک های تجزیه و تحلیل:

  • جان بی: تمام شب بیدار

  • فوکوس فرعی: اشعه ایکس

  • تعارض: نشان دادن

  • Skrillex: هیولاهای ترسناک و جن‌های زیبا

  • Flux Pavillion: من نمی توانم متوقف شوم

  • Gent and Jawns: روشن شوید

  • Bro Safari: The Drop

فرصت دیگری برای یادگیری برنامه نویسی بیت به روشی جامع تر از این نخواهید داشت. از اینجا شروع کنید.

این دوره نقشه راهی برای ساخت آهنگ های خیره کننده با درام های بهتر است.

تمام ابزارهایی که برای تولید آهنگ های درام عالی نیاز دارید در این دوره گنجانده شده است و کل دوره بر اساس تجربیات واقعی زندگی است - نه فقط تئوری آکادمیک.

لطفاً روی دکمه "در این دوره شرکت کنید" کلیک کنید تا بتوانید از امروز شروع به ساختن آهنگ‌های بهتر کنید.


------------------------------------------ ------------------------

تمجید برای دوره‌های آموزشی توسط جیسون آلن:

⇢   "به نظر می‌رسد که همه جزئیات کوچک به روشی بسیار ساده پوشش داده می‌شوند. روند یادگیری آرام می‌شود و به مفاهیم پیچیده اجازه می‌دهد به راحتی جذب شوند. تنها تاسف من این است که این دوره را زودتر نگذرانم." -  M. شاه

⇢   "برای همه بدون هیچ دانشی تا کنون عالی است. من هر سه قسمت را خریدم... این بهترین سرمایه گذاری برای ارتقاء سطح مهارت های من تاکنون بوده است."  - Z. Palce

⇢   "توضیحات عالی! نه بیشتر یا کمتر از آنچه لازم است." - A. Tóth

⇢   "بسیار عالی. من سالها منتظر بودم تا یک دوره ویدیویی خوب ببینم، اکنون دیگر لازم نیست منتظر بمانم. متشکرم!" -  جفری کوری

⇢   "من دارم چیزهای زیادی یاد می‌گیرم! و من واقعاً دوست دارم کاربرگ‌ها را داشته باشم!" -  A. Deichsel

⇢   "مبانی بسیار واضح توضیح داده شد - نکات بسیار مفیدی!" - جی پوک

⇢   "جیسون واقعاً سریع و عالی با سؤالات است، همیشه یک منبع عالی برای یک کلاس آنلاین است!" ام. اسمیت

به دوره خوش آمدید!

برای این کلاس، قرار است چند ضربه بسازید! اگر دنبال کنید، در نهایت با تعدادی ضربات تمام شده آماده خواهید شد. اما بیایید یک پروژه به طور خاص برای ارسال در اینجا بسازیم.

  • از نمونه‌های موجود در فایل فشرده، "40-Samples.zip" (از قسمت 1) برای ایجاد ضربه استفاده کنید.
  • سرعت خود را روی 90bpm تنظیم کنید
  • با ساختن «ضربه اصلی»، 
  • شروع کنید
  • در اطراف کلاه های سلام حرکت کنید و لگد بزنید تا چیزی منحصر به فرد بسازید.
  • برخی از عناصر موسیقی دیگر (افکت های صوتی، مصنوعی، پد) را اضافه کنید تا کمی زندگی بیشتر به آن ببخشید.
  • اما آن را ساده نگه دارید! هنوز دلیلی برای شیک بودن وجود ندارد!

آن را پست کنید و به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • طرح کلی یک نمونه (در Logic Pro X) The basic outline of a Sampler (in Logic Pro X)

  • نقد و بررسی: The Basic Beat Review: The Basic Beat

  • راه اندازی آهنگ MIDI Setting up a MIDI Track

  • اصول اولیه Dubstep The basics of Dubstep

  • اثرات تاخیر Delay Effects

  • کنترل کننده ها Controllers

  • بسته شدن Wrap Up

  • الگوی پایه درام و باس The Basic Drum and Bass Pattern

  • تجزیه و تحلیل: Flux Pavillion - The Drop Section Analysis: Flux Pavillion - The Drop Section

  • درمورد من About Me

  • طرح کلی یک نمونه (در Ableton Live) The basic outline of a Sampler (in Ableton Live)

  • جلوه های دینامیک Dynamic Effects

  • تجزیه و تحلیل: Gent and Jawns - Turn Up Analysis: Gent and Jawns - Turn Up

  • صداهای معکوس Reversed Sounds

  • مزایای MIDI Advantages of MIDI

  • اضافه کردن برخی از زندگی با اثرات Adding some life with effects

  • تجزیه و تحلیل: Flux Pavillion - I Can't Stop Analysis: Flux Pavillion - I Can't Stop'

  • تجزیه و تحلیل: قطره - Bro Safari Analysis: The Drop - Bro Safari

  • توجه داشته باشید روشن/خاموش Note On/Off

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • اصول اولیه Trap The basics of Trap

  • نویز رایزرها Noise Risers

  • تجزیه و تحلیل: درگیری - اشاره Analysis: Konflict - The Beckoning

  • تجزیه و تحلیل: جان بی - تمام شب Analysis: John B - Up All Night

  • تجزیه و تحلیل: Skrillex - هیولاهای ترسناک و جن خوب Analysis: Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites

  • تجزیه و تحلیل: تمرکز فرعی - اشعه ایکس Analysis: Sub Focus - X-Ray

  • کنترل کننده های ضبط Recording Controllers

  • خوش آمدید و معرفی Welcome & Introduction

  • تنظیمات شیار Ableton Ableton's Groove Settings

  • "بازی آن در" "Playing it in"

  • چرا با سمپلرها کار کنیم؟ Why Work With Samplers

  • سرعت Velocity

  • ابزارها (من از Ableton Live استفاده خواهم کرد، اما هر برنامه صوتی کار خواهد کرد!) Tools (I'm going to be using Ableton Live, but any audio program will work!)

  • حجم برای تنوع Volume for Variation

  • بازگشت به ضربان اصلی Back to the basic beat

  • ماشین آلات درام سخت افزاری Hardware Drum Machines

  • نقد و بررسی: نحوه خواندن ریتم Review: How To Read Rhythms

  • گام صدا' Pitch'

  • فیلتر کردن Filtering

  • یادداشت های ارواح Ghost Notes

  • کوانتیزاسیون و تنظیمات Quantization and Settings

  • به زودی! Coming Soon!

نمایش نظرات

آموزش کلاس مسترکلاس برنامه نویسی درام، قسمت 2: نمونه ها و توالی
جزییات دوره
3h 16m
42
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
768
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.