آموزش AR برای توسعه دهندگان تلفن همراه

AR for Mobile Developers

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت افزوده (AR) مجموعه ای از امکانات را برای ارائه محتوا به روش های جدید و جالب به توسعه دهندگان ارائه می دهد. اگر این فناوری علاقه شما را برانگیخته است ، اما مطمئن نیستید که چگونه از نقطه نظر توسعه تلفن همراه به یک پروژه AR نزدیک شوید ، این دوره می تواند کمک کند. یک نمای کلی از آنچه AR است دریافت کنید و بدانید که کدام ویژگی مشترک در بیشتر برنامه های AR موفق وجود دارد و نحوه برخورد با ابزارهای AR محبوب از دید یک توسعه دهنده یا کارآفرین. امانوئل هنری ، مربی ابتدا با مرور نمونه هایی از برنامه های کاربردی خوب ، به تعریف یک پروژه موفق AR نگاه می کند. وی سپس در مراحل تحقیق و برنامه ریزی حرکت می کند ، و در مورد آنچه که برای یک برنامه کاربردی ارزش دارد و نحوه برخورد با تعاملات و اندازه دستگاه بحث می کند. او دوره را با نگاهی به دو محبوب ترین ابزار AR در بازار امروز به پایان می رساند: Unreal Engine و Unity.
موضوعات شامل:
  • AR چیست؟
  • نمونه های AR در عمل
  • چهار ویژگی کاربردهای موفق AR
  • س questionsالات اولیه که هنگام برنامه ریزی پروژه AR پیش می آید
  • تعاملات برای AR
  • اندازه عناصر یک صحنه AR
  • روشهای کسب درآمد از یک برنامه AR
  • موتور غیر واقعی و وحدت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پیش نیازهای دوره Course prerequisites

1. آشنایی با AR 1. Introduction to AR

  • AR چیست؟ What is AR?

  • نمونه های AR به خوبی اجرا شده: Ikea Place Well-executed AR examples: Ikea Place

  • نمونه های AR به خوبی اجرا شده: Airway Ex Well-executed AR examples: Airway Ex

  • چهار ویژگی مشترک AR موفق Four common traits of successful AR

2. تحقیق و برنامه ریزی AR 2. Research and Planning AR

  • پنج سوال برتر برای درخواست AR The top five questions to ask for AR

  • ارزش پروژه AR Value of the AR project

  • پروژه متناسب با تجربه AR است Project fits an AR experience

  • تعامل نقطه بررسی برای AR Interaction spot-check for AR

  • اندازه دستگاه برای AR Device sizing for AR

  • بررسی درآمد کسب درآمد با AR Monetization spot-check with AR

3. ابزارهایی برای اجرای AR 3. Tools to Execute AR

  • آشنایی با ابزارهای AR Introduction to the tools for AR

  • AR با موتور غیرواقعی AR with Unreal Engine

  • AR با وحدت AR with Unity

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش AR برای توسعه دهندگان تلفن همراه
جزییات دوره
30m 58s
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
47,943
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.