آموزش ایجاد رندرهای استودیوی با وضوح بالا در 3ds Max و V-Ray

Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این دوره ها ما به یادگیری تکنیک های اساسی برای تولید عکس های مجازی با وضوح بالا از محصولات خواهیم پرداخت. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ابزار زمان واقعی در 3ds Max ، V-Ray و HDR Light Studio به سرعت به استودیوی خود نزدیک شوید روشنایی موثر و واقع بینانه. ما در مورد چگونگی ایجاد سایه اندازهای واقع گرایانه و سپس نحوه تنظیم V-Ray برای گرفتن بهترین نتیجه در رندر نهایی خود تمرکز خواهیم کرد. با پایان آموزش می بینید که چگونه یک مدل گرفته و آن را به یک عکس مجازی حرفه ای با وضوح بالا تبدیل کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد رندرهای استودیوی با وضوح بالا در 3ds Max و V-Ray Creating High Resolution Studio Renders in 3ds Max and V-Ray

  • پرداختن به الزامات مدل Addressing Model Requirements

  • تنظیم محیط Studio Setting up the Studio Environment

  • ساخت روشنایی اولیه Constructing the Initial Lighting

  • اجرای گردش کار روشنایی در زمان واقعی Implementing the Realtime Lighting Workflow

  • کاوش استودیوی نور HDR Exploring HDR Light Studio

  • استفاده از روشنایی اصلی Applying the Main Lighting

  • انتقال نور Hdri Moving the Hdri Lighting

  • آماده سازی V-Ray برای توسعه Shader Preparing V-Ray for Shader Development

  • الزامات نقشه بافت Texture Map Requirements

  • ایجاد سایه بان برای قاب Generating Shaders for the Frame

  • ایجاد سایه بان برای چرخ ها Forming Shaders for the Wheels

  • طراحی سایه بان برای لنگ و پدال Designing Shaders for the Crank and Pedals

  • استفاده از Shaders روی چرخ دنده ها Applying Shaders on the Gears

  • ایجاد سایه بان برای ترمز و زنجیر Creating Shaders for the Brakes and Chain

  • سفارشی کردن سایه بان ها برای زین و فرمان Customizing Shaders for the Saddle and Handlebars

  • نهایی کردن صحنه Finalizing the Scene

  • تنظیم V-Ray برای رندر نهایی Setting up V-Ray for Final Rendering

  • با استفاده از Backburner Using Backburner

  • رتوش در فتوشاپ Retouching in Photoshop

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ایجاد رندرهای استودیوی با وضوح بالا در 3ds Max و V-Ray
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
2h 15m
20
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
30 تیر 1393 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brendan McCaffrey Brendan McCaffrey

برندان مک کافری یک تصویرگر دیجیتالی است که در اسپانیا مستقر است. برندان ، فارغ التحصیل طراحی صنعتی از کالج ملی هنر و طراحی در زادگاه خود ایرلند ، از سال 1996 مشغول تولید آثار هنری تبلیغاتی برای بازی ها ، اسباب بازی ها و محصولات است. برندان برای استودیوهای طراحی در ایرلند ، سنگاپور و انگلیس کار کرده است. در ده سال گذشته او به طور مستقل برای طیف گسترده ای از مشتریان بین المللی از جمله EA ، Sega ، THQ ، Capcom ، Microsoft ، Nike و Monster Products کار کرده است.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.