سلام، علاقه مندان به تجسم معماری،
به این دوره مختصر خوش آمدید، جایی که ما ایجاد یک صحنه تجسم معماری داخلی را با استفاده از نرم افزار قدرتمند و رایگان در دسترس، "Blender" بررسی می کنیم.
در طول این دوره، ما به فرآیند مدلسازی نمیپردازیم، اما جنبههای مختلف فرآیند arch-viz را بررسی میکنیم، که تماماً در قلمرو منبع باز Blender انجام میشود. سفر ما شامل موارد زیر است:
بافت : هنر بافت سازی، پوشش نقشه UV و موارد دیگر را بیاموزید.
تکنیکهای نورپردازی: روشهای مؤثر برای نورپردازی صحنههای خود را کشف کنید.
ترکیب بندی: پیچیدگی های چیدمان و طراحی صحنه را کاوش کنید.
رندر: پایینترین سطح رندر را در Blender دریافت کنید.
پس از تولید: کار خود را از طریق پس پردازش در Blender ارتقا دهید.
علاوه بر این، در آینده، افقهای خود را با محتوای جایزه گسترش خواهیم داد، مانند:
کاوش رویکردهای مختلف نورپردازی.
بهره گیری از قدرت گروه های نور.
استفاده از قابلیتهای رندر Eevee.
افزودن یک جلوه وینیت به آثار خود.
بهینه سازی گردش کار با رندر دسته ای.
تسلط بر پس از تولید با استفاده از Affinity Photo.
Cryptomatte
در این سفر منبع باز به ما بپیوندید تا مهارت های تجسم معماری خود را تقویت کنید.
"مدل سه بعدی ایجاد شده توسط مرجع. کار اصلی:
سطح: متوسط
برای شروع این دوره باید اصول اولیه Blender را داشته باشید، به شما توصیه می کنم آموزش Blender Guru Donuts را تماشا کنید.
نسخه مخلوط کن استفاده شده: 4.1.0 آلفا
پیوندهای من به (رسانه های اجتماعی و نمونه کارها و غیره):
پیوند بیوگرافی:
نتایج به دست آمده:
نتایج دانش آموزان:
آرشویز سه بعدی هنرمند
سلام، من محمد هستم.
. Arch-Viz | هنرمند سه بعدی. سازنده محتوا. کاربر بلندر. ایجاد کننده دارایی ها خالق Benianus3D
نمایش نظرات