آموزش تفکر الگوریتمی با پایتون: غواصی عمیق تر

Algorithmic Thinking with Python: Diving Deeper

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نیاز به حل‌کننده‌های ماهر مسئله هرگز بیشتر از این نبوده است و پایتون به یک زبان برنامه‌نویسی مهم تبدیل شده است. به دلیل وضوح و رسا بودن، پایتون یک ابزار ایده آل برای کشف تفکر الگوریتمی است. در این دوره، رابین اندروز تفکر الگوریتمی را توضیح می دهد و شما را از طریق پازل ها، مسائل و تئوری ها راهنمایی می کند تا به شما در ایجاد و به چالش کشیدن مهارت های خود کمک کند. پس از یک مشکل گرم کردن، رابین به شما نشان می‌دهد که چگونه از تکنیک حل مسئله تقسیم و غلبه کنید و الگوریتم Quicksort با پازل‌هایی برای تمرین هر کدام استفاده کنید. او در تکنیک تبدیل و تسخیر که پیش‌پردازش داده‌ها را برای یک مسئله قبل از اجرای راه‌حل، با پازل‌های اضافی برای تمرین اعمال می‌کند، شیرجه می‌رود. رابین برنامه‌نویسی پویا را از بالا به پایین و پایین به بالا مرور می‌کند و برای تمرین تئوری و پیاده‌سازی مشکلاتی به شما می‌دهد. به علاوه، او جداول هش و نحوه استفاده از آنها را برای حل مشکلات در پایتون معرفی و توضیح می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • کاوش در تفکر الگوریتمی Exploration of algorithmic thinking

1. گرم کردن 1. Warmup

  • مسئله مصاحبه دو جمعی The two-sum interview problem

  • راه حل مسئله مصاحبه دو جمعی The two-sum interview problem solution

  • پازل قرار دادن اعداد Number placement puzzle

  • امتحان فصل Chapter Quiz

2. تفرقه بینداز و غلبه کن 2. Divide and Conquer

  • پازل Triominoes Triominoes puzzle

  • راه حل پازل Triominoes Triominoes puzzle solution

  • مقدمه ای برای تفرقه بیانداز و حکومت کن Introduction to divide and conquer

  • معرفی Quicksort Quicksort introduction

  • پیاده سازی Quicksort در پایتون Implementing Quicksort in Python

  • چالش: پیاده سازی تابع فیبوناچی در پایتون Challenge: Implementing Fibonacci function in Python

  • راه حل: پیاده سازی تابع فیبوناچی در پایتون Solution: Implementing Fibonacci function in Python

  • امتحان فصل Chapter Quiz

3. تبدیل و تسخیر 3. Transform and Conquer

  • سکه بر روی یک پازل ستاره Coins on a star puzzle

  • سکه روی یک راه حل پازل ستاره Coins on a star puzzle solution

  • مقدمه ای برای تبدیل و تسخیر Introduction to transform and conquer

  • برای یافتن حالت از پیش تنظیم کنید Presort for mode finding

  • پازل قرار دادن اعداد دوباره بررسی شد Number placement puzzle revisited

  • چالش: پیاده سازی راه حل پازل اعداد در پایتون Challenge: Implement number puzzle solution in Python

  • راه حل: حل پازل اعداد را در پایتون پیاده سازی کنید Solution: Implement number puzzle solution in Python

  • امتحان فصل Chapter Quiz

4. برنامه نویسی پویا 4. Dynamic Programming

  • مقدمه ای بر برنامه نویسی پویا Introduction to dynamic programming

  • مثال برنامه نویسی پویا از بالا به پایین Top-down dynamic programming example

  • مثال برنامه نویسی پویا از پایین به بالا Bottom-up dynamic programming example

  • مشکل کوله پشتی: نظریه The knapsack problem: Theory

  • مشکل کوله پشتی: پیاده سازی پایتون The knapsack problem: Python implementation

  • چالش: مشکل کوله پشتی Challenge: The knapsack problem

  • راه حل: مشکل کوله پشتی Solution: The knapsack problem

  • امتحان فصل Chapter Quiz

5. جداول هش 5. Hash Tables

  • جداول هش چیست؟ What are hash tables?

  • کد پایتون برای جداول هش Python code for hash tables

  • فرهنگ لغت پایتون Python dictionaries

  • مشکل دو جمعی دوباره بررسی شد Two-sum problem revisited

  • چالش: یادداشت باج Challenge: Ransom note

  • راه حل: یادداشت باج Solution: Ransom note

  • امتحان فصل Chapter Quiz

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تفکر الگوریتمی با پایتون: غواصی عمیق تر
جزییات دوره
1h 7m
37
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Robin Andrews
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Robin Andrews Robin Andrews

بنیانگذار Compucademy رابین اندروز یک معلم علوم کامپیوتر و بنیانگذار Compucademy است.

رابین 15+ سال تجربه تدریس را برای نقش خود در Compucademy به ارمغان می آورد ، سازمانی که از دانشجویان و معلمان علوم کامپیوتر پشتیبانی می کند ، با منابع مختلفی از جمله به عنوان آموزش های ویدئویی ، آزمونها ، و فعالیت های برنامه نویسی عملی. هدف او این است که دانش کامپیوتر - و به ویژه برنامه نویسی پایتون - را با روشی زنده و با استفاده از پازل ، بازی ها و یک کد برنامه نویسی در دسترس ، زنده کند.