آموزش ساختن هنر برای خود - آزادی آبرنگ بدون انتظار

Making Art for Yourself - The Freedom of Watercolor Without Expectations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

ساختن هنر آبرنگ برای خود رویکردی ملایم برای تمرین هنری است. در این دوره شما را در استفاده از آبرنگ به صورت روشمند راهنمایی می کنید.

با رنگ های آبرنگ خود بازی کنید! بازی کلمه ای خوشحال کننده برای تجربه کردن است.     ما کودکان را تشویق می کنیم که بازی کنند زیرا با تجربه کردن محیط اطراف خود، اعتماد به نفس آنها را در جهت یابی در جهان افزایش می دهد.   تجربه آنچه قلم مو شما می تواند انجام دهد، رنگ شما چگونه جریان می یابد، و پاشیدن مقدار زیادی آب برای ایجاد تنوع رنگی ساده، اعتماد به نفس را در شما نیز ایجاد می کند! تاکید این کلاس بر شروع ملایم است. هیچ فشاری وجود ندارد زیرا این هنری است که فقط برای شماست.

این کلاس قابلیت دسترسی به آبرنگ را نشان می دهد:

  • تکنیک های درگیر کردن رنگ ها را بیاموزید
  • با گرم کردن تمرین کنید
  • کشف کنید که قلم موی آبرنگ چه کاری می تواند انجام دهد
  • با رها کردن انتظارات مشاهده کنید

ادامه این تمرین هنری منجر به کنترل بهتر آب، یکنواختی با قلم مو و اطمینان در ترکیب رنگ ها می شود.  

کلاس برای مبتدیان، کسانی که تازه با آبرنگ آشنا شده‌اند، یا افرادی که ترس از «ساخت هنری» دارند خوب است که به‌اندازه کافی برای اشتراک‌گذاری خوب است. دانش آموزان فقط به چند آبرنگ، یک یا دو قلمو آبرنگ و کاغذ آبرنگ نیاز دارند.

پروژه کلاس این است که برای خود هنری بسازید.   در مورد رنگ، آب و قلم مو کنجکاو شوید.   وقت خود را به بازی بگذرانید و آزادی هنر ساختن را در یک مکان بگذرانید. روشی ملایم.   ممکن است اعتماد به نفس داشته باشید که تجربه آبرنگ خود را بگیرید و آن را به هدیه ای برای یکی از دوستان یا عزیزانتان تبدیل کنید.   من ایده های ساده ابله سازی را به اشتراک می گذارم و دو پروژه را پیشنهاد می کنم. ممکن است بخواهید بسازید.  

من شما را تشویق می کنم که برای خود هنری بسازید!   از لوازم خود لذت ببرید و تردید را از دست بدهید. از بازگشت به اصول اولیه آبرنگ لذت می برم. مغز من را درگیر می کند تا چیزهای جدیدی در مورد یک رنگ یا قلم مو یاد بگیرد. توقع ساختن هنرهای عالی برای هدیه را از خود دور کنید و سپس آزادی را برای کشف لوازم خود بدون استرس احساس کنید.

کلاس های دیگر آبرنگ من عبارتند از:  

  یا  فقط آبرنگ اضافه کنید


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • لمس نهایی Final Touches

  • مشغول کردن Engage

  • بسته شدن Wrap Up

  • پیشنهادات پروژه Project Suggestions

  • گرم کردن - تکنیک های بیشتر آبرنگ Warm Up - More Watercolor Techniques

  • ساختن هنر برای خود Making Art for Yourself

  • تدارکات Supplies

  • تمرین درمانی Practice Therapy

  • درگیر امتیاز 2 Engage Pt 2

  • هنر برای خودتان - پروژه Art for Yourself - The Project

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ساختن هنر برای خود - آزادی آبرنگ بدون انتظار
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
53m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
10 اسفند 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
6
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tammy Prara

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tammy Prara Tammy Prara

ایجاد شده برای ایجاد


سلام دوستان! نام من تامی است و من یک آشیانه خالی هستم که پس از خروج بچه ها از خانه، خوشنویسی مدرن و نقاشی آبرنگ را کشف کردم. من سال‌هاست که کاردستی می‌کنم و یک هنرمند خودآموخته هستم، که از زمانی که فرزندانم را در خانه آموزش دادم و خودم را یک یادگیرنده مادام العمر می‌دانم، چیز خوبی است! همه خلاق هستند و من آزمایش کردن را تشویق می کنم، و مانند ادیسون، شما یا به کشفی خواهید رسید که کار می کند یا بسیاری از موارد دیگر که این کار را نمی کنند، اما این سفر هیجان انگیز است!

من را در Instagram @tammy_prara پیدا کنید

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.