آموزش شطرنج Flutter & Firebase: از اصول اولیه تا چند نفره

Flutter & Firebase Chess: From Basics to Multiplayer

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: توسعه برنامه شطرنج استاد: از اصول اولیه تا چند نفره با Flutter و Firebase ساخت یک برنامه شطرنج عملکردی: یک برنامه شطرنج کامل با استفاده از Flutter و Firebase، از راه اندازی تا ویژگی های پیشرفته، توسعه دهید. اکسل در Flutter UI و Firebase ادغام: UI استاد Flutter و یکپارچه Firebase برای به روز رسانی در زمان واقعی و احراز هویت. عملکرد چند نفره مطمئن را اجرا کنید: مهارت هایی را به دست آورید تا با اطمینان ویژگی های چند نفره را برای بازی شطرنج آنلاین پیاده سازی کنید. ایجاد یک Backend Firebase قوی: به طور موثر از Firebase Firestore برای احراز هویت امن کاربر، ذخیره سازی داده ها و همگام سازی بلادرنگ استفاده کنید. ادغام موتور Stockfish: موتور Stockfish را در یک برنامه فلوتر ادغام کنید. پیش نیازها:فقط مقداری تجربه برنامه نویسی اولیه مورد نیاز است، تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید یاد خواهید گرفت. به Android Studio یا کد VS یا هر IDE Flutter 3.7 یا آخرین نسخه ترجیحی دیگری نیاز دارید

با دوره جامع من، "تسلط بر توسعه برنامه شطرنج با Flutter و Firebase" قفل دنیای توسعه برنامه های تلفن همراه را باز کنید. این دوره که برای توسعه دهندگان مشتاق و علاقه مندان به فلاتتر طراحی شده است، شما را به سفری از راه اندازی پروژه تا ساخت یک برنامه شطرنج غنی از ویژگی ها با قابلیت چند نفره در زمان واقعی می برد.


آنچه یاد خواهید گرفت:


بخش 1: مقدمه ای بر توسعه برنامه شطرنج Flutter Firebase


درکی عمیق از دامنه و اهداف دوره به دست آورید.

با ابزارها و فناوری‌های ضروری مورد استفاده در توسعه برنامه شطرنج Flutter Firebase آشنا شوید.

بخش 2: راه اندازی پروژه و اصول اولیه


راه اندازی یک پروژه شطرنج Flutter Firebase را از ابتدا بیاموزید.

بسته های لازم را نصب کنید و ساختار اساسی یک صفحه شطرنج را درک کنید.

بخش 3: طراحی رابط کاربری


واسط کاربری جذاب بصری برای صفحات مختلف در برنامه شطرنج ایجاد کنید.

صفحه نمایش بازی، صفحه اصلی و صفحه تنظیمات را با مهارت طراحی کنید.

بخش 4: مدیریت دولتی با بسته ارائه دهنده


تکنیک های پیشرفته مدیریت حالت را با استفاده از بسته ارائه دهنده کاوش کنید.

تنظیمات رنگ پخش کننده و سختی بازی را اجرا کنید، مدیریت حالت را برای تجربه کاربری روان بهینه کنید.

بخش 5: تنظیمات و سطوح بازی


در پیکربندی تنظیمات بازی عمیق شوید و سطوح مختلف بازی را کاوش کنید.

روش‌های تایمر را برای کنترل مؤثر پویایی بازی مسلط کنید.

بخش 6: منطق و عملکرد بازی


منطق بازی بسیار مهم، از جمله سناریوهای پایان بازی را اجرا کنید.

موتور Stockfish را برای محاسبات شطرنج ادغام کنید و دیالوگ ها را مدیریت کنید تا تجربه کاربری یکپارچه داشته باشید.

بخش 7: احراز هویت کاربر و ورود به سیستم


یک سیستم احراز هویت کاربر قوی بسازید.

صفحه‌های ورود به سیستم را طراحی و پیاده‌سازی کنید و به Firebase Authentication متصل شوید تا فرآیندهای ثبت‌نام و ورود کاربر ایمن را انجام دهید.

بخش 8: عملکرد چند نفره با Firestore


با پیاده‌سازی ویژگی‌هایی مانند ایجاد و پیوستن به بازی‌ها در Firestore، یک تجربه چند نفره ایجاد کنید.

بازیکنان را جستجو کنید، وضعیت بازی را در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید، و تجربه‌ای بدون درز از بازی شطرنج آنلاین ایجاد کنید.

آنچه یادگیرندگان به دست خواهند آورد:


پس از تکمیل این دوره، فراگیران:


شما یک پایه محکم در Flutter و Firebase برای توسعه اپلیکیشن موبایل خواهید داشت.

در ایجاد رابط کاربری جذاب بصری برای صفحات مختلف برنامه مهارت داشته باشید.

تکنیک های پیشرفته مدیریت حالت را با استفاده از بسته ارائه دهنده درک کنید.

منطق بازی بسیار مهم را پیاده سازی کنید، موتور Stockfish را برای تجارب بهتر بازی یکپارچه کنید.

یک سیستم احراز هویت کاربر امن و بدون درز با استفاده از Firebase بسازید.

یک برنامه شطرنج چند نفره در زمان واقعی با ویژگی‌هایی مانند ایجاد بازی، جستجوی بازیکن، و وضعیت بازی همگام‌سازی شده ایجاد کنید.

این سفر آموزشی را آغاز کنید و در پایان دوره، مهارت‌ها و دانش لازم برای ایجاد برنامه Flutter Firebase Chess خود را خواهید داشت و تسلط خود را در توسعه برنامه تلفن همراه به دنیا نشان می‌دهید. بیایید کدنویسی کنیم و در حوزه دیجیتال شطرنج بازی کنیم! اکنون ثبت نام کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی پروژه شطرنج خود Setting Up Your Chess Project

  • نصب پکیج و رندر صفحه شطرنج Installing Packages and Rendering the Chess Board

  • آشنایی با ساختار صفحه شطرنج Understanding the Chess Board Structure

طراحی رابط کاربری User Interface Design

  • ساخت رابط کاربری صفحه بازی Crafting the Game Screen User Interface

  • طراحی رابط کاربری صفحه اصلی Designing the Home Screen UI

  • در حال توسعه صفحه نمایش زمان بازی Developing the Game Time Screen

  • پیکربندی صفحه تنظیمات بازی Configuring Game Settings Screen

مدیریت دولتی با بسته ارائه دهنده State Management with Provider Package

  • استفاده از قدرت بسته ارائه دهنده Leveraging the Power of the Provider Package

  • نهایی کردن صفحه زمان بازی Finalizing the Game Time Screen

  • پیاده سازی دکمه های رادیویی رنگی پخش کننده Implementing Player Color Radio Buttons

  • دکمه های رادیویی رنگی پخش کننده - تنظیمات پیشرفته Player Color Radio Buttons - Advanced Settings

  • معرفی دکمه های رادیویی سختی بازی Introducing Game Difficulty Radio Buttons

  • پیکربندی تنظیمات بازی پیشرفته Advanced Game Settings Configuration

  • ذخیره تنظیمات زمان بازی Saving Game Time Preferences

تنظیمات و سطوح بازی Game Settings and Levels

  • کاوش در سطوح مختلف بازی Exploring Different Game Levels

  • گزینه های زمان رسیدگی (غیر سفارشی) Handling Time Options (Non-Custom)

  • تغییر وضعیت بازی به ارائه دهنده Shifting Game State to Provider

  • بهینه سازی مدیریت حالت بازی Optimizing Game State Management

  • تسلط بر روش های تایمر Mastering Timer Methods

  • پیاده سازی روش های تایمر - قسمت 1 Implementing Timer Methods - Part 1

  • پیاده سازی روش های تایمر - قسمت 2 Implementing Timer Methods - Part 2

منطق و کارکرد بازی Game Logic and Functionality

  • اجرای بازی Over Dialog Game Over Dialog Implementation

  • نمایش بازی Over Dialog Displaying the Game Over Dialog

  • یکپارچه سازی موتور Stockfish Integrating the Stockfish Engine

  • بازی با موتور Stockfish Playing with the Stockfish Engine

  • رونمایی از قدرت موتور Stockfish Unveiling the Power of Stockfish Engine

  • مدیریت دیالوگ های "در پشت فشرده". Handling 'On Back Pressed' Dialogs

احراز هویت و ورود کاربر User Authentication and Login

  • مقدمه بخش بعدی Introduction to the Next Section

  • ساخت صفحه ورود به سیستم Building the Login Screen

  • یک ظاهر طراحی دکمه های اجتماعی Styling Social Buttons

  • ایجاد رابط کاربری صفحه‌های ورود به سیستم و ثبت‌نام Crafting Sign In and Sign Up Screens UI

  • اتصال برنامه به Firebase Connecting the Application to Firebase

  • انتخاب تصویر از دوربین یا گالری Image Selection from Camera or Gallery

  • طراحی فیلدهای Sign-Up Screen TextForm Designing Sign-Up Screen TextForm Fields

  • تکمیل فرآیند ثبت نام Completing Sign-Up Process

  • ایجاد کلاس User Model Creating the User Model Class

  • کاربر ثبت نام - ارائه دهنده احراز هویت Sign-Up User - Authentication Provider

  • کاربر ثبت نام - امنیت کلیدهای SHA Sign-Up User - SHA Keys Security

  • کاربر ثبت نام - ذخیره داده در Firestore Sign-Up User - Data Saving to Firestore

  • ورود به سیستم احراز هویت کاربر Sign-In User Authentication

  • حل مشکلات کاربر ورود به سیستم Resolving Sign-In User Issues

  • اجرای Auth State Listener Implementing Auth State Listener

قابلیت چند نفره با Firestore Multiplayer Functionality with Firestore

  • ساخت بازی در Firestor Creating a Game in Firestore

  • پیوستن به یک بازی - ایجاد کلاس مدل بازی Joining a Game - Game Model Class Creation

  • ایجاد کنترلر دایرکتوری بازی در Firestore Establishing Game Directory Controller in Firestore

  • تنظیم داده ها و تنظیمات بازی به صورت محلی Setting Game Data and Preferences Locally

  • جستجوی بازیکنان در Firestore Searching for Players in Firestore

  • درک و آزمایش روش پخش کننده جستجو Understanding and Testing the Search player Method

  • نهایی کردن روش پخش کننده جستجو Finalizing the Search Player Method

  • گوش دادن به تغییرات بازی در Firestore Listening for Game Changes in Firestore

  • نمایش صفحه شطرنج در برابر سایر بازیکنان قسمت 1 Displaying the Chess Board Against Other Players part 1

  • نمایش صفحه شطرنج در برابر سایر بازیکنان قسمت 2 Displaying the Chess Board Against Other Players part 2

  • انجام اولین حرکت در بازی آنلاین Making the First Move in Online Play

  • درک مکانیسم حرکت مربعی Understanding the Square Move Mechanism

  • اشکال زدایی روش حرکت در بازی آنلاین Debugging the Move Method in Online Play

  • لغو اشتراک استریم Cancelling the Stream Subscription

نمایش نظرات

آموزش شطرنج Flutter & Firebase: از اصول اولیه تا چند نفره
جزییات دوره
18.5 hours
57
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
3,020
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Raphael Daka
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Raphael Daka Raphael Daka

توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل با تمرکز بر Flutter و Firebase