آموزش استفاده از RealFlow RenderKit در مایا

Using the RealFlow RenderKit in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه استفاده از RealFlow RenderKit را در داخل مایا خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر. در این سری از درس ها، نحوه استفاده از RealFlow RenderKit را در داخل Maya خواهیم آموخت. RealFlow RenderKit مجموعه ای بسیار قدرتمند از ابزارها برای ارائه داده های ذرات RealFlow به طور مستقیم در برنامه اصلی سه بعدی ما است. با RealFlow RenderKit، ما توانایی کنترل اندازه و شکل ذرات رندر شده خود را داریم، می توانیم تعداد ذرات رندر شده را کم یا زیاد کنیم و همچنین می توانیم ذرات خود را بر اساس داده های بزرگی RealFlow سایه بزنیم. با استفاده از RealFlow RenderKit، ما همچنین می‌توانیم در زمان رندر، مش‌هایی را در اطراف ذرات خود ایجاد کنیم و نیازی به مش کردن ذرات درون RealFlow را از بین ببریم. در طول این دوره، ما همچنین درباره نحوه نمایش ذرات RealFlow به عنوان ابرهای حجمی و همچنین نحوه وارد کردن توالی نقشه جابجایی RealFlow به Maya برای رندر بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از RealFlow RenderKit در مایا Using the RealFlow RenderKit in Maya

  • نصب و صدور مجوز RenderKit Installing and Licensing RenderKit

  • راه اندازی RenderKit Particler Object در مایا Setting up a RenderKit Particler Object in Maya

  • استفاده از منحنی‌های بزرگی RenderKit Utilizing RenderKit Magnitude Curves

  • استفاده از RenderKit Camera Curves Using RenderKit Camera Curves

  • گزینه های کاهش ذرات RenderKit در مایا RenderKit Particle Reduction Options in Maya

  • استفاده از RenderKit برای تولید ذرات چند نقطه ای Using RenderKit to Generate Multipoint Particles

  • راه اندازی یک RenderKit Mesher Object در مایا Setting up a RenderKit Mesher Object in Maya

  • کنترل اندازه و چگالی یک RenderKit Mesh Controlling the Size and Density of a RenderKit Mesh

  • فیلتر کردن و بهینه سازی مش های RenderKit Filtering and Optimizing RenderKit Meshes

  • Clipping RenderKit Meshes Within Maya Clipping RenderKit Meshes Within Maya

  • راه اندازی یک RenderKit Cloud Object در مایا Setting up a RenderKit Cloud Object in Maya

  • بررسی ویژگی‌های Object RenderKit Cloud Exploring RenderKit Cloud Object Attributes

  • RenderKit قدر بردار ذرات در مایا RenderKit Particle Vector Magnitudes in Maya

  • RenderKit ذرات اسکالر بزرگی در مایا RenderKit Particle Scalar Magnitudes in Maya

  • رندر کردن نقشه های جابجایی RealFlow در مایا Rendering RealFlow Displacement Maps in Maya

نمایش نظرات

آموزش استفاده از RealFlow RenderKit در مایا
جزییات دوره
1h 43m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.