آموزش چشم انداز رهبری: چگونه یک نام تجاری مبتنی بر ماموریت اجتماعی بسازیم

The Vision of Leadership: How to Build a Social Mission-Driven Brand

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

بیاموزید که برای راه اندازی یک برند با یک ماموریت اجتماعی چه چیزی لازم است. در این کلاس 45 دقیقه‌ای، نیل بلومنتال، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر عامل شرکت Warby Parker، نحوه شناسایی مشکلی که می‌خواهید حل کنید، طراحی معماری و داستان یک برند و راه‌اندازی چشم‌انداز خود برای خیر بیشتر را نشان می‌دهد.

چه کنجکاو باشید که کسب‌وکارها چگونه شروع می‌شوند، مشتاق ایجاد یک نام تجاری برای خودتان، یا در حال حاضر در کسب‌وکار، وضوح و بینش را برای شروع ایجاد تفاوت به دست خواهید آورد!

یک نام تجاری با یک ماموریت اجتماعی را دوباره تصور کنید.

درخواست کلاس

برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با یک ماموریت اجتماعی دوباره تصور کنید!

ابتدا نام تجاری خود را انتخاب کنید.

یک نام تجاری را برای تجسم مجدد با یک ماموریت اجتماعی انتخاب کنید. فست فود زنجیره ای؟ خط مد؟ یک شرکت الکترونیکی؟ خلاق باشید و لذت ببرید. 2 تا 3 جمله بنویسید و توضیح دهید که این برند چه تأثیر اجتماعی می تواند داشته باشد.

دوم، درباره نحوه تأثیرگذاری اجتماعی این برند با داستان ارتباط برقرار کنید.

داستان را هر طور که می خواهید بگویید. می‌توانید یک اینفوگرافیک ایجاد کنید، پیش‌نویس یک بیانیه مطبوعاتی ایجاد کنید، یک تابلوی روحی ایجاد کنید، یا یک اسکریپت برای یک ویدیوی به سبک Kickstarter بنویسید.

سوم، افکار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

از Project Workspace خود برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری، داستان و مأموریت خود استفاده کنید - و با دانشجویان دیگر بازخورد تبادل نظر کنید.

      

کلاس های اشتراک مهارت مرتبط

  •  با کریس بولمن، پرکولات
  •  با سوزانا شاتاک، پرزی
  •  با کیت یاماشیتا
  •  با استفانی پریرا، کیک استارتر

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • راه اندازی Launching

  • افکار نهایی Final Thoughts

  • ماموریت، چشم انداز، و معماری برند Mission, Vision, and Brand Architecture

  • معرفی Introduction

  • نام تجاری شما به عنوان یک داستان Your Brand as a Story

  • تاثیر اجتماعی Social Impact

نمایش نظرات

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.

آموزش چشم انداز رهبری: چگونه یک نام تجاری مبتنی بر ماموریت اجتماعی بسازیم
جزییات دوره
48m
6
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,519
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Blumenthal Neil Blumenthal

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Warby Parker

نیل بلومنتال یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Warby Parker است، یک برند سبک زندگی متحول کننده که عینک های طراح را با قیمتی انقلابی ارائه می دهد، در حالی که راه را برای کسب و کارهای آگاهانه اجتماعی پیش می برد.

پیش از راه‌اندازی Warby Parker در سال 2010، نیل به عنوان مدیر VisionSpring، یک شرکت اجتماعی غیرانتفاعی که به زنان کم‌درآمد آموزش می‌دهد تا کسب‌وکار خود را با فروش عینک‌های مقرون‌به‌صرفه به افرادی که با درآمد کمتر از 4 دلار در روز در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند، آموزش دهد، خدمت می‌کرد. . او مسئول توسعه استراتژی برنده جوایز VisionSpring (جایزه سرمایه‌داری اجتماعی سریع شرکت 08، 07 و 05) و گسترش حضور جهانی VisionSpring از یک به 10 کشور بود. در سال 2005، نیل به عنوان همکار برای رهبران نوظهور در خدمات عمومی در مدرسه خدمات عمومی رابرت اف واگنر NYU انتخاب شد.

در سال 2012، او توسط انجمن جهانی اقتصاد به عنوان یک رهبر جوان جهانی و یکی از 100 خلاق ترین افراد در تجارت توسط شرکت Fast انتخاب شد. در سال 2013، او جایزه ارنست جوان کارآفرین سال را دریافت کرد و به عنوان بخشی از "تأسیس بعدی" توسط Vanity Fair و یکی از "40 Under Forty" کرین شناخته شد. نیل در هیئت مدیره RxArt و شورای جهانی کارآفرینان بنیاد سازمان ملل متحد خدمت می کند.

نیل که اهل شهر نیویورک است، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تافتز و MBA خود را از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. نیل در روستای گرینویچ با همسرش راشل، بنیانگذار Cricket's Circle زندگی می کند.