آموزش نکات رندر Cinema 4D برای NUKE

Cinema 4D Rendering Tips for NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مانند کیک ، رندر کاملاً "پخته" نیست تا زمانی که جلوه های نهایی را اضافه کنید ، که گرافیک متحرک را از خوب به عالی می برد. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه یک رندر را مستقیماً از CINEMA 4D یا هر بسته سه بعدی دیگری بگیرید و آن را با NUKE بالا ببرید. نویسنده کریگ ویتاکر نحوه ترکیب پاسهای UVW با نقشه ST را برای ایجاد بافت مجدد در اشیا ، ساخت مات های RGB ، ایجاد درخشش و gizmos با سایه افکن های Fresnel و افزودن عمق میدان ، تاری حرکت و سایر جلوه ها نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی UV برای صادرات
  • استفاده از گره STMap برای بافت مجدد اشیا
  • ترکیب شات
  • ایجاد مات های RGB
  • کار با سایه بانهای فرنل
  • ایجاد اثرات عمق میدان و تاری حرکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از شروع این دوره بدانید What you should know before starting this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کار با UVW Pass 1. Working with UVW Pass

  • آماده سازی اشعه ماوراء بنفش برای صادرات Prepping UVs for export

  • تنظیمات ارائه Render settings

  • با استفاده از نقشه های ST Using ST maps

  • آهنگسازی Compositing the shot

2. ایجاد RGB Mates 2. Creating RGB Mattes

  • مزایا چیست و چرا؟ What are the advantages and why?

  • استفاده از درخشندگی برای ایجاد سایه های سطح Using luminance to create surface shaders

  • با استفاده از MoGraph برای ایجاد چراغ های چشمک زن Using MoGraph to create twinkling lights

  • با استفاده از پاس های RGB در NUKE Using RGB passes in NUKE

3. موارد استفاده خلاق Shaders Fresnel 3. Creative Uses of Fresnel Shaders

  • سایه بان های فرنل چیست؟ What are Fresnel shaders?

  • راه اندازی یک سایه بان Fresnel Setting up a Fresnel shader

  • ایجاد کنترل های درخشش در NUKE Creating glow controls in NUKE

  • ایجاد یک gizmo در NUKE Creating a gizmo in NUKE

4- ایجاد عمق میدان و تاری حرکت در کامپوزیت 4. Creating Depth of Field and Motion Blur in Composite

  • بررسی کنترل عمق در دوربین C4D Exploring depth controls in C4D camera

  • ارائه تنظیمات برای عمق و تاری تاری Rendering settings for depth and motion blur

  • ایجاد عمق میدان در NUKE Creating depth of field in NUKE

  • ایجاد تاری در حرکت NUKE Creating motion blur in NUKE

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش نکات رندر Cinema 4D برای NUKE
جزییات دوره
1h 31m
20
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,607
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Whitaker Craig Whitaker

کریگ ویتاکر در اپل شروع به کار کرد ، برای مشتریانی همچون پپسی تدریس کرده و هم اکنون مدیر خلاق در استوریا است. کریگ ویتاکر بنیانگذار ، شریک زندگی و مدیر خلاق در استوریا ، یک شرکت با محتوای خلاق است که با تمرکز بر تولید فیلمنامه به صفحه و پست در فیلادلفیا است. وی بیش از یک دهه تجربه پس از تولید را دارد و از اپل شروع به کار می کند ، جایی که او انواع برنامه های حرفه ای از جمله Final Cut ، Shake ، Logic ، دیافراگم و رنگ را آموزش داده است. پس از ترک اپل ، او به عنوان یک هنرمند دیجیتال در DIVE در فیلادلفیا کار کرد ، جایی که در چندین فیلم سینمایی از جمله Let Me In ، I Am Number Four ، Safe و After Earth کار کرد. کریگ همچنین در بسیاری از پروژه های پخش با مشتریانی نظیر Pepsi ، دانشگاه معبد و Penn Medicine کار کرده است و استاد کمکی در دانشگاه درکسل است و به تدریس سه بعدی و آهنگسازی می پردازد. در سمت موسیقی ، کریگ با گروه Quick Step John بنیانگذار ، ترانه سرا و چند سازنده بود. موسیقی وی در نمایش برنده امی NBC NBC نمایش داده شده است و وی با گروه هایی همچون Matchbox 20 و Grateful Dead اجرا کرده است. علاوه بر این ، کریگ رئیس گروه کاربری NUKE Foundry در فیلادلفیا است و MAXON را در NAB 2015 ارائه داده است و تکنیک های VFX را با NUKE و CINEMA 4D نشان داده است.