آموزش با FXML و JavaFX رابط ایجاد کنید

Create Interfaces with FXML and JavaFX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: FXML یک زبان مبتنی بر XML است که همراه با چارچوب JavaFX ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا رابط های کاربری جدا از منطق برنامه را ایجاد کنند. FXML برای نمونه سازی سریع و سایر سناریوهایی که شما نیاز به تغییر رابط کاربری بدون تأثیر بر کد اصلی دارید ، ایده آل است. نحوه ارتباط FXML با توسعه JavaFX و MVC و مزایای استفاده از FXML در گردش کار خود را در این دوره مقدماتی با مربی کارکنان Peggy Fisher درک کنید. بیاموزید که چگونه پرونده های اساسی FXML را ساختار بندی کنید ، م componentsلفه های UI را اضافه کنید ، به رویدادها واکنش نشان دهید ، کنترل کننده ها را تعریف کنید و فایل کنترلر را با روش ها و FXCollections پر کنید. برای آزمایش دانش خود ، تمرینات چالشی را که در این راه صادر شده ، انجام دهید و از FXML استفاده عملی کنید.
موضوعات شامل:
  • ایجاد پرونده های FXML
  • افزودن م componentsلفه های UI و کنترل کننده های رویداد
  • تعریف کنترل کننده ها
  • ایجاد اشیا with با سازنده بدون آرگون
  • استفاده از روشهای کارخانه برای ایجاد اشیا U UI

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از فایل های تمرینی How to use exercise files

  • چالش ها توضیح داده شده است Challenges explained

1. FXML 1. FXML

  • مزایای استفاده از FXML Benefits of using FXML

  • یک پرونده FXML ایجاد کنید Create an FXML file

  • عناصر و ویژگی های اضافی FXML Additional FXML elements and attributes

  • مؤلفه های رابط کاربر را اضافه کنید Add user interface components

  • کنترل کننده های رویداد را اضافه کنید Add event handlers

  • چالش: UI را برای دکمه های رادیویی اضافه کنید Challenge: Add UI for radio buttons

  • راه حل: UI را برای دکمه های رادیویی اضافه کنید Solution: Add UI for radio buttons

2. کنترل کننده 2. Controller

  • تعریف یک کنترلر Definition of a controller

  • نمونه ای از کنترل کننده Example of a controller

  • اشیاء در FXML Objects in FXML

  • مقدار استاتیک از اشیاء Static valueOf() objects

  • اشیاء کارخانه Factory objects

  • چالش: یک پرونده FXML موجود را به روز کنید Challenge: Update an existing FXML file

  • راه حل: پرونده FXML موجود را به روز کنید Solution: Update an existing FXML file

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش با FXML و JavaFX رابط ایجاد کنید
جزییات دوره
1h 12m
19
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,552
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Peggy Fisher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peggy Fisher Peggy Fisher

برنامه نویس ، مدیر محتوا در LinkedIn Learning پگی فیشر یک برنامه نویس و مدیر محتوا در LinkedIn Learning است.

تمرکز اصلی پگی برنامه نویسی برنامه در جاوا ، آردوینو و ++ C است. وی همچنین در دوره های COBOL و ریاضیات گسسته کار کرده است. پیش از این وی عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری اطلاعات دانشگاه ایالتی پن بود. او کار خود را به عنوان یک برنامه نویس آغاز کرد و در یک شرکت بزرگ بیمه کار می کرد ، اما پس از 18 سال کار خود را به عنوان مدیر فناوری اطلاعات ترک کرد تا به تدریس علاقه واقعی خود بپردازد. وی مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش ریاضیات کسب کرد و به تدریس ریاضیات دبیرستان و علوم کامپیوتر در پنسیلوانیا ادامه داد. در سال 2012 ، پگی به عنوان یک طراح آموزشی در ایالت پن پذیرفت و پس از مدت کوتاهی تدریس معرفی برنامه نویسی برنامه را با جاوا آغاز کرد. او از حامیان جدی زنان در STEM است. وی به عنوان یکی از معلمان معلم زن برنامه نویسی ، به عنوان مربی برای خانم های تازه واردی که قصد کار در برنامه نویسی را دارند ، خدمت می کند. وی همچنین هماهنگ کننده ارتباط K-12 برای دانشکده بود ، جایی که او برنامه ریزی می کرد ، می دوید و برای دانشجویان تابستان دبیرستان و اردوگاه های تابستانی آموزش می داد. وی در مصاحبه PBS NewsHour اظهار داشت که همه دانش آموزان باید حداقل در یک کلاس برنامه نویسی در دبیرستان یا دانشگاه شرکت کنند. پگی از یادگیری مداوم و یافتن راه های جدید و هیجان انگیز برای زنده کردن فناوری در داخل و خارج از کلاس ، مانند استفاده از میکروکنترلرهای آردوینو یا Lego Mindstorms ، برای کمک به شما در یادگیری عملی و سرگرم کننده لذت می برد.