آموزش متحرک کردن یک چرخه پیاده روی در مخلوط کن

Animating a Walk Cycle in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش مخلوط کن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک چرخه پیاده روی باورپذیر در مخلوط کن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75. در این آموزش Blender ، ما می آموزیم که چگونه یک چرخه پیاده روی باورپذیر در Blender ایجاد کنیم. ما با مطالعه ژست های شدید اولیه که هر چرخه راه رفتن را تشکیل می دهند ، شروع خواهیم کرد. سپس ما مرجع ویدئویی را مطالعه خواهیم کرد و برخی از ویژگی های اصلی را که در پیاده روی یک شخص در دنیای واقعی پیدا خواهید کرد ، جدا خواهیم کرد. در مرحله بعدی ، ما با ایجاد موقعیت تماس ، انیمیشن خود را شروع می کنیم. هنگامی که موقعیت های افراطی را تاسیس کردیم ، شروع به اصلاح پویانمایی خود با استفاده از ویرایشگر نمودار Blender می کنیم تا مواردی مانند فاصله را تنظیم کرده و همچنین تغییرات گسترده تری را در انیمیشن خود ایجاد کنیم. سرانجام ، ما برخی از راه ها را بررسی خواهیم کرد که ما می توانیم به راحتی شخصیت و شخصیت بسیاری را با تنظیم ژست های افراطی خود به راه رفتن خود اضافه کنیم. با پایان این آموزش بلندر ، شما می توانید شروع به حل چرخه های راه رفتن شخصیت خود کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.75.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

متحرک کردن یک چرخه پیاده روی در مخلوط کن Animating a Walk Cycle in Blender

  • شکستن ژست های اصلی پیاده روی Breaking Down the Main Poses of a Walk

  • مطالعه مرجع فیلم Studying Video Reference

  • آماده سازی صحنه برای انیمیشن Preparing the Scene for Animation

  • شروع موقعیت تماس Starting the Contact Position

  • پایان دادن به موقعیت تماس Finishing the Contact Position

  • ایجاد موقعیت پایین Creating the Down Position

  • افزودن موقعیت عبور Adding the Passing Position

  • ایجاد موقعیت بالا Creating the up Position

  • تصفیه قسمت بالای بدن Refining the Upper Body

  • شروع انیمیشن انگشت Beginning the Finger Animation

  • پایان انیمیشن انگشت Finishing the Finger Animation

  • اضافه کردن وزن بیشتر به لگن Adding More Weight to the Hips

  • اضافه کردن چرخش به پا Adding Rotation to the Feet

  • ایجاد سرب و دنبال کردن برای سر Creating Lead and Follow for the Head

  • ایجاد مرحله دوم در چرخه پیاده روی Creating the Second Step in the Walk Cycle

  • تغییر جنبش روی بازوها Tweaking the Movement on the Arms

  • پرداخت انگشتان Polishing the Fingers

  • پایان چرخه پیاده روی Finishing the Walk Cycle

  • ترجمه Walk Forward Translating the Walk Forward

  • اضافه کردن سریع شخصیت و شخصیت به چرخه پیاده روی Quickly Adding Personality and Character to a Walk Cycle

نمایش نظرات

آموزش متحرک کردن یک چرخه پیاده روی در مخلوط کن
جزییات دوره
2h 44m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.