آموزش گره های پرتو ذهنی در مایا

mental ray Nodes in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول گره های پرتو ذهنی را در مایا بیاموزید و به کار خود عمق بصری اضافه کنید. Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است) اصول گره های پرتو ذهنی را در مایا بیاموزید و به کار خود عمق بصری اضافه کنید. شامل بیش از 4 ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر مواد مشترک اشعه ذهنی. شبیه سازی شیشه و آب با مواد دی الکتریک. تنظیم تعاملات دی الکتریک به دی الکتریک مواد؛ شبیه سازی سطوح انعکاسی براق با مواد DGS. تولید رندرهای واقعی خودرو با پدیده رنگ خودرو. تقلید نور از طریق پوست با پراکندگی زیرسطحی. ایجاد شبکه های سایه بان پرتو ذهنی چند گره. کنترل قرار دادن بافت با استفاده از ماتریس های چرخشی. مروری بر بافت‌های رویه‌ای ذهنی. استفاده از سایه زن های رویه ای مایا در یک شبکه پرتوی ذهنی. ساخت پدیده های سفارشی. آشنایی با انواع مختلف انسداد محیطی؛ استفاده از داده های نورپردازی دنیای واقعی برای نورهای پرتو ذهنی. استفاده از نورهای پرتو ذهنی که بر اساس دما رنگ ساطع می کنند. ایجاد اثرات سوزاننده با مواد فوتونیک. بررسی اجمالی مصالح معماری ذهنی. ایجاد رندرهای واقعی در فضای باز با استفاده از Physical Sky Shader. Maya 8.5 و بالاتر برای چندین درس توصیه می شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گره های پرتو ذهنی در مایا mental ray Nodes in Maya

  • مروری بر ویژگی‌های مواد پرتو ذهنی مشترک Overview of Common mental ray Material Attributes

  • کاوش حالت‌های پیوند نور در دسترس برای سایه‌بان‌های پرتو ذهنی Exploring Light Linking Modes Available to mental ray Shaders

  • ویژگی های تخصصی Cook-torrance mental ray Shader Specialized Features of the Cook-torrance mental ray Shader

  • مروری بر خصوصیات سایه زنی Ward Shader Overview of the Shading Properties of the Ward Shader

  • استفاده از مواد Dgs برای ایجاد بازتاب های تار Using the Dgs Material to Create Blurry Reflections

  • ترکیب مواد انعکاسی براق با سایر سایه زن های اشعه ذهنی Combining the Glossy Reflection Material with Other mental ray Shaders

  • استفاده از مواد دی الکتریک برای شبیه سازی فیزیکی دقیق شیشه و آب Using the Dielectric Material to Simulate Physically Accurate Glass and Water

  • راه اندازی برهمکنش های مواد دی الکتریک به دی الکتریک Setting up Dielectric-to-dielectric Material Interactions

  • استفاده از شیدر رنگ ماشین ذهنی برای رندر کردن خودروهای واقعی Using mental ray's Car Paint Shader to Render Realistic Automobiles

  • شبیه سازی اثرات نور هنگام عبور از پوست Simulating the Effects of Light as It Passes Through Skin

  • استفاده از نمونه گره های ترکیبی برای افزودن عملکرد به مواد موجود Using Sample Compositing Nodes to Add Functionality to Existing Materials

  • اتصال بافت های فایل دو بعدی به شبکه های سایه بان پرتو ذهنی شما Connecting 2D File Textures into Your mental ray Shading Networks

  • سفارشی‌سازی بافت‌های رویه‌ای ذهنی Customizing mental ray's Procedural Textures

  • راه‌اندازی یک شبکه سایه‌زنی اشعه ذهنی برای Bump Maps Setting up a mental ray Shading Network for Bump Maps

  • استفاده از گره Bump_map2 به عنوان یک جایگزین ساده تر برای شبکه های پیچیده Bump Using the Bump_map2 Node as a Simpler Alternative to Complex Bump Networks

  • تخصیص بافت های دو بعدی به قسمت های مختلف هندسه اتاق کنفرانس Assigning 2D Textures to Various Parts of the Conference Room Geometry

  • اضافه کردن الگوی دوخت در صندلی Adding the Stitch Pattern in the Chairs

  • صادرات شبکه های سایه چند گره به عنوان یک پدیده واحد Exporting Multi-node Shading Networks as a Single Phenomena

  • بارگذاری یک پدیده پرتو ذهنی در مایا به عنوان یک سایه زن سفارشی Loading a mental ray Phenomena into Maya as a Custom Shader

  • افزودن سایه های غیر مستقیم نرم با استفاده از انسداد محیطی Adding Soft Indirect Shadows Using Ambient Occlusion

  • استفاده از انسداد محیطی بازتابنده برای دریافت انواع مختلف سایه های غیر مستقیم Using Reflective Ambient Occlusion to Get Different Types of Indirect Shadows

  • استفاده از Environment Ambient Occlusion برای افزودن رنگ به Ao Render Using Environment Ambient Occlusion to Add Color into an Ao Render

  • بررسی اجمالی سایه‌بان‌های نوری رایج ذهنی که می‌توانند در مایا لایت‌ها اعمال شوند Overview of Common mental ray Light Shaders That Can Be Applied to Maya Lights

  • استفاده از سایه زن نور فتومتریک برای وارد کردن داده های نور دنیای واقعی Using the Photometric Light Shader to Import Real-world Light Data

  • کاوش Blackbody و Cie_d Light Shaders Exploring the Blackbody and Cie_d Light Shaders

  • استفاده از سایه بان لنز عمق میدان برای افزودن عمق به رندرهای خود Using a Depth-of-field Lens Shader to Add Depth to Your Renders

  • ایجاد الگوهای نور سوزاننده با استفاده از مواد فوتونیک اشعه ذهنی Creating Caustic Light Patterns Using mental ray's Photonic Materials

  • متریال معماری جدید mental ray که انواع مختلف مواد را شبیه سازی می کند mental ray's New Architectural Material That Simulates Different Material Types

  • مواد گوشه های گرد mental ray که لبه های یک اجسام را در زمان رندر مورب می کند mental ray's Round Corners Material Which Bevels an Objects Edges at Render Time

  • استفاده از شیدر فیزیکی جدید برای ایجاد رندرهای بسیار واقعی در فضای باز Using the New Physical Sky Shader to Create Very Realistic Outdoor Renders

نمایش نظرات

آموزش گره های پرتو ذهنی در مایا
جزییات دوره
4h 1m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.