نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از 3ds Max ، Photoshop و ZBrush برای بازی های موبایل یک شخصیت poly بالا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R7، 3ds Max 2016، Photoshop CS6. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 55 طراحی شخصیت برای بازی های موبایل در ZBrush 2 ساعت و 29 دقیقه و 34 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
طراحی شخصیت برای بازی های موبایل در ZBrush
Designing a Character for Mobile Games in ZBrush
-
سازماندهی پوشه ها
Organizing the Folders
-
ایجاد اسکلت ما Basemesh
Creating Our Skeleton Basemesh
-
ادامه Basemesh of Skeleton
Continuing the Basemesh of the Skeleton
-
پایان دادن به استخوان های پایه پایه
Finishing the Basic Leg Bones
-
تعریف شبح نهایی و تناسب
Defining the Final Silhouette and Proportion
-
ایجاد جمجمه
Creating the Skull
-
مجسمه سازی ستون فقرات
Sculpting the Spine
-
ادامه مجسمه سازی ستون فقرات
Continuing to Sculpt the Spine
-
ایجاد استخوان ساکروم
Creating the Sacrum Bone
-
در حال توسعه ریبج و لگن
Developing the Ribcage and Pelvis
-
تعریف سیلوئت برای استخوان Humerus
Defining the Silhouette for the Humerus Bone
-
ادامه ساخت مجسمه استخوان هامروس
Continuing to Sculpt the Humerus Bone
-
ایجاد استخوان های دست
Creating the Hand Bones
-
مجسمه سازی استخوان پا
Sculpting the Foot Bones
-
کاوش در استخوان های کوتاه
Exploring Short Bones
-
تجزیه و تحلیل نسبت اسکلت
Analyzing the Skeleton Proportion
-
افزودن لباس
Adding Clothing
-
شخصیت ما تمام می شود
Finishing Our Character
نمایش نظرات