لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش SOLIDWORKS 2017
SOLIDWORKS 2017 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با SOLIDWORKS 2017 سریع شوید و مزایای آخرین نسخه نرم افزار را باز کنید. در این دوره ، گابریل کوربت به ابزارهای اساسی و مفاهیم مدل سازی لازم برای ایجاد قطعات و مونتاژهای آماده برای تولید ، نقشه های دقیق و اسکناس مواد می پردازد. برای شروع ، با ویژگی های جدید آشنا شوید و ببینید که چگونه می توان از ابزارهای اولیه طرح برای ایجاد طرح های دو بعدی که پایه و اساس اشیا 3D سه بعدی هستند استفاده کرد. در مرحله بعدی ، به مدل سازی ویژگی های سه بعدی ، ایجاد اشیا complex پیچیده با استفاده از ابزارهای Sweep ، Loft و Surface و اصلاح قطعات نگاه کنید. تکنیک های پیشرفته مدل سازی را با استفاده از معادلات ، ابزارهای آینه سازی و الگو سازی کاوش کنید و بهترین روش ها را برای کنار هم قرار دادن قطعات در مجموعه ها و ساخت ساختارهای مقاوم یاد بگیرید. این دوره با چگونگی ایجاد نقاشی هایی که قطعات و مجموعه های نهایی را به یک تولید کننده مرتبط می کند ، با یک عنوان از مواد و یادداشت های نقاشی کامل می شود.
موضوعات شامل:
ابزارهای پیشرفته طرح li>
ایجاد طرح ها li>
مدل سازی با ویژگی های Extrude و Revolve
استفاده از مواد ، رنگها و زمینه ها li>
ترسیم اشکال اساسی و چند ضلعی ها li>
کار با صفحات ، محورها و سیستم مختصات li>
ایجاد گوشه های صاف و زاویه دار با فیله و پخ li>
مدل سازی قسمت پیشرفته با ویژگی های Loft و Sweep
ایجاد الگوهای دایره ای li>
استفاده از سطوح برای ساخت مدلهای جامد li>
استفاده از جداول طراحی li>
افزودن مجموعه ها به نقاشی ها li>
از جمله لایحه مواد li>
سرفصل ها و درس ها
1. مجسمه سازی شکل مدل
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مجسمه سازی شکل مدل
1. Introduction to SOLIDWORKS
راه اندازی SOLIDWORKS برای اولین بار
Launching SOLIDWORKS for the first time
پیمایش در فضای کاری سه بعدی
Navigating in the 3D workspace
الگوهای SOLIDWORKS
SOLIDWORKS templates
ذخیره ، تغییر نام و مدیریت پرونده ها
Saving, renaming, and managing files
ویژگی های جدید در SOLIDWORKS 2017
New features in SOLIDWORKS 2017
1. مجسمه سازی شکل مدل
2. SOLIDWORKS Quick Start
اولین قسمت سه بعدی خود را ایجاد می کنید
Creating your first 3D part
اولین مجلس خود را بسازید
Building your first assembly
اولین طراحی CAD خود را انجام دهید
Making your first CAD drawing
مراحل اساسی برای مدل سازی سه بعدی
Basic steps for 3D modeling
1. مجسمه سازی شکل مدل
3. Basic Part Modeling
ایجاد طرح
Creating sketches
درک روابط
Understanding relationships
با استفاده از ویژگی Extrude
Using the Extrude feature
با استفاده از ویژگی Extruded Cut
Using the Extruded Cut feature
ایجاد ویژگی های جدید
Creating revolved features
کاهش برش های جدید
Making revolved cuts
با استفاده از مواد ، رنگ ها و پس زمینه ها
Applying materials, colors, and backgrounds
یافتن خصوصیات جرم
Finding mass properties
گزینه های سیستم ، واحدها و قالب ها
System options, units, and templates
1. مجسمه سازی شکل مدل
4. Sketch Tools
ابزارهای Line و Centerline
Line and Centerline tools
با استفاده از ابزار Rectangle
Using the Rectangle tool
دایره ها و قوس ها
Circles and arcs
شکافها و بیضی ها
Slots and ellipses
چند ضلعی های طراحی
Sketching polygons
ایجاد متن
Creating text
با استفاده از معادلات و متغیرهای مرتبط
Using equations and linked variables
با استفاده از ابزار Spline
Using the Spline tool
ابزارهای پیشرفته Sketch
Advanced Sketch tools
1. مجسمه سازی شکل مدل
5. Modifying Sketches
پیرایش و گسترش بخش هایی از یک طرح
Trimming and extending portions of a sketch
ایجاد هندسه افست
Creating offset geometry
عناصر در حال حرکت ، کپی کردن و چرخش
Moving, copying, and rotating elements
پاک کردن ، خنثیسازی و اقدامات مجدد
Erasing, undoing, and redoing actions
با استفاده از ابزارهای Mirror
Using the Mirror tools
ایجاد الگوهای تکراری در یک طرح
Creating repeating patterns in a sketch
استفاده از خطوط ساختمانی برای ساختن طرح های قوی
Using construction lines to build robust sketches
با استفاده از ابزار تبدیل اشخاص
Using the Convert Entities tool
اضافه کردن فیله و اتاقک به طرح
Adding fillets and chamfers to sketches
1. مجسمه سازی شکل مدل
6. Reference Geometry
کار با هواپیماها
Working with planes
ساخت محور
Making an axis
ایجاد یک سیستم مختصات
Creating a coordinate system
1. مجسمه سازی شکل مدل
7. Part Modifications
فیله ها را به بخشی اضافه کنید
Adding fillets to a part
لبه های بزرگ
Chamfering edges
پیش نویس
Applying draft
با استفاده از دستور Shell
Using the Shell command
با استفاده از دستور Mirror
Using the Mirror command
ایجاد الگوهای خطی
Creating linear patterns
1. مجسمه سازی شکل مدل
8. Advanced Part Modeling
ابزار شیروانی
Loft tool
پالایش یک شکل lofted با منحنی های راهنما
Refining a lofted shape with guide curves
ایجاد برش های لوفت
Making lofted cuts
ایجاد اشکال جارو
Creating swept shapes
ایجاد برش جاروب
Making swept cuts
با استفاده از دستور Wrap
Using the Wrap command
رئیس مرز و پایه
Boundary boss and base
ابزار تقاطع
Intersect tool
کار با تنظیمات
Working with configurations
ابزارهای سطح
Surface tools
استفاده از سطوح برای ساخت مدلهای جامد
Using surfaces to build solid models
ویرایش مستقیم: جابجایی / کپی کردن اجسام
Direct editing: Move/copy bodies
ویرایش مستقیم: صورت را جابجا کنید
Direct editing: Move face
ویرایش مستقیم: ترکیب کنید
Direct editing: Combine
ویرایش مستقیم: تقسیم
Direct editing: Split
1. مجسمه سازی شکل مدل
9. Hole Wizard
شروع کار با جادوگر سوراخ
Getting started with the Hole Wizard
درک انواع و استانداردهای سوراخ
Understanding hole types and standards
موقعیت های سوراخ به صورت سه بعدی
Positioning holes in 3D
1. مجسمه سازی شکل مدل
10. Blocks
کار با طرح ها و بلوک های قابل استفاده مجدد
Working with reusable sketches and blocks
ایجاد بلوک
Creating blocks
طراحی با بلوک
Designing with blocks
1. مجسمه سازی شکل مدل
11. Building Assemblies
شروع یک مجمع
Starting an assembly
تنظیم قطعات ، کپی کردن ، جابجایی و چرخش قطعات در مجامع
Arranging, copying, moving, and rotating parts in assemblies
جفت گیری قطعات با هم در یک مونتاژ
Mating parts together in an assembly
کار با زیر مجموعه ها
Working with subassemblies
ساخت الگوهای خطی
Making linear patterns
ایجاد الگوهای دایره ای
Creating circular patterns
ایجاد الگوهای دایره ای
Creating circular patterns
با استفاده از جعبه ابزار
Using the Toolbox
بارگیری قطعات premade از اینترنت
Downloading premade parts from the Internet
1. مجسمه سازی شکل مدل
12. Advanced Mates
کار با انواع همسر
Working with mate types
جفت گیری قطعات با همسران پیشرفته
Mating parts with advanced mates
قطعات جفت گیری با Path Mate
Mating parts with Path Mate
جفت مکانیکی
Mechanical mates
جفت گیری قطعات با تراز کردن هواپیماها
Mating parts by aligning planes
1. مجسمه سازی شکل مدل
13. In-Context Modeling
پیوند طرح ها به قسمت های دیگر
Linking sketches to other parts
پیوند به طرح های طرح بندی
Linking to layout sketches
با استفاده از جادوگر سوراخ در متن
Using the Hole Wizard in context
1. مجسمه سازی شکل مدل
14. Using Design Tables
با استفاده از جداول طراحی
Using design tables
کار با محاسبات پیچیده
Working with complex calculations
انتخاب تنظیمات مؤلفه در یک مجموعه
Selecting component configurations in an assembly
مجتمع های ساختمانی با جداول طراحی
Building assemblies with design tables
اضافه کردن به جداول طراحی
Adding to design tables
قدرت اکسل در جداول طراحی
The power of Excel in design tables
1. مجسمه سازی شکل مدل
15. Part Drawings
کار با الگوهای رسم
Working with drawing templates
تنظیم گزینه های ترسیم و خصوصیات ورق
Setting up drawing options and sheet properties
انتخاب زاویه طرح ریزی صحیح
Choosing the correct projection angle
اضافه کردن نماهای مدل به یک نقاشی
Adding model views to a drawing
1. مجسمه سازی شکل مدل
16. Dimensioning
ایجاد نمادهای بعد عمومی
Creating general dimension notations
ایجاد ابعاد منظم
Creating ordinate dimensions
اندازه گیری سوراخ ها و ویژگی های منحنی
Dimensioning holes and curved features
با استفاده از ابزارهای ابعاد خودکار
Using the auto-dimension tools
1. مجسمه سازی شکل مدل
17. Adding General Annotations
اضافه کردن حاشیه نویسی
Adding annotations
نماهای اضافی را به نقاشی خود اضافه کنید
Adding additional views to your drawing
اضافه کردن خصوصیات سفارشی
Adding custom properties
پیوند یادداشت های ترسیم با خصوصیات سفارشی
Linking drawing notes to custom properties
1. مجسمه سازی شکل مدل
18. Assembly Drawings
اضافه کردن مجامع به نقشه ها
Adding assemblies to drawings
از جمله قبض مواد
Including a bill of materials
اضافه کردن بادکنک برای مشخص کردن قسمت ها در نقشه مونتاژ
Adding balloons to specify parts on an assembly drawing
ایجاد یک نمای منفجر شده برای طراحی مونتاژ
Building an exploded view for an assembly drawing
افزودن ویژگیهای سفارشی و تجدید نظر
Adding in custom properties and revision
گابریل کوربت یک طراح محصول، مدرس و سخنران با تجربه است.
گابریل دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک است و در 18 سال گذشته یک طراح محصول فعال بوده است. او قبلاً صاحب یک ماشینفروشی نمونه اولیه بود که قطعاتی را برای سازمانهای مهمی مانند آزمایشگاه پیشرانه جت (JPL) و پاناسونیک میساخت. گابریل با ترکیب تجربه طراحی جامد و مهارت در دنیای واقعی در ساخت محصولات، توانایی منحصر به فرد در طراحی سریع و موثر محصولات را دارد. او مرتباً با شرکتها در مورد روشهای ساخت و طراحی بهتر و کارآمدتر مشورت میکند.
گابریل با بسیاری از استارتآپها و شرکتهای تأسیس شده کار کرده و محصولاتی را برای بازارهای مصرفکننده، صنعتی و پزشکی توسعه داده است. او روی همه جنبه های توسعه محصول از جمله طراحی محصول، مهندسی، بازاریابی، فروش و مدیریت کار کرده است.
گابریل از سال 2011 نویسنده Lynda.com بوده و دوره هایی را در مورد SOLIDWORKS، Onshape، rapid ایجاد کرده است. نمونه سازی و صدور گواهینامه او گروه کاربری SOLIDWORKS Orange County را اداره می کند و SOLIDWORKS و ماشینکاری CNC را در کالج Irvine Valley تدریس کرده است. علاوه بر این، او شرکت مهندسی طراحی خود به نام Tiger Industrial Inc را اداره می کند. او در SOLIDWORKS World در دالاس، سن دیگو، فلوریدا و لس آنجلس ارائه کرده است.
علائق گابریل شامل سرمایه گذاری های جدید، عکاسی، سفر ماجراجویی، موج سواری است. ، دوچرخه سواری در کوهستان، و پدل بردینگ ایستاده.
نمایش نظرات