آموزش Premiere Pro Guru: گردش کار کدگذاری کد

Premiere Pro Guru: Transcoding Workflows

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Adobe Premiere Pro هنگامی که شروع به پشتیبانی از ویرایش بومی قالب های فشرده و خام می کند ، موجی ایجاد کرد. این معمولاً بهترین تصمیم برای ویرایش بومی است. با این حال ، هنوز هم مزایای رمزگذاری یا تغییر فرمت فیلم برای تسهیل روند ویرایش وجود دارد. آیا اگر گردش کاری رمزگذاری شده را انتخاب کنید ، از گزینه های خود می دانید؟ Premiere Pro Guru: گردش کار کدگذاری همه ابزارها و تکنیک های مربوطه را برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد زمان و نحوه کدگذاری بررسی می کند طرفدار پس از تولید جیسون اسدر به شما کمک می کند تا نکات مثبت و منفی کدگذاری را درک کنید و گردش کار رمزگذاری مختلفی را برای Premiere Pro ، Adobe Media Encoder و Prelude معرفی می کند: کدگذاری در ابتدای کار ، در وسط هنگام کار یا در محل کار در حین خروجی پایان یابد.
موضوعات شامل:
  • انواع مختلف گردش کار کدگذاری شده
  • رمزگذارها و قالب ها برای تیراندازی
  • تعاریف مهم: ورود به سیستم ، خام و موارد دیگر
  • استفاده از Premiere ، Media Encoder و Prelude برای کدگذاری
  • ایجاد ایستگاه از پیش تنظیم شده کدگذاری شده
  • زیر کلیپ های کدگذاری
  • ارائه و جایگزینی کلیپ ها
  • کدگذاری در پایان ویرایش

سرفصل ها و درس ها

شروع شدن Getting Started

  • خوش آمدی Welcome

  • چگونه می توان از این دوره بیشترین بهره را برد How to get the most from this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. درک گردش کار کد شده 1. Understanding Transcoded Workflows

  • ویرایش بومی در مقابل کدگذاری شده در Premiere Pro Native vs. transcoded editing in Premiere Pro

  • کدک ها و فرمت های عکسبرداری Codecs and formats for shooting

  • ورود به سیستم Log

  • خام Raw

  • کدک ها و قالب های ویرایش Codecs and formats for editing

  • محدودیت گردش کار بومی Limitations of native workflows

  • جوانب مثبت و منفی از گردش کار رمزگذاری شده Pros and cons of transcoded workflows

  • عواملی که به سمت انتخاب گردش کار می روند Factors that go into choosing a workflow

  • انجام یک گردش کار اساسی کد شده Doing a basic transcoded workflow

2. کدگذاری قبل از ویرایش 2. Transcoding before You Edit

  • قبل از ویرایش با استفاده از Prelud برای کدگذاری فیلم ها Using Prelude to transcode footage before you edit

  • درک رمزگذار Adobe Media در فرایند رمزگذاری Understanding Adobe Media Encoder in the transcoding process

  • تنظیمات رمزگذاری ضروری Essential transcoding settings

  • ایجاد یک پیش فرض برای کدگذاری Creating a preset for transcoding

  • کار با منابع کاملاً فشرده شده Working with highly compressed sources

  • کار با منابع فشرده نشده Working with uncompressed sources

  • استفاده از تصحیح رنگ پاس اول با LUT Applying first-pass color correction with a LUT

3. کدگذاری در حالی که شما ویرایش می کنید 3. Transcoding While You Edit

  • مزایا و امکان کدگذاری در هنگام ویرایش Benefits and possibilities of transcoding while you edit

  • دنباله خود را با کیفیت کامل بررسی کنید Examining your sequence at full quality

  • تنظیمات دنباله Sequence settings

  • کدگذاری کد فرعی Subclip transcoding

  • تبادل توالی یا رسانه مدیریت شده با سایر متخصصین ویدیو Exchanging managed sequence or media with other video professionals

  • ارائه و جایگزین کنید Render and replace

4- کدگذاری در انتهای ویرایش 4. Transcoding at the End of the Edit

  • مزایا و امکان کدگذاری در پایان ویرایش شما Benefits and possibilities of transcoding at the end of your edit

  • تنظیم پیکسل ها و اندازه های قاب Adjusting pixels and frame sizes

  • اجرای پوشه های تماشا شده برای خروجی Implementing watched folders for output

  • بایگانی پروژه ها Archiving projects

نتیجه Conclusion

  • بیشتر بدانید Learn more

نمایش نظرات

آموزش Premiere Pro Guru: گردش کار کدگذاری کد
جزییات دوره
2h 8m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
49,616
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Osder
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Osder Jason Osder

جیسون Osder یک فیلمساز مستند و استادیار رسانه در دانشگاه جورج واشنگتن است. وی بیش از 15 سال تجربه در زمینه رسانه ، مدیریت پروژه تعاملی و آموزش دارد. در سال 2013 ، او اولین فیلم بلند خود را با نام "LET THE FIRE BURN" به اتمام رساند ، که برنده جایزه Independent Spirit Truer از Fiction Award شد و وی را در 25 چهره برتر برتر فیلم مستقل Magazine از مجله فیلمساز دریافت کرد.