لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Fusion 360: ظاهر شدن با فضای کاری Patch
Fusion 360: Surfacing with the Patch Workspace
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
فضای کاری Patch در Autodesk Fusion 360 به طور خاص برای کار با سطوح طراحی شده است. این محیط برای ساخت اشکال پیچیده ، ارگانیک و اجسام جامد ضد آب ایده آل است. در این دوره ، Jomarc Baquiran به شما می آموزد که چگونه از مجموعه ابزارهای Fusion 360 برای طراحی محصولات واقعی استفاده کنید. با ایجاد دو بطری پلاستیکی که کاربرد عملی سطوح را به نمایش می گذارد ، با مثال بیاموزید. نقاط قوت و محدودیت هندسه سطح را کشف کنید و بیاموزید که چگونه با دستورات Extrude ، Trim ، Extend ، Stitch و Merge فضای کاری Patch ، بدن را دستکاری کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه جزئیات واقع گرایانه اضافه کنید و یک ارائه مناسب از طرح محصول مبتنی بر سطح خود ارائه دهید.
موضوعات شامل:
طرح ریزی li>
ایجاد یک اتاق زیر شیروانی li>
اکستروژن ، پیرایش ، کشش و دوخت سطوح li>
ترکیب و تقسیم اجسام li>
ارائه سریع li>
افزودن جزئیات li>
ایجاد رندر نهایی واقع گرایانه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. مسدود کردن فرم
1. Blocking the Form
ایجاد یک شیروانی در فضای کاری Patch
Creating a loft in the Patch workspace
اکسترود کردن یک سطح
Extruding a surface
پیرایش سطوح
Trimming away surfaces
لبه های سطح را گسترش می دهد
Extending surface edges
بخیه سطوح در بدن
Stitching surfaces into a body
ترکیب بدن ها به یک
Combining bodies into one
2. ایجاد کلاه
2. Creating the Cap
تقسیم بدن
Splitting a body
رندر سریع
Quick render
3. تشکیل بدن اصلی
3. Forming the Main Body
درج تصویر مرجع
Inserting a reference image
ترسیم محور اصلی
Sketching the major axis
طراحی بیضی
Sketching the ellipse
طراحی بیضی
Sketching the ellipse
ایجاد یک شیروانی بر اساس پروفایل
Creating a loft based on profiles
ایجاد حفره توخالی
Creating a hollow cavity
4. لمس های پایان
4. Finishing Touches
چرخش درپوش
Revolving the cap
جزئیات درپوش
Detailing the cap
ایجاد یک رندر واقع بینانه
Creating a realistic render
jomarc e. baquiran یک مهندس طراحی مکانیکی پرشور است.
یکی از برتر و nbsp jomarc؛ مأموریت ها برای نفوذ و الهام بخش جوانان ما به حرفه های بخار است. او فارغ التحصیل از دانشگاه Mapúa با مدرک مهندسی مکانیک شد. علاوه بر این، او در حال حاضر در هیئت مدیره و nbsp؛ Siggraph Manila، عضو ELITE ELITE Autodesk است، و به عنوان یک مدیر آموزش برای mechaniweb -an autodesk & nbsp؛ شریک علمی مجاز و مرکز صدور گواهینامه.
نمایش نظرات