آموزش ایجاد محیط Unreal Engine 5: راهنمای جامع برای مبتدیان

Unreal Engine 5 Environment Creation: A Comprehensive Guide for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

ایجاد محیط Unreal Engine 5: راهنمای جامع برای مبتدیان

  آیا تا به حال خواسته اید یک دنیای بازی کامل بسازید؟

به کلاس منحصربه‌فرد «Unreal Engine 5 Environment Creation: راهنمای جامع برای مبتدیان» بپیوندید و خود را در فرآیند کامل ایجاد یک محیط بازی با Unreal Engine 5 (UE5) غرق کنید. این کلاس Skillshare همه چیز را از ایجاد چشم‌انداز، جریان‌های آب گرفته تا مکان‌یابی استراتژیک ویژگی‌های محیطی دارد. این برای هر کسی که مایل به کاوش Unreal Engine 5 یا انتقال از Unreal Engine 4 است طراحی شده است.

چه گیمری باشید که می‌خواهد تخیلات خود را به نمایش بگذارد یا یک طراح بازی که مشتاق است در پتانسیل کامل UE5 کاوش کند، این کلاس با ساختار دقیق برای شما عالی است.

نکات برجسته این کلاس Skillshare عبارتند از:

  • ساخت یک محیط سه بعدی با استفاده از کتابخانه Quixel، یادگیری نحوه تغییر شکل مش و اصلاح خواص مواد.
  • کنده کاری زمین و ایجاد کوه با بافت نقشه ارتفاع.
  • ایجاد یک سیستم آب همه کاره با آبشارها و تنظیم نور غروب آفتاب جوی.
  • شبیه سازی آتش برای شومینه.
  • با معرفی پرندگان و کرم شب تاب زندگی را به محیط زیست تزریق کنید.

کلاس ما با نام Unreal Engine 5 Environment Creation: راهنمای جامع برای مبتدیان به شما مهارت هایی را برای ساختن یک محیط پیچیده در کنار رودخانه پر از کلبه ماهیگیر و یک پیاده روی چوبی مجهز می کند و شما را وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز مدل سازی سه بعدی می کند. این کلاس 19 ساعت است و شامل 93 درس جامع است.

با استفاده از حالت مدل‌سازی داخلی UE5، با استفاده از تکنیک‌های مختلف برای تغییر شکل و حتی حک کردن مش، هرگونه مش را با استفاده از حالت مدل‌سازی داخلی UE5 دستکاری کنید و از کنترل کامل روی دارایی‌های اسکن شده از کتابخانه Quixel اطمینان حاصل کنید. همچنین یک سیستم آب پویا از ابتدا ایجاد خواهید کرد تا جذابیت بصری صحنه خود را تقویت کنید.

"ایجاد محیط Unreal Engine 5: راهنمای جامع برای مبتدیان" شامل تکنیک های متعددی برای ساخت زمین در UE5 است. با استفاده از ابزار جابجایی، مجسمه سازی دستی زمین و ایجاد یک کوه از نقشه بافت ارتفاعی را بیاموزید.

در انتها، با استفاده از سیستم ابر حجمی پویا، اتمسفر و جذب رنگ نور خورشید را برای افزایش نور غروب در محیط سه بعدی تنظیم می کنیم. در نهایت، یک ترکیب دوربین برای صحنه تنظیم می‌کنیم و یک ویدیو از نتیجه نهایی ارائه می‌کنیم.

به عنوان بخشی از بسته منابع، 8 نقشه بافت منحصربه‌فرد برای راه‌اندازی سیستم آب خود و یک نمونه نقشه بافت از بافت نقشه ارتفاع کوه دریافت خواهید کرد.

تصویر کنید که این منظره فانتزی غروب خورشید چقدر کامل کننده دیگر پروژه های 3D Tudor شما است. خلاقیت خود را با قرار دادن محیط کلبه ماهیگیر خود در نزدیکی قلعه قرون وسطایی یا در پس‌زمینه دوردست مزرعه قرون وسطایی، با استفاده از Blender 3 و Unreal Engine 5 (UE5) به نفع خود انجام دهید.

تا آن زمان، مدلینگ همگی مبارک!

نیل

پروژه کلاس

شرح پروژه کلاس

کلاس ایجاد محیط Unreal Engine 5: راهنمای جامع برای مبتدیان، شما را تشویق می کند تا با آپلود پروژه خود، تئوری را عملی کنید.

از شما دعوت می شود تا از دارایی های ارائه شده در دوره برای ایجاد محیطی با کلبه ماهیگیر در کنار رودخانه، مشرف به رشته کوه در Unreal Engine 5 (UE5) استفاده کنید. span>

با تغییر عناصر صحنه مانند بافت‌ها، معرفی ساختارهای اضافی، یا قرار دادن شخصیتی در کنار اسکله کنار رودخانه، خود را به چالش بکشید. اگر قبلاً در Unreal Engine 5 مهارت دارید، محیط کنار رودخانه خود را با مجموعه متنوعی از گیاهان و جانوران غنی کنید تا زندگی را در آن دمیده کنید.

برای کمک به شما در تکمیل این پروژه کلاسی، 'Unreal Engine 5' مجموعه منابع ایجاد محیط: راهنمای جامع برای مبتدیان شامل 8 نقشه بافت منحصر به فرد برای راه اندازی سیستم آب و یک نمونه نقشه بافت از بافت نقشه ارتفاع کوه است.

ادغام محیط کلبه ماهیگیر خود را در یک زمینه وسیع تر، مانند نزدیک یک قلعه قرون وسطایی بر فراز تپه ای دور در نظر بگیرید.

به طور کلی، از این پروژه کلاسی برای ارتقای مهارت‌های مدل‌سازی سه بعدی، بافت‌دهی و رندرینگ خود استفاده کنید و آن‌ها را در مجموعه وسیعی از پروژه‌های آینده در UE5، Blender، و فراتر از آن به کار ببرید.

مدلینگ همه مبارک!

نیل


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • راه اندازی WaterFallPlanes Setting up WaterFallPlanes

  • فعال کردن پلاگین حالت مدلسازی و ذخیره کردن سطح Enabling Modeling Mode Plugin And Saving out Level

  • افزودن خوشه های سنگی بزرگ با استفاده از نمونه های منفرد Adding Large Rock Clusters using Single Instances

  • راه اندازی دوربین و ترکیب آن Setting up Camera and its Composition

  • تنظیم مقادیر پراکندگی و جذب در مواد آب Setting up Scattering and Absorbtion Walues Within Water Material

  • تصحیح رنگ برای بافت های ضمیمه سقف Color Correcting for Roof Attachmet Textures

  • راه اندازی سیستم پایه ذرات پاشش آب Setting up Basic Water Splash Particle System

  • ایجاد بافت خودکار مواد برای زمین Creating Automatic Material Texture For Terrain

  • راه اندازی پایگاه متریال منظره خودکار Setting up Automatic Landscape Material Base

  • ابرهای حجمی Volumetric Clouds

  • راه اندازی مواد پرنده Setting up Bird Material

  • تنظیم مواد دارایی Quixel Adjusting Quixel Asset Materials

  • کار با تکه های کوچکتر سنگ Working with Smaller Chunks of Rocks

  • تغییر شکل تکیه گاه های چوبی با استفاده از ابزار تار deforming wood supports using warp tools

  • ایجاد بافت دیوار با استفاده از برجستگی های UV Creating wall textures using UV projections

  • راه اندازی نمونه اولیه مواد آب Setting up Basic Water Material Instance

  • دستکاری دارایی های Quixel به عنوان یک کل برای پل Manipulating Quixel Assets as a Whole for the Bridge

  • مجسمه سازی زمین در مقیاس بزرگ Sculpting Large Scale Terrain

  • تراز کردن تیرهای پشت بام aligning rooftop beams

  • تنظیم خودکار متریال منظره Adjusting Automatic Landscape Material

  • تنظیم عملکرد مواد Setting up Material Function

  • برش اشکال سفارشی از Quixel Assets Cutting out Custom Shapes from Quixel Assets

  • رندر کردن محیط سه بعدی ما Rendering out our 3D Environment

  • ایجاد اثر جریان آب Creating waterflow effect

  • افزودن سنگ ها با استفاده از حالت شاخ و برگ Adding Rocks using Foliage Mode

  • ایجاد تغییرات در بنیاد پل Creating Variations Within Bridge Foundation

  • کاشت خوشه های درختی کوچکتر با استفاده از حالت شاخ و برگ Planting Smaller Tree Clusters using Foliage Mode

  • ایجاد زمین با استفاده از تکسچر Heeighmap Creating Terrain Using Heighmap Texture

  • مش استاتیک پرنده نقاشی ورتکس Vertex Painting Bird Static Mesh

  • مجسمه سازی یک مش پرنده Sculpting out a Bird Mesh

  • تعمیر هواپیماهای آبی Fixing Water Planes

  • ایجاد متریال بافت ذرات سفارشی Creating Custom Particle Texture Material

  • راه اندازی واتر مش Setting up Water Mesh

  • کار با تراکم شبیه سازی آتش Working with Fire Simulation Density

  • مقدمه ای بر UE5 Layout Introduction to UE5 Layout

  • ایجاد جزئیات با استفاده از عکس برگردان Creating Detail Using Decal

  • رفع همپوشانی چمن و ایجاد شاخ و برگ کوچکتر Fixing Overlapping Grass and Building Smaller Foliage

  • ایجاد اثر ذرات پاشش زمین Creating Ground Splash Particle Effect

  • تنظیم بافت رنگ آب Setting up Water Color Texture

  • صحنه درجه بندی رنگ با استفاده از فرآیند ارسال Color Grading Scene Using Post Process

  • ایجاد FireFlies Creating FireFlies

  • کار با Fire Fluid Properties Working with Fire Fluid Properties

  • مدل سازی مش های پیش فرض modeling default meshes

  • راه اندازی Fire Ember Niagara Particles Setting up Fire Ember Niagara Particles

  • راه اندازی Ambiend Lighting و Volumetric Fog Setting up Ambiend Lighting and Volumetric Fog

  • راه اندازی خوشه های شاخ و برگ درختان Setting up Tree Foliage Clusters

  • اضافه کردن یک حرکت الگو به فایرفلای ما Adding a Pattern Motion to our Fireflies

  • تنظیم مقادیر رنگ شاخ و برگ Adjusting Foliage Color Values

  • تنظیم Basic Caustics Setting up Basic Caustics

  • با استفاده از ابزار Landscape Using Landscape Tool

  • کار با انواع برگردان Working With Decal Variations

  • تنظیم رنگ روی چندین متغیر مواد Adjusting color on multiple material variables

  • راه اندازی Nanite برای ساخت یک پل Setting up Nanite to Build a Bridge

  • راه اندازی Light Flicker Blueprint Setting up Light Flicker Blueprint

  • کار با گیاهان سه بعدی بزرگتر Working with Larger 3D foliage plants

  • راه اندازی Mesh Planes با نمونه های سفارشی آب Setting up Mesh Planes with Custom Water Instances

  • ایجاد اتصال سقف Creating roof attachment

  • استفاده از افکت های ایجاد شده از آب ساکن Using Still Water Created Effects

  • ایجاد متریال افکت ریپل Creating Ripple effect Material

  • نقاشی در ارزش‌های بافت زمین سفارشی Painting in Custom Terrain Texture Values

  • مسدود کردن طراحی پایه Blocking out Basic Design

  • تغییر شکل تیرهای سقف deforming rooftop beams

  • تنظیم جریان بافت آبشار Setting up Waterfall Texture Flow

  • راه اندازی Vertex Painting for Water System Setting up Vertex Painting for Water System

  • استفاده از Created Water VFX Making use out of Created Water VFX

  • تنظیم پارامترهای کاستیک آب Setting up Water Caustic Parameters

  • اضافه کردن حرکت به امواج آب UE5 Adding Motion to UE5 Water Waves

  • کاشی UV برای مواد سطح سقف UV Tiling for the Roof Surface Mataerial

  • بنیاد ساختمان Building Foundation

  • ایجاد پایه برای ذرات پاشش زمین Creating Base for ground splash particle

  • راه اندازی نور خورشید Sun Light Setup

  • تنظیم پارامترهای عادی آب Setting Up Water Normal Parameters

  • معرفی Introduction

  • کار با دارایی های گروه بندی شده Working with Grouped Assets

  • انیمیشن پرندگان در حال پرواز در سراسر افق Animating Birds Flying Across Horizon

  • کار با برگردان و اصول اولیه آن Working with Decals and its Basics

  • ایجاد الگوی موج با استفاده از نرمال Creating Wave Pattern Using Normals

  • رفع انعکاس آب Fixing Water Reflection

  • شکستن سیلوئت یک پل Breaking up the Silhouette of a Bridge

  • مقدمه ای بر UE5 Viewport Introduction to UE5 Viewport

  • افزودن حرکت به ذره پاشش آب Adding motion to Water Splash Particle

  • راه اندازی لبه های سقف های ما Setting up Edges of our Roofs

  • راه اندازی پشتیبانی ها برای کلبه ما Setting up The Supports for our Hut

  • درس پاداش راه اندازی مش های رودخانه خمیده Bonus Lesson Setting Up Curved River Meshes

  • ایجاد Still Water Ripple و مرتب سازی Water VFX Creating Still Water Ripple and Sorting out Water VFX

  • تزئین قاب سقف decorating roof frame

  • انجام تنظیمات نهایی مواد پایه آب Making Final Water Base Material Adjustments

  • ایجاد یک پروژه جدید UE5 Creating a New UE5 Project

  • کار با Sky Atmosphere Working with Sky Atmosphere

  • مقدمه ای بر لوازم کوچکتر Introduction to Smaller Props

  • ایجاد شبیه سازی سیال آتش Creating Fire Fluid Simulation

  • استفاده از نمونه مواد آبشار Applying Waterfall Material Instance

  • راه اندازی 3D Plant Foliage از Quixel Setting up 3D Plant Foliage from Quixel

  • مقدمه ای بر پل کویکسل و مقیاس پذیری موتور Introduction to Quixel Bridge and Engine Scalability

نمایش نظرات

آموزش ایجاد محیط Unreal Engine 5: راهنمای جامع برای مبتدیان
جزییات دوره
18h 19m
94
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
78
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.