آموزش C# Unity Developer 3D را کامل کنید

Complete C# Unity Game Developer 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی و توسعه بازی های ویدئویی C# را در Unity Engine بیاموزید. کد اولین بازی 3D Unity برای وب، مک و رایانه شخصی. سی شارپ را از ابتدا یاد بگیرید. یک زبان مدرن قدرتمند با استفاده از Unity 2020 تجربه کسب کنید - یک ابزار سه بعدی بسیار همه کاره. دانش عمومی عالی در زمینه طراحی بازی های ویدیویی به دست آورید. بازی های 2.5 بعدی و 3 بعدی را در یونیتی بسازید. دانش خود را به دات نت، زبان های دیگر و غیره منتقل کنید. یاد بگیرید که برنامه نویسی شی گرا در عمل چگونه کار می کند. نگرش مثبت به حل مسئله ایجاد کنید. تمرینات عملی هر ویدئو برای ایجاد مهارت های واقعی. الگوهای کدنویسی و طراحی خوب را یاد بگیرید. یاد بگیرید که از کنترل منبع، ابزاری ارزشمند برای کار در تیم های کوچک استفاده کنید. پیش نیازها: رایانه شخصی یا مک با قابلیت اجرای یونیتی 2017 به بعد. دسترسی منظم به اینترنت برای پرسش و پاسخ و جامعه.

این عاقبت مورد انتظار Complete Unity Developer است - یکی از محبوب ترین دوره های آموزش الکترونیکی در اینترنت! کاملاً از ابتدا با پروژه‌های جدید و آخرین تکنیک‌های آموزشی ما دوباره کار شده است. از این واقعیت که ما قبلاً به بیش از یک میلیون دانش‌آموز برنامه‌نویسی و توسعه بازی آموزش داده‌ایم، سود خواهید برد.

Unity یک بسته سه بعدی باورنکردنی است که برای ساخت بازی های ویدیویی، تصویربرداری معماری و پزشکی و موارد دیگر استفاده می شود. چالش این است که استفاده از آن بزرگ و پیچیده است، به خصوص برای مبتدیان کامل در زمینه برنامه نویسی و توسعه بازی. ما یادگیری کدنویسی را با راهنمایی گام به گام شما در فرآیند ایجاد بازی های هیجان انگیز آسان و سرگرم کننده می کنیم.

به انجمن‌های توسعه‌دهندگان شگفت‌انگیز ما در فیس‌بوک (نزدیک به 20 هزار نفر)، در انجمن خودمان تحت نظارت دستیار آموزشی و کانال چت دانش‌آموزی Discord ما متصل شوید.

این دوره دارای زیرنویس‌های انگلیسی کامل حرفه‌ای است.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً همه چیزهایی را که برای شروع به آن نیاز دارید از قبل دارید. Unity یک دانلود رایگان است. با دسترسی منظم به اتصال به اینترنت، می‌توانید در جامعه پر رونق ما مشارکت کنید. حتی اگر تجربه ای در زمینه کدنویسی یا بسته های سه بعدی ندارید، ما شما را از اصول اولیه راهنمایی می کنیم. با شروع آهسته، سپس بر اساس آموخته های خود، به زودی دانش کاری بسیار قوی از Unity خواهید داشت.

حرف ما را قبول نکنید، لطفا نظرات شگفت انگیزی که دانش آموزان برای نوشتن وقت گذاشته اند را ببینید. ما مفتخریم که زندگی‌ها را متحول می‌کنیم و هزاران نفر را به مهارت‌های جدید و ارزشمند مجهز می‌کنیم. ما دوست داریم که اکنون یکی از آنها باشید.

این دوره مبتنی بر پروژه است، بنابراین شما نه تنها مفاهیم برنامه نویسی خشک را یاد می گیرید، بلکه بلافاصله آنها را در بازی های مستقل واقعی به کار می گیرید. تمام فایل های پروژه و همچنین منابع و منابع اضافی گنجانده خواهد شد - هرگز گیر نخواهید کرد. «سرهای سخنگو»، نمودارهای قدرتمند، تصاویر با کیفیت و موارد دیگر وجود دارد.

برای هر بازی دمویی که می‌سازید، این فرآیند را دنبال می‌کنید...

  • برای ساختن کل بازی خودتان به چالش کشیده شوید.

  • به صورت گام به گام نحوه ساخت آن نشان داده می شود.

  • برای درخواست با چالش مواجه شوید و دانش خود را مرتباً مجدداً به کار ببرید.

ترجیح می دهید روی دو بعدی تمرکز کنید؟ دوره کامل Unity Developer 2D ما را بررسی کنید. چیزی کمی پیشرفته تر می خواهید؟ دوره حماسی Unity RPG ما را بررسی کنید. می خواهید گواهینامه بگیرید، شغلی پیدا کنید یا هنر محیطی را یاد بگیرید - ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. آرم برگ سبز نشانه کیفیت شماست.

با هزینه یکباره دسترسی کامل مادام العمر دریافت خواهید کرد. سازندگان برنامه نویسان واجد شرایط و با تجربه و گیمرهای مشتاق هستند، بنابراین می توانند مفاهیم پیچیده را به وضوح توضیح دهند و همچنین در طول مسیر سرگرم شوند.

آنچه این دوره شامل نمی شود...

در اینجا مواردی وجود دارد که به تفصیل توضیح نمی دهیم...

  • ایجاد دارایی هنری (دارایی ارائه شده اما روی صفحه ساخته نشده است).

  • بهینه سازی عملکرد پیشرفته.

  • افزونه‌ها یا تغییرات ویرایشگر.

  • اصلاح موتور فیزیک.

هر کسی که می خواهد ساخت بازی را یاد بگیرد: Unity 3D یک پلت فرم فوق العاده است که به شما امکان می دهد بازی های با کیفیت تولید بسازید. علاوه بر این، این بازی ها را می توان برای Windows، MacOS، iOS (حتی iOS 9)، اندروید و وب از یک منبع واحد ایجاد کرد!

اکنون شیرجه بزنید، ناامید نخواهید شد!


سرفصل ها و درس ها

معرفی و راه اندازی Introduction & Setup

  • به دوره خوش آمدید Welcome To The Course

  • برای کاربران نسخه های یونیتی 2017-2019 For users of Unity versions 2017-2019

  • Unity & VS Code را دانلود کنید Download Unity & VS Code

  • مشکلات IntelliSense؟ IntelliSense Issues?

  • معرفی یونیتی Introducing Unity

  • معرفی پیش ساخته ها Introducing Prefabs

  • اولین اسکریپت شما Your First Script

  • انجمن و پشتیبانی Community & Support

دوره مانع (محتوای New Unity 2020.1) Obstacle Course (New Unity 2020.1 Content)

  • مقدمه بخش - مسیر مانع Section Intro - Obstacle Course

  • طراحی بازی - مسیر مانع Game Design - Obstacle Course

  • شروع به روزرسانی() Start() & Update()

  • معرفی متغیرها Introducing Variables

  • با استفاده از SerializeField Using SerializeField

  • C# Formatting & Input.GetAxis() C# Formatting & Input.GetAxis()

  • Time.deltaTime Time.deltaTime

  • دوربین دنبال سینما Cinemachine Follow Camera

  • برخورد اساسی Basic Collision

  • مقدمه ای بر روش ها Introduction To Methods

  • تمرین با روش ها Practicing With Methods

  • استفاده از OnCollisionEnter() Using OnCollisionEnter()

  • استفاده از GetComponent<>() Using GetComponent<>()

  • افزایش امتیاز Incrementing A Score

  • استفاده از Time.time Using Time.time

  • اگر بیانیه ها If Statements

  • ذخیره یک مرجع Caching A Reference

  • استفاده از برچسب ها Using Tags

  • چرخاندن یک شی Rotate An Object

  • پیش ساخته های ما را آماده کنید Prepare Our Prefabs

  • ساخت یک مسیر مانع Build An Obstacle Course

  • جمع کردن - مسیر مانع Wrap Up - Obstacle Course

Project Boost (محتوای New Unity 2020.1) Project Boost (New Unity 2020.1 Content)

  • بخش معرفی - تقویت پروژه Section Intro - Project Boost

  • طراحی بازی - تقویت پروژه Game Design - Project Boost

  • طرح پیاز Onion Design

  • واحدهای وحدت Unity Units

  • معرفی کلاس ها Introducing Classes

  • پایه ورودی ورودی Basic Input Binding

  • استفاده از AddRelativeForce() Using AddRelativeForce()

  • متغیر برای رانش Variable For Thrusting

  • Transform.Rotate() ما موشک Transform.Rotate() Our Rocket

  • محدودیت های بدنه صلب Rigidbody Constraints

  • مخزن کنترل منبع ما Our Source Control Repo

  • Unity Audio معرفی Unity Audio Introduction

  • AudioSource SFX را پخش کنید Play AudioSource SFX

  • تغییر بیانیه ها Switch Statements

  • Respawn با استفاده از SceneManager Respawn Using SceneManager

  • بارگذاری سطح بعدی Load Next Level

  • با استفاده از Invoke Using Invoke

  • کلیپ های صوتی متعدد Multiple Audio Clips

  • متغیر Bool برای حالت Bool Variable For State

  • راکت را خفن کنید Make Rocket Look Spiffy

  • چگونه ذرات را تحریک کنیم How To Trigger Particles

  • ذرات برای تقویت کننده های موشک Particles For Rocket Boosters

  • Refactor با روش استخراج Refactor With Extract Method

  • کلیدهای تقلب/اشکال زدایی را اضافه کنید Add Cheat / Debug Keys

  • از مکعب ها محیط بسازید Make Environment From Cubes

  • نحوه اضافه کردن نور در یونیتی How To Add Lights In Unity

  • حرکت مانع با کد Move Obstacle With Code

  • Mathf.Sin() برای نوسان Mathf.Sin() For Oscillation

  • محافظت در برابر خطای NaN Protect Against NaN Error

  • طراحی لحظه های سطح Designing Level Moments

  • خروج از برنامه Quit Application

  • چگونه یک بازی بسازیم و منتشر کنیم How To Build & Publish A Game

  • جمع بندی - تقویت پروژه Wrap Up - Project Boost

Argon Assault (محتوای New Unity 2020.1) Argon Assault (New Unity 2020.1 Content)

  • بخش معرفی - حمله آرگون Section Intro - Argon Assault

  • طراحی بازی - Argon Assault Game Design - Argon Assault

  • نحوه اضافه کردن زمین How To Add Terrain

  • ابزار Unity Terrain Tools Unity Terrain Tools

  • نحوه استفاده از Unity Asset Store How To Use Unity Asset Store

  • بافت سازی زمین در وحدت Texturing Terrain In Unity

  • درختان را به زمین اضافه کنید Add Trees To Terrain

  • جدول زمانی استاد برای راه آهن بازیکن Master Timeline For Player Rail

  • با استفاده از تایم لاین دشمن را متحرک کنید Animate Enemy Using Timeline

  • واردات دارایی کشتی بازیکن Import Player Ship Asset

  • استفاده از GetAxis() برای حرکت Using GetAxis() For Movement

  • سیستم ورودی جدید یونیتی Unity's New Input System

  • شروع به حرکت بازیکن ما کنید Start Moving Our Player

  • حرکت پخش کننده با استفاده از ورودی Move Player Using Input

  • Mathf.Clamp() برای محدود کردن حرکت Mathf.Clamp() To Constrain Movement

  • نحوه تنظیم چرخش محلی How To Set Local Rotation

  • چرخش کشتی با موقعیت و پرتاب Rotate Ship With Position & Throw

  • زمان تنظیم و نیشگون گرفتن و کشیدن Time To Tune And Tweak

  • گلوله لیزری سیستم ذرات Particle System Laser Bullet

  • کاوش پیش ساخته های تو در تو در یونیتی Exploring Nested Prefabs In Unity

  • ورودی شلیک را تنظیم کنید Set Up Firing Input

  • آرایه ها و حلقه های Foreach Arrays & Foreach Loops

  • غیرفعال کردن انتشار سیستم ذرات Deactivating Particle System Emission

  • ویژگی‌های سرصفحه و راهنمای ابزار Header & Tooltips Attributes

  • درک برخوردها و محرک ها Understanding Collisions & Triggers

  • تشخیص برخورد ذرات Detecting Particle Collisions

  • بارگیری مجدد صحنه پس از برخورد Reload Scene After Collision

  • ایجاد اثر ذرات انفجار Create Explosion Particle Effect

  • ماشه انفجار پلیر Trigger Player Explosion

  • Instantiate در زمان اجرا Instantiate At Runtime

  • متدهای عمومی در یونیتی سی شارپ Public Methods In Unity C#

  • رابط کاربری ساده برای امتیاز Simple User Interface For Score

  • ToString() برای نمایش امتیاز ToString() To Display Score

  • امتیاز ضربه دشمن Enemy Hit Points

  • پیش ساخته های دشمن را راه اندازی کنید Set Up Enemy Prefabs

  • استفاده از FindWithTag() Using FindWithTag()

  • کنترل آهنگ برای امواج دشمن Control Tracks For Enemy Waves

  • جدول زمانی برای گفتگو Timeline For Dialogue

  • الگوی Singleton برای پخش کننده موسیقی Singleton Pattern For Music Player

  • Sneaky Explosion SFX Sneaky Explosion SFX

  • اسکای باکس و نورپردازی Skybox & Lighting

  • افزودن پردازش پست Add Post Processing

  • تجربه 3 دقیقه ای شما Your 3 Minute Experience

  • جمع کردن - حمله آرگون Wrap Up - Argon Assault

Realm Rush (محتوای New Unity 2020.1) Realm Rush (New Unity 2020.1 Content)

  • مقدمه - Realm Rush Introduction - Realm Rush

  • طراحی بازی Realm Rush Realm Rush Game Design

  • گرید اسنپ Grid Snapping

  • برچسب های متنی Text Labels

  • دستگاه مختصات Coordinate System

  • لیست ها Lists

  • معرفی کوروتین ها Introducing Coroutines

  • واردات دارایی Importing Assets

  • انواع پیش ساخته Prefab Variants

  • جنبش هموار دشمن Smooth Enemy Movement

  • تشخیص ورودی ماوس Detect Mouse Input

  • هدف قرار دادن دشمنان Targeting Enemies

  • آسیب رساندن به دشمنان Damaging Enemies

  • ابزارهای اشکال زدایی Debugging Tools

  • یافتن مسیر Finding the Path

  • کشف دشمنان Instantiating Enemies

  • استخرهای آبجکت Object Pools

  • نزدیکترین دشمن را هدف قرار دهید Target Closest Enemy

  • سیستم ارزی (قسمت 1) Currency System (Part 1)

  • سیستم ارزی (قسمت 2) Currency System (Part 2)

  • متن رابط کاربری UI Text

  • افزایش دشواری Increasing Difficulty

  • Refactoring Refactoring

  • Playtest و تعادل Playtest and Balance

  • مرور و بازتاب Review and Reflect

  • تصمیمات مسیریابی Pathfinding Decisions

  • جستجوی اول عرض Breadth First Search

  • کلاس های سی شارپ خالص Pure C# Classes

  • لغت نامه ها Dictionaries

  • ابزارهای بیشتر اشکال زدایی More Debugging Tools

  • کاوش در همسایگان Exploring Neighbors

  • کاوش در جهان Exploring the World

  • یافتن مسیر (دوباره!) Finding the Path (again!)

  • مسدود کردن گره ها Blocking Nodes

  • مسیر معتبر Valid Path

  • دستور اجرای اسکریپت Script Execution Order

  • پیام پخش Broadcast Message

  • روش های بارگذاری بیش از حد Overloading Methods

  • ساخت تایمر Build Timer

  • محیط Ambience

  • پردازش پست Post Processing

  • جمع بندی بخش Section Wrap-Up

Zombie Runner - First Person Shooter (محتوای اصلی) Zombie Runner - First Person Shooter (Original Content)

  • به Zombie Runner خوش آمدید Welcome To Zombie Runner

  • طراحی بازی Zombie Runner Zombie Runner Game Design

  • هشدار: دارایی های استاندارد Unity مستهلک شده است Warning: Unity Standard Assets Depreciated

  • اضافه کردن کنترلر اول شخص Adding First Person Controller

  • یک سندباکس نمونه سازی بسازید Make A Prototyping Sandbox

  • استفاده از NavMeshAgent برای هوش مصنوعی Using NavMeshAgent For AI

  • گیر افتادن و عصبانی شدن Getting Stuck & Jittering

  • Enemy AI - Chase Range Enemy AI - Chase Range

  • استفاده از OnDrawGizmosSelected() Using OnDrawGizmosSelected()

  • هوش مصنوعی دشمن - در صورت تحریک حمله کنید Enemy AI - Attack If Provoked

  • به آن بازیکن تفنگ بدهید Give That Player A Gun

  • مقدمه ای بر Raycasting Introduction To Raycasting

  • سلامتی و آسیب دشمن Enemy Health & Damage

  • اجرای A Muzzle Flash Implement A Muzzle Flash

  • ایجاد افکت ضربه تیراندازی Creating Shooting Hit Effect

  • مقدمه ای بر انیماتور کنترلر Introduction To Animator Controller

  • ایجاد یک انیمیشن ساده Creating A Simple Animation

  • شرایط انتقال انیماتور Animator Transition Conditions

  • ماشه انیمیشن در کد Trigger Animation In Code

  • از رویدادهای انیمیشن استفاده کنید Use Animation Events

  • کلاس سلامت بازیکن ایجاد کنید Create Player Health Class

  • چرخش به سمت هدف Rotate To Face Target

  • بازی بیش از رابط کاربری Game Over User Interface

  • یک Death Handler بسازید Create A Death Handler

  • با استفاده از BroadcastMessage Using BroadcastMessage

  • حلقه گیم پلی اولیه Early Gameplay Loop

  • نمای کلی سیستم سلاح Weapon System Overview

  • زوم سلاح - میدان دید Weapon Zoom - Field Of View

  • زوم سلاح - حساسیت به ماوس Weapon Zoom - Mouse Sensitivity

  • عملکرد اصلی مهمات Basic Ammo Functionality

  • چند نوع سلاح Multiple Weapon Types

  • تمایز سلاح Weapon Differentiation

  • تنظیم سلاح فعال Set Active Weapon

  • ورودی بازیکن برای انتخاب سلاح Player Input To Select Weapon

  • کلاس عمومی و خصوصی Public Enum & Private Class

  • سلاح های مختلف مهمات مختلف Different Weapon Different Ammo

  • چالش رفع سریع اشکال Quick Bug Fix Challenge

  • پیکاپ مهمات - قسمت 1 Ammo Pickup - Part 1

  • پیکاپ مهمات - قسمت 2 Ammo Pickup - Part 2

  • بیایید یک زامبی اضافه کنیم Let's Add A Zombie

  • چالش حمله سریع زامبی Quick Zombie Attack Challenge

  • عضلات طراحی سطح خود را خم کنید Flex Your Level Design Muscles

  • زمین و درختان را اضافه کنید Add Terrain & Trees

  • ProBuilder برای ساخت لوازم ProBuilder For Making Props

  • ProBuilder برای ایجاد اتاق ProBuilder To Make Rooms

  • ProBuilder برای ایجاد سطوح ProBuilder To Make Levels

  • اضافه کردن بافت با ProBuilder Adding Textures With ProBuilder

  • ما به نور نیاز داریم We Need Some Lights

  • یک چراغ قوه ایجاد کنید Create A FlashLight

  • یک وانت باتری ایجاد کنید Create A Battery Pickup

  • نمایش رابط کاربری فعلی مهمات Display Current Ammo UI

  • رابط کاربری آسیب دریافت شده Damage Received UI

  • لوازم جانبی و پولیش Props & Polish

به روز رسانی ها و پیام های مهم Updates and Important Messages

  • برای کاربران نسخه های یونیتی 2017-2019 For users of Unity versions 2017-2019

ادامه سفر GameDev شما Continuing Your GameDev Journey

  • تبریک می گویم Congratulations

  • سخنرانی جایزه BONUS LECTURE

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

آموزش C# Unity Developer 3D را کامل کنید
جزییات دوره
30.5 hours
205
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
201,300
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ben Tristem Ben Tristem

بنیانگذار GameDev.tv :: کارآفرین :: معلم پرشور سلام ، من بن هستم. من مدرک کامپیوتر در کالج امپریال لندن و دیپلم فیزیک از دانشگاه آزاد دارم. من از 15 سالگی برای خودم کار کردم و هرگز به گذشته نگاه نکردم. من در مشاغل مختلفی به عنوان خلبان تجاری ، آدم بدلكار ، مربی سنگ نوردی و موارد دیگر جستجو كردم. هیچ یک از اینها چالشی مستمر و درآمد پایدار به همان روشی که فناوری ارائه می دهد ، ایجاد نکردند. پس از ساخت و فروش مشاغل پشتیبانی کامپیوتر خانگی ، من در کمبریج انگلستان به عنوان یک فرشته سرمایه گذار و مربی تجارت تبدیل شدم. من از طریق یکی از سرمایه گذاری هایم عاشق آموزش بازی سازی شدم و اکنون تمام وقتم را برای به اشتراک گذاشتن علاقه ام با افرادی مانند شما می گذرانم. نمی توانم صبر کنم تا به شما کمک کنم تحقق و آزادی مالی را که درک عمیق فناوری به ارمغان می آورد تجربه کنید. پس چرا الان شروع به یادگیری ساختن بازی با من و تیمم نمی کنم؟

GameDevtv Team GameDevtv Team

آموزش ساخت و فروش بازی

Rick Davidson Rick Davidson

به بیش از 1 میلیون دانش آموز برای ایجاد و رشد کمک کرد

Gary Pettie Gary Pettie

توسعه دهنده بازی Indie :: GameDev.tv Tutor