سلام به همه، و به این کلاس جدید خوش آمدید - "ایجاد چمن سبک در Unreal Engine 5"
با کمک این کلاس، میتوانید علفهای سبکدار و کرکی خود را بسازید. ما به دنبال ظاهری شبیه به چمن استودیو گیبلی خواهیم بود، اما شما به خوبی می توانید آن را به تنهایی شخصی سازی کنید.
ما فرآیند را با راهاندازی RVT و ایجاد متریال Landscape شروع میکنیم، زیرا رنگ چمن از چشمانداز بیرون میآید، پس از آن با استفاده از تکنیکهای مدلسازی بسیار ساده، تودهی چمن را در Blender مدلسازی میکنیم. می توانید از هر بسته مدل سازی سه بعدی که دارید استفاده کنید، زیرا مراحل انجام شده جهانی هستند. پس از اینکه مدل چمن خود را از Blender به Unreal Engine صادر کردیم، متریال Grass خود را ایجاد خواهیم کرد. ما سفارشی سازی های مختلفی را به آن اضافه خواهیم کرد که از طریق آن می توانید آن را مطابق با آن تنظیم کنید. در نهایت، ما همچنین Wind را به متریال Grass خود اضافه می کنیم تا چمن سبک شده ما در حالی که با باد می چرخد، واقع بینانه به نظر برسد.
بنابراین، ما چیزهای زیادی یاد میگیریم و امیدوارم شما را آنجا در کلاس ببینم.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات